Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Crabs and IceWater skrev:

That's what I thought because if he did, he would probably stop by the place where blood were spotted, on his way home from work, and no doubt Birgitte would be found earlier since by then it must  have been full daylight ? Night watch ended when ?  

Hans bosted er forbi åstedet, å etter endt vakt kjørte han nok forbi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var @Vampyrina som tipset om boken! Tusen takk, gleder meg til å lese og bli litt klokere. :) 

Anonymkode: 4e964...5d9

Jeg lånte boka på biblioteket i dag. Gleder meg til å lese den 😃

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning/spekulasjoner med svar. 

Mynona, mod.

Skrevet

DIREKTE: Birgitte-forfatterne møter publikum i Kopervik.

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, NordicViking skrev:

En reprise av dette debattmøtet blir postet senere i kveld på samme sted.

(Reprisen er nå klar på samme link.)

Endret av NordicViking
  • Liker 3
Gjest Kristina S.
Skrevet

Jeg så på den livesendingen. Var faktisk veldig interessant, er verdt å se. Flink han "programlederen".

Skrevet
2 hours ago, NordicViking said:

Det måtte jo selvfølgelig gå i glemmeboken min! 😞 Jaja..da får man vente på reprisen. Takk for linken! 🙂

Anonymkode: 53072...5e2

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Kristina Schwartz skrev:

Jeg så på den livesendingen. Var faktisk veldig interessant, er verdt å se. Flink han "programlederen".

Kom jo fram noen utrolig interessante ting om rusmisbrukeren fra Østlandet, også referert til som "Oslomannen" i denne tråden. Og da snakker jeg om det paret som sto fram og sa at de kjente ham, og som hadde ansatt ham som lærling. Har aldri hatt noen "favoritt" blant moduskandidatene, men må innrømme at jeg nå ser på ham som mer sannsynlig enn noen av de andre.

(Reprisen er nå klar, spol fram til ca. 57:15 for å høre mer om dette.)

Endret av NordicViking
  • Liker 2
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet

Men linken jeg posta funker ikke. Oh well..bare å lete på hnytt.no

Anonymkode: 53072...5e2

• Liker 1
Skrevet

Ser på nå, så direkte kl 19 også. Men mistet nettet noen minutter, så jeg gikk glipp av endel, selvfølgelig da det var ekstra interessant :) 

• Liker 1
Skrevet

Og de som kjente han rusmisbrukeren fra Østlandet, og kan fortelle om at han oppførte seg rart etter drapet, for så å flippe helt ut, har fremdeles ikke blitt avhørt av Cold Case....🙄

Anonymkode: ccb8a...ad3

• Liker 7
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de som kjente han rusmisbrukeren fra Østlandet, og kan fortelle om at han oppførte seg rart etter drapet, for så å flippe helt ut, har fremdeles ikke blitt avhørt av Cold Case....🙄

Anonymkode: ccb8a...ad3

Vi får håpe at Cold Case-gruppa kontakter dem for å få mer informasjon om denne moduskandidaten. Det er jo ganske rystende å høre at tipset deres aldri ble registrert av politiet.

Hagesunds Avis skriver også om det disse to opplevde, men den artikkelen må man være abonnent for å få lese. Får håpe at den lokale TV-kanalen følger opp akkurat dette. 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, NordicViking skrev:

Vi får håpe at Cold Case-gruppa kontakter dem for å få mer informasjon om denne moduskandidaten. Det er jo ganske rystende å høre at tipset deres aldri ble registrert av politiet.

Hagesunds Avis skriver også om det disse to opplevde, men den artikkelen må man være abonnent for å få lese. Får håpe at den lokale TV-kanalen følger opp akkurat dette. 

Er dette paret de som drev Veiviseren? Eller er det noen andre?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette paret de som drev Veiviseren? Eller er det noen andre?

Nei, de var ikke involvert der så vidt jeg vet. Mannen som det her er snakk om driver bl.a. med salg av biler. Han skal ha hatt "Oslomannen" som lærling. Men om "Oslomannen" tyvlånte en bil fra sin arbeidsgiver eller fra Veiviseren vet jeg ikke.

Skrevet
22 minutter siden, NordicViking skrev:

Nei, de var ikke involvert der så vidt jeg vet. Mannen som det her er snakk om driver bl.a. med salg av biler. Han skal ha hatt "Oslomannen" som lærling. Men om "Oslomannen" tyvlånte en bil fra sin arbeidsgiver eller fra Veiviseren vet jeg ikke.

Ok, takk for svar :)

Det er blitt mange personer å holde styr på og mange moduskandidater! Opprørende at så viktige opplysninger ikke har blitt registrert engang. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...