Arkana Skrevet 13. oktober #1721 Del Skrevet 13. oktober Den er fin da Bolla2! Mye jobb, men jeg synes det er veldig tilfredsstillende å se mønsteret utvikle seg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #1722 Del Skrevet 31. oktober Håper å få ferdig to sånne før jul: Jeg foretrekker Lettlopi selv, men jeg vet mange synes det klør, så jeg prøver meg frem med Viking Wool. Anonymkode: 76bd5...10d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. oktober #1723 Del Skrevet 31. oktober Fine hestegensere! Skal det være julegaver? Tenker det er noen som blir glade da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #1724 Del Skrevet 1. november Arkana skrev (På 31.10.2024 den 10.39): Fine hestegensere! Skal det være julegaver? Tenker det er noen som blir glade da. Jepp🙃 Holer på med en i gammelrosa bunnfarge med hvite og grå hester, den blir forhåpentligvis feminin uten å være altfor skrikende. Anonymkode: 76bd5...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. november #1725 Del Skrevet 2. november Jeg tror det blir veldig fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. november #1726 Del Skrevet 2. november Myk start. Et par firkanttøfler er nå på pinnene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november #1727 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 7.55): Håper å få ferdig to sånne før jul: Jeg foretrekker Lettlopi selv, men jeg vet mange synes det klør, så jeg prøver meg frem med Viking Wool. Anonymkode: 76bd5...10d Hadde jeg sett disse da jeg var 8-11 år gammel og hestefrelst, ville jeg ønsket meg den rosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 14. november #1728 Del Skrevet 14. november Jeg skal hekle Virus-sjal i Twister garn fra Hobbi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 15. november #1729 Del Skrevet 15. november Hanne67 skrev (9 timer siden): Jeg skal hekle Virus-sjal i Twister garn fra Hobbi Åå, jeg liker twister! Bestilte nettopp 2 kaker selv, farge 30! Tror det blir et av sjalene til redteapotatelier som jeg vil lage av dem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 15. november #1730 Del Skrevet 15. november jaromei skrev (9 timer siden): Åå, jeg liker twister! Bestilte nettopp 2 kaker selv, farge 30! Tror det blir et av sjalene til redteapotatelier som jeg vil lage av dem ❤️ Åh, det blir fint! Det var vanskelig å velge farge, for det er så mange fine, men jeg valgte nr 01 Iris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. november #1731 Del Skrevet 15. november Fint sjal og fint garn. Liker sånne fargeskiftende garn. Jeg holder på med en wrap til datteren min. Det er bare et laaaaangt og brett stykke med ermer i hver ende. Litt lei av mønsteret nå må jeg innrømme og gleder meg til det er ferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #1732 Del Skrevet 16. november Bare et lite sideprosjekt her. Hekler glassbrikker/borddekorasjon til jul, snøkrystaller heklet med sølvtråd. Selv om det går fort å hekle de, så begynner jeg å bli litt lei😅 Anonymkode: fbf5d...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå