Gjest Riverflow Skrevet 19. september 2018 #1061 Skrevet 19. september 2018 3 timer siden, ewzp0xo3hlgove skrev: Var det ikke ganske pragmatisk å velge hun nye, for å slippe å velge mellom Ingrid og Sandra? Han var jo uansett ute etter å såre Inger og det klarte han med glans,så synes du det ble positive konsekvenser ut av det?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1062 Skrevet 19. september 2018 7 minutter siden, Riverflow skrev: Han var jo uansett ute etter å såre Inger og det klarte han med glans,så synes du det ble positive konsekvenser ut av det? Huh? Hvor har du det fra? Han var vel ute etter et ligg, hverken mer eller mindre. Anonymkode: bb964...d16 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1063 Skrevet 19. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Henrik er jo sammen med Ulrikke Falch, noe som er ironisk fordi hun er såå feminist. Lurer på hva hun syns om oppførselen hans Anonymkode: 1db29...78d Say what? Anonymkode: 57539...891 6
waco Skrevet 19. september 2018 #1064 Skrevet 19. september 2018 32 minutter siden, Riverflow skrev: Han var jo uansett ute etter å såre Inger og det klarte han med glans,så synes du det ble positive konsekvenser ut av det? Henrik var ute etter å ligge med Inger, ikke såre henne. Hvor har du fått det fra? 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1065 Skrevet 19. september 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Synes det er helt forkastelig hvordan Henrik bruker en av damene, bare på trass 😥 Han er jo åpenbart ikke interessert i henne, han brukte henne kun for sex. Anonymkode: 0a027...cc2 Hva er galt med det?? Anonymkode: 82351...86d
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 19. september 2018 #1066 Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Riverflow skrev: Han var jo uansett ute etter å såre Inger og det klarte han med glans,så synes du det ble positive konsekvenser ut av det? Hva konsekvensene faktisk ble er irrelevant. Diskusjonen handler om Henrik brukte ordet "pragmatisk" riktig. Jeg mener man kan kalle handlingen hans pragmatisk, i den betydning at det førte til mindre drama, som jeg tipper Henrik har som (del)mål.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1067 Skrevet 19. september 2018 Tipper Henrik liker god litteratur OM analsex 😂 Jeg fatter ikke at ikke deltakerne tenker mer over sin egen oppførsel, og hvordan den vil oppfattes av andre. Å ha sex med to stykker på en kveld skjer sikkert fra tid til annen, men det fremstår ikke særlig smart å gjøre det på TV, og spesielt ikke når du de siste par ukene har fremstått relativt exclusive med en tredje jente. Håper elevene hans på skolen evner/får hjelp til å se at dette ikke er bra oppførsel... (De får det garantert med seg.) Anonymkode: 5b29c...97f 9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1068 Skrevet 19. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med det?? Anonymkode: 82351...86d I mitt hode er det kynisk. Jenta han lå med visste ikke at han nettopp hadde kranglet med Inger, og at Inger ironisk sa at hun håpte han fikk seg noe snart. Når han da i irritasjon går og plukker med seg en jente og har sex med henne, synes ikke jeg det er ok gjort. Jeg hadde følt meg veldig brukt om det var meg. Anonymkode: 0a027...cc2 11
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 19. september 2018 #1069 Skrevet 19. september 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mitt hode er det kynisk. Jenta han lå med visste ikke at han nettopp hadde kranglet med Inger, og at Inger ironisk sa at hun håpte han fikk seg noe snart. Når han da i irritasjon går og plukker med seg en jente og har sex med henne, synes ikke jeg det er ok gjort. Jeg hadde følt meg veldig brukt om det var meg. Anonymkode: 0a027...cc2 Hvorfor er det galt? Sandra ville jo helt klart være med på rommet for å ha sex? Endret 19. september 2018 av ewzp0xo3hlgove
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1070 Skrevet 19. september 2018 Virker ikke akkurat som om Sandra brydde seg nevneverdig om å ha sex med han,så at han brukte henne er greit nok men det så ikke ut som hun tok det tungt. La oss ikke male jenter som hjerneløse sauer Anonymkode: f63b4...c9b 9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1071 Skrevet 19. september 2018 3 minutter siden, ewzp0xo3hlgove skrev: Hvorfor er det galt? Sandra ville jo helt klart være med på rommet for å ha sex? Jeg opplever ikke det at at de hadde samleie som galt for noen av partene. Det var premissene som lå til grunn for samleie fra hans side som er det kritikkverdige. Det er vel ikke bekreftet noe sted at han og Falch er et par? De er vel observert i offentligheten sammen. For meg fremstår det som et PR-stunt. Anonymkode: 0052c...eba 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1072 Skrevet 19. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever ikke det at at de hadde samleie som galt for noen av partene. Det var premissene som lå til grunn for samleie fra hans side som er det kritikkverdige. Anonymkode: 0052c...eba For en underlig tankegang. Anonymkode: bb964...d16
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1073 Skrevet 19. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en underlig tankegang. Anonymkode: bb964...d16 Hvorfor det? Jeg synes han fremstår som kynisk, enkel og sjåvinistisk når han etter å ha ventet på Inger og til slutt innser at han ikke får det han vil ha, snur på hælen og ligger med første og beste uten å i det hele tatt informere Sandra om situasjonen med Inger. Det blir spekulasjon fra min side, men det kan tenkes at Sandra ikke hadde blitt med på det dersom hun visste hva som hadde foregått i forkant. Derfor mener jeg feil premisser ligger til grunn. Hva mener du? Anonymkode: 0052c...eba 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1074 Skrevet 19. september 2018 10 minutter siden, Malika skrev: Nå var det ikke meg du siterte, men jeg har lyst til å kommentere det jeg har uthevet: Man kan aldri vite alt om noen man ligger med eller involverer seg i. Sandra handlet av egen fri vilje, og med utgangsspunkt i omstendighetene hun visste om. Jeg synes fortsatt EOTB er det mest interessante eksperimentet vist på skjerm siden første sesong av Big Brother. Det mest interessante synes jeg rollene mann/kvinne er. Kvinner bruker menn for å oppnå følelsesmessig relasjon. Menn bruker kvinner for å få utløp for fysiske behov. Men i bunn og grunn søker alle trygghet. Veldig kort oppsummert. Jeg er enig med hele veien. Jeg synes bare at vi som publikum bør være kritisk til det vi ser. Selvsagt kan man ikle vite alt om de vi ligger med og det presiserer jeg også innlegget mitt. Så samleie har jeg ingenting å utsette på. Men Sandra vil likevel få vite dette siden det er et tvprogram. Og det veit jo selvsagt Henrik også. Og det er her problemene oppstår. Han burde ha vært ærlig eller avstått fordi dette her selvsagt kommer frem en dag. Noe som ikke er i favør av han. Han sank for meg, mange hakk etter denne hendelsen. Og er langt i fra en slik sjarmør og Don Juan han liker å fremstille seg selv som. Anonymkode: 0052c...eba 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1075 Skrevet 19. september 2018 På 17.9.2018 den 22.04, Jegskulleønskeat skrev: Ikke for meg, men nå har jeg dratt på familieferier da, og skoleturer og konfirmasjonsleir. I tillegg er de fleste venninnene mine avholds, bortsett fra bestevenninna mi, men hun drikker aldri i mitt påsyn ettersom det bare skaper utrygge følelser hos meg. Høres ekstremt kjedelig ut. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Henrik virker litt narsissistisk..(?) Anonymkode: b7360...97b Er ikke alle der inne det? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og er langt i fra en slik sjarmør og Don Juan han liker å fremstille seg selv som. Anonymkode: 0052c...eba Han hadde sex med to jenter han nettopp hadde møtt i løpet av en kveld fordi han følte for å ha litt sex. Vil si han er veldig Don Juan. Får det han vil. Anonymkode: 0e6fa...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1076 Skrevet 19. september 2018 48 minutter siden, Malika skrev: Nå var det ikke meg du siterte, men jeg har lyst til å kommentere det jeg har uthevet: Man kan aldri vite alt om noen man ligger med eller involverer seg i. Sandra handlet av egen fri vilje, og med utgangsspunkt i omstendighetene hun visste om. Jeg synes fortsatt EOTB er det mest interessante eksperimentet vist på skjerm siden første sesong av Big Brother. Det mest interessante synes jeg rollene mann/kvinne er. Kvinner bruker menn for å oppnå følelsesmessig relasjon. Menn bruker kvinner for å få utløp for fysiske behov. Men i bunn og grunn søker alle trygghet. Veldig kort oppsummert. Har du noen gang sett Ex On The Beach Sverige? Da fremstår (som vanlig) den norske versjonen som «puse-tv» i forhold. Om vi synes norske deltagere er drøye er det ingenting mot det svenske. Jeg synes norske versjonen er kjedelig og at det skjer veldig lite til kun å være 2 programmer i uka. Bestemte meg for å se sesong 4 av Ex On The Beach Sverige mens jeg ventet på episode på norske mellom torsdag til tirsdag, og så ferdig hele sesongen i vente på en norsk. Ligger også på DPlay alle 4 sesongene. Det er ganske tydelig at flere sv de norske deltagerne har sett svenske versjonene, og jeg personlig klarer ikke å sammenligne «eksprimentet» med BB 2001, da det var noe helt nytt og deltagerne ante ikke hva de gikk til. Denne reality- serien har allerede gått 4 sesonger i nabolandet, og jeg vil tro de fleste deltagerne har sett på den svenske og vet ca hva de går til (som sagt tidligere, norske versjonen er jo nesten barnevennlig i forhold) Anonymkode: 4b78a...7f6 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1077 Skrevet 19. september 2018 Jeg lo meg i hjel da Daniel røk ut! «Jeg betyr så mye for alle her inne». Han er virkelig tidenes lameste fyr 😂 Anonymkode: b0cff...4c9 49
Gjest BethD Skrevet 19. september 2018 #1078 Skrevet 19. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lo meg i hjel da Daniel røk ut! «Jeg betyr så mye for alle her inne». Han er virkelig tidenes lameste fyr 😂 Anonymkode: b0cff...4c9 Hahaha jaaaaa enig, han der er en klovn ass!!
Gjest Riverflow Skrevet 19. september 2018 #1079 Skrevet 19. september 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Huh? Hvor har du det fra? Han var vel ute etter et ligg, hverken mer eller mindre. Anonymkode: bb964...d16 Har du sett på programmet? Eller er du bare kverulant? Endret 19. september 2018 av Riverflow
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #1080 Skrevet 19. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Henrik er jo sammen med Ulrikke Falch, noe som er ironisk fordi hun er såå feminist. Lurer på hva hun syns om oppførselen hans Anonymkode: 1db29...78d Komisk Anonymkode: a37b0...c7f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå