Gå til innhold

Hvordan er ditt forhold til garn og hva holder du på med akkurat nå?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Den er fin da Bolla2! Mye jobb, men jeg synes det er veldig tilfredsstillende å se mønsteret utvikle seg. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Håper å få ferdig to sånne før jul:

Jeg foretrekker Lettlopi selv, men jeg vet mange synes det klør, så jeg prøver meg frem med Viking Wool.

14B14396-D0C8-4973-9275-37F54CB2BCB2.thumb.jpeg.13b0368b58881bcc7213f91529ad676d.jpeg

Anonymkode: 76bd5...10d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine hestegensere! Skal det være julegaver? Tenker det er noen som blir glade da. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (På 31.10.2024 den 10.39):

Fine hestegensere! Skal det være julegaver? Tenker det er noen som blir glade da. :jepp:

Jepp🙃 Holer på med en i gammelrosa bunnfarge med hvite og grå hester, den blir forhåpentligvis feminin uten å være altfor skrikende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 7.55):

Håper å få ferdig to sånne før jul:

Jeg foretrekker Lettlopi selv, men jeg vet mange synes det klør, så jeg prøver meg frem med Viking Wool.

14B14396-D0C8-4973-9275-37F54CB2BCB2.thumb.jpeg.13b0368b58881bcc7213f91529ad676d.jpeg

Hadde jeg sett disse da jeg var 8-11 år gammel og hestefrelst, ville jeg ønsket meg den rosa :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Hanne67 skrev (9 timer siden):

Jeg skal hekle Virus-sjal i Twister garn fra Hobbi

Åå, jeg liker twister! Bestilte nettopp 2 kaker selv, farge 30! Tror det blir et av sjalene til redteapotatelier som jeg vil lage av dem ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaromei skrev (9 timer siden):

Åå, jeg liker twister! Bestilte nettopp 2 kaker selv, farge 30! Tror det blir et av sjalene til redteapotatelier som jeg vil lage av dem ❤️

Åh, det blir fint! Det var vanskelig å velge farge, for det er så mange fine, men jeg valgte nr 01 Iris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint sjal og fint garn. Liker sånne fargeskiftende garn. Jeg holder på med en wrap til datteren min. Det er bare et laaaaangt og brett stykke med ermer i hver ende. Litt lei av mønsteret nå må jeg innrømme og gleder meg til det er ferdig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite sideprosjekt her. Hekler glassbrikker/borddekorasjon til jul, snøkrystaller heklet med sølvtråd. Selv om det går fort å hekle de, så begynner jeg å bli litt lei😅

IMG_20241116_093048__01.jpg

Anonymkode: fbf5d...7d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...