Crabs and IceWater Skrevet 19. oktober 2018 #3861 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) She was sitting in a squatting position when she was hit by the car, that. and only that can explain her massive injuries to her head. All the other injuries were inflicted beneath/underneath the car. So go looking for a single weapon for what caused her injuries...there you have it. And you can be pretty sure that if they looked for motor oil or grease residue on her clothing, they would find some Endret 19. oktober 2018 av Crabs and IceWater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. oktober 2018 #3862 Del Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Terningkast 3 skrev: Husk at obduksjonen er påvirket av hva politiet fortalte - at hun var slått med stein. Som nevnt tidligere er skadene lik de man finner om man faller ned en fjellskrendt. Unnskyld meg, men dette er det reneste vrøvl. Er du et troll? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terningkast 3 Skrevet 19. oktober 2018 #3863 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: det er det dummeste jeg har hørt. Det er selvfølgelig omvendt. Det er obduksjonen som forteller politiet hva årsaken kan være - ikke omvendt. Anonymkode: 87f7c...632 Da har du ikke hørt mye dumt. Husk på at "hendelsesforløpet" var ute i media - det var liksom aldri tvil om hva som hadde skjedd. Skadene skyldes hode mot stein eller stein mot hode. Jeg velger det første. Politiet trodde det var tjuvslakt eller påkjørsel av et dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terningkast 3 Skrevet 19. oktober 2018 #3864 Del Skrevet 19. oktober 2018 4 minutter siden, NordicViking said: Unnskyld meg, men dette er det reneste vrøvl. Er du et troll? Er ikke det - tenker bare litt utenfor boksen. Er ikke en eneste ting du har kommet med som motsier min teori. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delgado Skrevet 19. oktober 2018 #3865 Del Skrevet 19. oktober 2018 5 minutter siden, NordicViking skrev: Jeg har iallefall hørt om blåmerker som har blitt oppdaget etter at døden har inntruffet, men hva slikt skyldes vet jeg ikke. Disse skadene kan også å ha noe med passering av grinda å gjøre. Kommet i klem med beina under grindporten. Her ble jo hun slept etter armen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. oktober 2018 #3866 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, Terningkast 3 skrev: Er ikke det - tenker bare litt utenfor boksen. Er ikke en eneste ting du har kommet med som motsier min teori. Det er greit å "tenke utenfor boksen", men et sted går grensen. Obduksjonsrapporten motsier din teori. Jeg stoler på det som står i obduksjonsrapporten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. oktober 2018 #3867 Del Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Delgado skrev: Disse skadene kan også å ha noe med passering av grinda å gjøre. Kommet i klem med beina under grindporten. Her ble jo hun slept etter armen Ja, det høres mer sannsynlig ut enn påkjørsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terningkast 3 Skrevet 19. oktober 2018 #3868 Del Skrevet 19. oktober 2018 12 minutter siden, NordicViking said: Det er greit å "tenke utenfor boksen", men et sted går grensen. Obduksjonsrapporten motsier din teori. Jeg stoler på det som står i obduksjonsrapporten. Det de viste i serien motsier ikke det jeg mener. Jeg har ikke lest hele rapporten - vurderer utifra de opplysningene jeg har sett og lest meg til. Hadde noen hamret løs med en stein ville det sprutet blod over alt - ingen har nevnt noe om det er funnet blod rundt funnstedet. De fant en stor blodpøl, samt slepespor med blod. Ikke tegn til kamp slik jeg ser det. Må være enklere å tro på denne teorien enn fetteren eller en eller annen rusmisbruker - det henger ikke på greip i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terningkast 3 Skrevet 19. oktober 2018 #3869 Del Skrevet 19. oktober 2018 23 minutter siden, NordicViking said: Det er greit å "tenke utenfor boksen", men et sted går grensen. Obduksjonsrapporten motsier din teori. Jeg stoler på det som står i obduksjonsrapporten. Da må du gjerne vise meg den obduksjonsrapporten. Om du sikter til det som ble sagt i serien, så er ikke det nok - har ikke overbevist meg. Husk at de "visste" at det ble brukt en stein. De har ikke tenkt tanken på at hun faller på steiner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3870 Del Skrevet 19. oktober 2018 30 minutter siden, NordicViking skrev: Det er greit å "tenke utenfor boksen", men et sted går grensen. Obduksjonsrapporten motsier din teori. Jeg stoler på det som står i obduksjonsrapporten. Obduksjonsrapporten er allerede blitt motsagt. Strømme har latt eksperter fra utlandet se på skadene. Det var denne eksperten som mente at de mindre skadene var påført med et menneskeskapt avrundet våpen. Anonymkode: ead0b...d2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crabs and IceWater Skrevet 19. oktober 2018 #3871 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) 4 hours ago, Terningkast 3 said: Da må du gjerne vise meg den obduksjonsrapporten. Om du sikter til det som ble sagt i serien, så er ikke det nok - har ikke overbevist meg. Husk at de "visste" at det ble brukt en stein. De har ikke tenkt tanken på at hun faller på steiner. Her death was not instant because in her sub conscious or semi conscious state she managed to tear some of her own hair out. The field of medicine is well aware of the fact that victims of extreme head injuries will sometime do this. Endret 20. oktober 2018 av Crabs and IceWater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3872 Del Skrevet 19. oktober 2018 Har sagt dette for ca. 50 sider siden men hva om bilen hun satt på med skeiet ut i en sving pga stor fart, fks. den svingen hvor paret måtte hoppe av veien, slik at hun fikk en kraftig smell i hodet så hun døde. Så har bilfører'n fått panikk, og fingert resten. De fleste ville sikkert heller snudd, og rasekjørt til nærmeste sykehus isteden så har mest tro på at det var en hun kjente godt nok til å sette seg i bilen til selv om han var ustabil som er gjerningsmannen. Anonymkode: 53072...5e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3873 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har lagt frem en teori om påkjørsel tidligere. Det jeg i tillegg tror er at Birgitte traff den store steinen etter påkjørselen, som da lå i veikanten og som senere ble funnet ved funnstedet. Alt tyder på at de dødlige skadene ble påført ved den store blodpølen, andre steder var betydelig mindre blodig. Hvorfor ble den store steinen flyttet fra veien til funnstedet, hvis det ikke var for å skjule en påkjørsel? Anonymkode: ead0b...d2a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3874 Del Skrevet 20. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt frem en teori om påkjørsel tidligere. Det jeg i tillegg tror er at Birgitte traff den store steinen etter påkjørselen, som da lå i veikanten og som senere ble funnet ved funnstedet. Alt tyder på at de dødlige skadene ble påført ved den store blodpølen, andre steder var betydelig mindre blodig. Hvorfor ble den store steinen flyttet fra veien til funnstedet, hvis det ikke var for å skjule en påkjørsel? Anonymkode: ead0b...d2a Høres rart ut å drasse på en 23 kg stor Stein fra vegen til funnstedet? Først slepe Birgitte 30 m og så hente den store stenen, Anonymkode: 26fad...629 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3875 Del Skrevet 20. oktober 2018 For å være helt ærlig tror jeg ikke denne saken blir løst med mindre den riktige gjerningsmannen står fram og tilstår. Drapet skjedde jo for 23 år siden. Noe som skurrer med dna materiale. Hvis det kan bli undersøkt så hadde det allerede blitt undersøkt. Politiet skulle gjort en grundigere jobb for 23 år siden. Anonymkode: 4132a...01c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3876 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg tror det er noe som skurrer med mageinnholdet som forsvant i posten, det var jo det eneste som kunne gitt et noenlunde sikkert dødstidspunkt siden temperaturmålingen ikke fungerte. Noen som vet når dette forsvant? Det er i så fall ikke første gang bevis har forsvunnet for å kunne nagle et drap på en beleilig mistenkt. (Liland-saken) Anonymkode: 4e964...5d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delgado Skrevet 20. oktober 2018 #3877 Del Skrevet 20. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være helt ærlig tror jeg ikke denne saken blir løst med mindre den riktige gjerningsmannen står fram og tilstår. Drapet skjedde jo for 23 år siden. Noe som skurrer med dna materiale. Hvis det kan bli undersøkt så hadde det allerede blitt undersøkt. Politiet skulle gjort en grundigere jobb for 23 år siden. Anonymkode: 4132a...01c Tilståelser har ikke fungert så bra i denne saken tidligere ........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delgado Skrevet 20. oktober 2018 #3878 Del Skrevet 20. oktober 2018 På 28.8.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev: Bilen hun sto lent oppetter var også o sentrum, men ingen så henne etter dette, hadde hun gått hjem hadde hun garantert blitt observert da, det var alltid mye folk ute i Kopervik og omegn på den tiden i helgene Anonymkode: 18b7f...b4a Aldri blitt bekreftet at dette var henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terningkast 3 Skrevet 20. oktober 2018 #3879 Del Skrevet 20. oktober 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har lagt frem en teori om påkjørsel tidligere. Det jeg i tillegg tror er at Birgitte traff den store steinen etter påkjørselen, som da lå i veikanten og som senere ble funnet ved funnstedet. Alt tyder på at de dødlige skadene ble påført ved den store blodpølen, andre steder var betydelig mindre blodig. Hvorfor ble den store steinen flyttet fra veien til funnstedet, hvis det ikke var for å skjule en påkjørsel? Anonymkode: ead0b...d2a Har ikke hørt noe om at steinen ble flyttet, men om dette stemmer så er vel saken rimelig klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terningkast 3 Skrevet 20. oktober 2018 #3880 Del Skrevet 20. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: For å være helt ærlig tror jeg ikke denne saken blir løst med mindre den riktige gjerningsmannen står fram og tilstår. Drapet skjedde jo for 23 år siden. Noe som skurrer med dna materiale. Hvis det kan bli undersøkt så hadde det allerede blitt undersøkt. Politiet skulle gjort en grundigere jobb for 23 år siden. Anonymkode: 4132a...01c Andeby politiet gjorde vel det meste feil. Tviler også sterkt på at saken blir løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå