Cata Skrevet 1. januar 2023 #1361 Del Skrevet 1. januar 2023 Her nærmer jeg meg slutten på «Elina» strikket i plötulopi og foreløpig ingen trådbrudd. (Bank i bordet). Neste prosjekt blir en «Riddari» i lettlopi som jeg skal strikke for en venninne. Garn er underveis… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar 2023 #1362 Del Skrevet 1. januar 2023 Strikker gensere,pannebånd,sokker,fingervanter😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 1. januar 2023 #1363 Del Skrevet 1. januar 2023 Cata skrev (1 time siden): Her nærmer jeg meg slutten på «Elina» strikket i plötulopi og foreløpig ingen trådbrudd. (Bank i bordet). Neste prosjekt blir en «Riddari» i lettlopi som jeg skal strikke for en venninne. Garn er underveis… Hvordan er det å strikke med plötulopi? Hvor forsiktig må man være for å unngå trådbrudd? Jeg har lenge hatt lyst til å strikke med uspunnet garn, men har ikke fått gjort det ennå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. januar 2023 #1364 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Grønt blad skrev (5 timer siden): Hvordan er det å strikke med plötulopi? Hvor forsiktig må man være for å unngå trådbrudd? Jeg har lenge hatt lyst til å strikke med uspunnet garn, men har ikke fått gjort det ennå. Det går egentlig ganske greit. Det er opplegget som er verst, men når du er i gang er det omtrent som vanlig garn bare at du må være ekstra påpasselig når du trekker det ut fra platen og når du har lange trådsprang. Jeg hekter opp alle sprang som går over 5 masker eller mer Endret 1. januar 2023 av Cata 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1365 Del Skrevet 1. januar 2023 Grønt blad skrev (4 timer siden): Hvordan er det å strikke med plötulopi? Hvor forsiktig må man være for å unngå trådbrudd? Jeg har lenge hatt lyst til å strikke med uspunnet garn, men har ikke fått gjort det ennå. Man lærer seg teknikken ganske fort, men noen slitte tråder må man regne med. Heldigvis går det fort å spleise de sammen igjen. Det blir veldig lette og luftige plagg i plötulopi! Anonymkode: 67e02...e9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1366 Del Skrevet 2. januar 2023 https://www.raumagarn.no/oppskrifter/349-1-knudgenser Holder på med denne til samboer nå. Han ville ha en ullgenser som ikke var tynn, men ikke veldig tykk heller. Og uten masse mønster (kruseduller som han kaller det) Denne ble godkjent av han. Anonymkode: fbf5d...7d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1367 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://www.raumagarn.no/oppskrifter/349-1-knudgenser Holder på med denne til samboer nå. Han ville ha en ullgenser som ikke var tynn, men ikke veldig tykk heller. Og uten masse mønster (kruseduller som han kaller det) Denne ble godkjent av han. Anonymkode: fbf5d...7d3 Så flott genser. Her strikker jeg ett skjørt, samtidig som jeg også har leggvarmere på andre pinner. Anonymkode: b84ff...4c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. januar 2023 #1368 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.raumagarn.no/oppskrifter/349-1-knudgenser Holder på med denne til samboer nå. Han ville ha en ullgenser som ikke var tynn, men ikke veldig tykk heller. Og uten masse mønster (kruseduller som han kaller det) Denne ble godkjent av han. Anonymkode: fbf5d...7d3 Så flott genser! En heldig mann 😊 Hvilken farge strikker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1369 Del Skrevet 2. januar 2023 Grønt blad skrev (1 time siden): Så flott genser! En heldig mann 😊 Hvilken farge strikker du? Jeg strikker i 0244 petrol. Elsker å strikke med dette garnet. Mannen var litt skeptisk til fargevalget, siden hans garderobe stort sett består av sort, hvitt og grått. Jeg fikk heldigvis overbevist han 😊 Anonymkode: fbf5d...7d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. januar 2023 #1370 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg elsker petrol. Tror den genseren blir veldig fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 3. januar 2023 #1371 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg strikker i 0244 petrol. Elsker å strikke med dette garnet. Mannen var litt skeptisk til fargevalget, siden hans garderobe stort sett består av sort, hvitt og grått. Jeg fikk heldigvis overbevist han 😊 Anonymkode: fbf5d...7d3 Tror den genseren blir kjempefin! Og petrol passer jo også godt til de andre fargene i garderoben hans 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. januar 2023 #1372 Del Skrevet 10. januar 2023 Måtte bare bestille meg denne garnpakken…..har hatt lyst på den så lenge men jeg byttet ut den nederst fargen med mørk brunrød farge da jeg liker varme fargetoner best, Jeol sweater fra AeygoKnit Straks ferdig med Alvesjalet nå, og gleder meg til å ta fatt på noe med tykkere garn og tykkere pinner! Innimellom Alvesjalet så har jeg også strikket ei lue fra Witre design; bestevennen til datteren min er russisk og feirer jul 7 januar, så han fikk den i julegave. Tennis beanie, strikket med 1 tråd Vams og 1 tråd tykk mohair fra Rauma på pinne 7, så den var snarstrikket valgte å strikke den i ensfarget mørk brun 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. januar 2023 #1373 Del Skrevet 10. januar 2023 Her er Alvesjalet forresten; bortsett fra at det har tatt litt tid pga tynt garn så er det gøy å strikke pga det er ett stort nøste med ulik fargetoner; begynner med lyst og blir mørkere og mørkere. Jeg har valgt lillatoner 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1374 Del Skrevet 10. januar 2023 skruf skrev (24 minutter siden): Måtte bare bestille meg denne garnpakken…..har hatt lyst på den så lenge men jeg byttet ut den nederst fargen med mørk brunrød farge da jeg liker varme fargetoner best, Jeol sweater fra AeygoKnit Det tipper jeg blir veldig fint! Anonymkode: 67e02...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. januar 2023 #1375 Del Skrevet 10. januar 2023 skruf skrev (1 time siden): Måtte bare bestille meg denne garnpakken…..har hatt lyst på den så lenge men jeg byttet ut den nederst fargen med mørk brunrød farge da jeg liker varme fargetoner best, Jeol sweater fra AeygoKnit Straks ferdig med Alvesjalet nå, og gleder meg til å ta fatt på noe med tykkere garn og tykkere pinner! Innimellom Alvesjalet så har jeg også strikket ei lue fra Witre design; bestevennen til datteren min er russisk og feirer jul 7 januar, så han fikk den i julegave. Tennis beanie, strikket med 1 tråd Vams og 1 tråd tykk mohair fra Rauma på pinne 7, så den var snarstrikket valgte å strikke den i ensfarget mørk brun Jeol er knallfin, og enda finere i virkeligheten enn på bilder 😍😍 Den har jeg også veldig lyst til å strikke! Egentlig er det ganske mye fra Aegyoknit som jeg har lyst til å strikke. Det var bare det med tid, da 🙈 Tøff lue! Deilig med slike snarstrikkede ting innimellom 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 10. januar 2023 #1376 Del Skrevet 10. januar 2023 Holder på å strikke slike 🙈 Bildet funnet på google 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. januar 2023 #1377 Del Skrevet 10. januar 2023 mjau87 skrev (1 time siden): Holder på å strikke slike 🙈 Bildet funnet på google 🙂 Herlig! Likte god tat de tar igjen mønsteret på tommelen og innsiden av votten. Pent mønster. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1378 Del Skrevet 10. januar 2023 Nybegynner her. Bruker YouTube for å lære og finner hekleprosjektene der. Går for de mer enkle. 👍 Akkurat nå holder jeg på med denne: Anonymkode: f2617...1ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablah01 Skrevet 12. januar 2023 #1379 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) skruf skrev (På 31.12.2022 den 16.10): Måtte bare bestille denne i dag, Porcelain sweater fra Le Knit ( i disse fargene) selv om jeg enda ikke er ferdig med Alvesjalet som moren min skulle få i julegave….det tar jo uendelig lang tid å strikke vrang tilbake! Angrer på jeg ikke tok varianten med rillestrikk 🙄 Åe, den genseren var veldig fin! Endte med at jeg måtte inn nå å kjøpe oppskriften og tilsvarende garn, som om jeg ikke allerede har 3 prosjekter på gang... 😅 #håpløs... Endret 12. januar 2023 av Blablah01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. januar 2023 #1380 Del Skrevet 12. januar 2023 Blablah01 skrev (35 minutter siden): Åe, den genseren var veldig fin! Endte med at jeg måtte inn nå å kjøpe oppskriften og tilsvarende garn, som om jeg ikke allerede har 3 prosjekter på gang... 😅 #håpløs... Kjenner følelsen, har flere kommende prosjekter liggende jeg også😄 Men som mor mi sier; garn går ikke ut på dato😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå