AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #941 Skrevet 15. september 2018 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja han er jo utålmodig? Og jeg skjønner han. Hva skal du fram til? Selvsagt kan noen det, men Henrik vil jo ikke det? Og jeg skjønner han, han vil gå videre og det hadde jeg også gjort om jeg følte det slik som han Det vet jo ikke du ? Ikke alle er lik skrudd sammen. Noen må ha intim kontakt for å oppnå følelser, sånn er det bare. Ikke alle er som deg I første innlegg skrev du: Nå må Inger gi Henrik sex snart. Det er jo helt feil. Jeg snakker ikke om at alle er like, og jeg selv trenger sex for å utvikle følelser videre. Det betyr derimot ikke at jeg ikke klarer å sette meg inn i at det føles annerledes for andre og ikke minst på TV. At du synes det er helt ok. At Henrik synes det er helt ok. Men da bør han gå til noen andre og ikke klage og presse på noen som er tydelige på at de ikke vil enda. Anonymkode: 5c1a7...c1e 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. september 2018 #942 Skrevet 15. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I første innlegg skrev du: Nå må Inger gi Henrik sex snart. Det er jo helt feil. Jeg snakker ikke om at alle er like, og jeg selv trenger sex for å utvikle følelser videre. Det betyr derimot ikke at jeg ikke klarer å sette meg inn i at det føles annerledes for andre og ikke minst på TV. At du synes det er helt ok. At Henrik synes det er helt ok. Men da bør han gå til noen andre og ikke klage og presse på noen som er tydelige på at de ikke vil enda. Anonymkode: 5c1a7...c1e Ja, fordi jeg mener at hun burde det, ellers mister hun han? Fordi det er VIKTIG for HAN !
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #943 Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Ja, fordi jeg mener at hun burde det, ellers mister hun han? Fordi det er VIKTIG for HAN ! Man skal ha sex med noen før man føler seg klar for å ikke miste dem?? Nei vet du hva. Anonymkode: 5c1a7...c1e 16
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. september 2018 #944 Skrevet 15. september 2018 Jeg personlig hadde heller aldri klart å utvikle ordentlige følelser før sex og intimitet. Det er det som binder oss sammen som kjærester og utvikler følelser for min del. Å bare kline litt og så trekke seg bort hver eneste gang, hadde ikke gjort det for meg iallefall. Stakkars mannen blir jo helt frustrert. Sex er veldig viktig for å føle at man føler seg begjært. Hun erter han jo bare i mine øyne. Hvorfor råkline med han da? Må være forferdelig frustrerende å bli sprengkåt men aldri få dyppe den 😂
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. september 2018 #945 Skrevet 15. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man skal ha sex med noen før man føler seg klar for å ikke miste dem?? Nei vet du hva. Anonymkode: 5c1a7...c1e Nei det skal man ikke, men jeg sier at jeg skjønner at han går videre. Hun må gjøre det hun føler for men ikke alle gidder å vente i evigheter. Sånn er virkeligheten Og da får hun finne en som har samme preferanser som hun selv
waco Skrevet 15. september 2018 #946 Skrevet 15. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: At Henrik synes det er helt ok. Men da bør han gå til noen andre og ikke klage og presse på noen som er tydelige på at de ikke vil enda. Det er akkurat det han gjør!
Jolene Skrevet 15. september 2018 #947 Skrevet 15. september 2018 14 timer siden, Poppie skrev: Hahahaha, jeg trodde fotballfrue, svømmefrue og pilotfrue tok kaka, men denne vinner 😂 Enig! 13 timer siden, Malika skrev: Moren sier at Rikke kommer fra et "møblert hjem". Her tror jeg hun har misforstått. Et "møblert hjem" betyr ikke at du har sofa, stoler og det som et hus skal ha, men er et uttrykk for å vokse opp i et hjem med både økonomisk kapital og kulturell/intellektuell kapital. Tenkte det samme 13 timer siden, Timseh skrev: jeg har faktisk ikke ord... Ikke jeg heller, derfor jeg måtte dele 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha😂 den var bra 👍😂 Anonymkode: 42771...85c 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi snakket jo tidligere i tråden om at foreldrene måtte være flaue. Vel, her har vi nok en stolt mor.... Anonymkode: b4e16...603 Ja, det er masse å være stolt av når ens barn ligger rundt på TV 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #948 Skrevet 15. september 2018 8 minutter siden, Jolene skrev: Enig! Tenkte det samme Ikke jeg heller, derfor jeg måtte dele Ja, det er masse å være stolt av når ens barn ligger rundt på TV Det var vel ikke akkurat det hun skrev? Sitat Mine barn har tatt og kommer til å ta valg jeg ikke er enig i, liker eller syns er like kule. Men jeg kommer alltid til å være stolte av dem. Fra de var bitte små har jeg sagt til dem. Uansett hva du gjør så husk at jeg er stolt av deg! Jeg har ikke tenkt å slutte med det nå. Er ikke det noe alle foreldre sier til barna sine?🤔 Det betyr ikke at hun er stolt av at datteren har hatt sex på tv. Anonymkode: d98fd...8df 7
Jolene Skrevet 15. september 2018 #949 Skrevet 15. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel ikke akkurat det hun skrev? Er ikke det noe alle foreldre sier til barna sine?🤔 Det betyr ikke at hun er stolt av at datteren har hatt sex på tv. Anonymkode: d98fd...8df Sa heller ikke at det var det hun sa Derimot hadde hun jo oppmuntret datteren til å dra dit. Hadde jeg oppført meg på lignende måte, hadde ikke mine foreldre vært stolte av meg - med god grunn!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #950 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skam skuespilleren? What?? Anonymkode: b74d9...e15 Ja. Anonymkode: e1d9c...f6f
Gjest Gretagarbo Skrevet 15. september 2018 #951 Skrevet 15. september 2018 15 timer siden, Anonym2467 skrev: Bare jeg som synes at Martine er sykt lik Martine Sjøhaug fra PH? 😳 Nei, jeg hadde tenkt å skrive det samme selv. De er skremmende like!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #952 Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Ja han er jo utålmodig? Og jeg skjønner han. Hva skal du fram til? Selvsagt kan noen det, men Henrik vil jo ikke det? Og jeg skjønner han, han vil gå videre og det hadde jeg også gjort om jeg følte det slik som han Det vet jo ikke du ? Ikke alle er lik skrudd sammen. Noen må ha intim kontakt for å oppnå følelser, sånn er det bare. Ikke alle er som deg Da likte han jo henne ikke godt nok uansett i det scenarioet du skisserer. Ser ikke hvorfor du trekker inn meg i innlegget ditt. Jeg er ikke deltaker på Ex on the Beach og er derfor ikke oppe til diskusjon. Hold deg til saken. Anonymkode: 379c0...14f 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. september 2018 #953 Skrevet 15. september 2018 3 timer siden, Mysticgirl skrev: Ja, fordi jeg mener at hun burde det, ellers mister hun han? Fordi det er VIKTIG for HAN ! Det er viktig for henne å vente. Hvem er viktigst? At en person får utløp for lystene sine, eller at en person potensielt kan bli traumatisert?
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. september 2018 #954 Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da likte han jo henne ikke godt nok uansett i det scenarioet du skisserer. Ser ikke hvorfor du trekker inn meg i innlegget ditt. Jeg er ikke deltaker på Ex on the Beach og er derfor ikke oppe til diskusjon. Hold deg til saken. Anonymkode: 379c0...14f Jo men han mistet vel følelsene når hun er gnien på musa og i tillegg gråter over eksen. Så han likte henne vel godt nok i begynnelsen, men følelsene kjølnet etterhvert når hun var slik hun var. At de liksom ikke kom videre 2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Det er viktig for henne å vente. Hvem er viktigst? At en person får utløp for lystene sine, eller at en person potensielt kan bli traumatisert? Det er vel like viktig for den det gjelder, å ha disse følelsene. Så da var de ikke riktige for hverandre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. september 2018 #955 Skrevet 15. september 2018 5 timer siden, waco skrev: Det er akkurat det han gjør! Nettopp 😂
waco Skrevet 15. september 2018 #956 Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Det er viktig for henne å vente. Hvem er viktigst? At en person får utløp for lystene sine, eller at en person potensielt kan bli traumatisert? Du har sikkert ikke lest vg du!? https://www.vg.no/rampelys/i/8w8RL1/inger-hauge-ble-dumpet-paa-tv-henrik-knuste-hjertet-mitt Alt ordner seg, - Inger slipper å bli traumatisert og Henrik får utløp får sine lyster. Win Win som det heter.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #957 Skrevet 15. september 2018 Hvorfor snakker hun nye så mye dårlig svensk hele tiden, når hun ikke er svensk i det hele tatt? Kleint. Anonymkode: c1325...bf6 28
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #958 Skrevet 15. september 2018 I previewen til neste episode kom det ganske tydelig frem at Malin må ut, og det så veldig ut som Melina hadde sex. Noen andre som la merke til det? Anonymkode: 0cc09...bd1 2
Sirah Skrevet 15. september 2018 #959 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor snakker hun nye så mye dårlig svensk hele tiden, når hun ikke er svensk i det hele tatt? Kleint. Anonymkode: c1325...bf6 Enig. Ho der er bare klein. Får helt angst av å se på ho. 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #960 Skrevet 15. september 2018 Henrik er merkerlig og prater som om han skulle ønske at han var fra vestkanten. Og han har ingen utdannelse? Sfo vikar er vel ofte noe mange gjør som et friår etter VGS. Nå har jeg barn på barneskolen og selv om de ikke ser på ex on the beach så ville de garantert googlet/YouTube dette om en lærer/sfo assistent hadde vært med (og ja de har skole iPad og lærer googling i 1.klasse). Anonymkode: 10020...9e7 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå