tutta23 Skrevet 6. desember 2018 #281 Del Skrevet 6. desember 2018 Lykke til i morgen!!! Håper det blir oppløftende nyheter for deg, og at du og din kjære kan nyte helgen 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #282 Del Skrevet 6. desember 2018 33 minutter siden, tutta23 skrev: Lykke til i morgen!!! Håper det blir oppløftende nyheter for deg, og at du og din kjære kan nyte helgen 😜 Takk 😊 Krysser fingrene for at det ser ut slik det burde CD 9 🤞🏻 Jeg har ingen planer om EL før etter tirsdag til uka, jeg er nemlig bortreist fra lørdag ettermiddag til tirsdag. Vi får legge inn aksjer på lørdag før jeg drar, så skal vi vel være relativt innafor likevel 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #283 Del Skrevet 7. desember 2018 UL viste at flere av eggposene (?) var 7-9 mm på CD 9 og slimhinnen i livmor var litt for tynn. Skal ta Puregon fra i morgen av, ny UL på onsdag ✌🏼🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 7. desember 2018 #284 Del Skrevet 7. desember 2018 15 minutter siden, Patriotpaula skrev: UL viste at flere av eggposene (?) var 7-9 mm på CD 9 og slimhinnen i livmor var litt for tynn. Skal ta Puregon fra i morgen av, ny UL på onsdag ✌🏼🤞🏻 Hvor store «bør» de være ? Kan veldig lite om det men synes det er veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #285 Del Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, Febmamma skrev: Hvor store «bør» de være ? Kan veldig lite om det men synes det er veldig spennende Tror hun sa i en setning der at de burde vært på 12 på dette tidspunktet. Så nå blir det sprøyter og ingen sex frem til etter jeg har vært der på onsdag. Så blir det å kjøre på eller sexnekt (hvis det er tre eller mer som var store nok, ellers er det potensielt mulig å skape 3-6-linger avhengig av hvor mange egg, men to egg i bra str var ok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 7. desember 2018 #286 Del Skrevet 7. desember 2018 4 minutter siden, Patriotpaula skrev: Tror hun sa i en setning der at de burde vært på 12 på dette tidspunktet. Så nå blir det sprøyter og ingen sex frem til etter jeg har vært der på onsdag. Så blir det å kjøre på eller sexnekt (hvis det er tre eller mer som var store nok, ellers er det potensielt mulig å skape 3-6-linger avhengig av hvor mange egg, men to egg i bra str var ok). Kjør på med 6linger du 😂 men så bra du får hjelp❤️ Er sikkert litt tungt for deg og, men tenk så heldig du er så får hjelp så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #287 Del Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, Febmamma skrev: Kjør på med 6linger du 😂 men så bra du får hjelp❤️ Er sikkert litt tungt for deg og, men tenk så heldig du er så får hjelp så tidlig Jaja, selvsagt 😅😂 (Jeg som har skrekken for å få tvillinger 😬). Veldig takknemlig for at jeg får hjelp så tidlig 😊 tviler sterkt på at jeg hadde fått noe særlig hjelp enda via fastlege! Det er en tung belastning jeg helst skulle vært foruten, men hvis det resulterer i at vi lykkes så er det verdt det ❤️ Ikke alle venninner rundt meg som har forståelse i det hele tatt. Flere som sier at bare får fortsette å prøve og se det an. Men siden min AMH er så høy, så vil det kunne gi meg problemer i ukjent lang tid fremover. Derfor er det jo er fertilitetsproblem, ikke så enkelt som «å bare prøve videre». Synd ikke flere kan skjønne at det er tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 7. desember 2018 #288 Del Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Jaja, selvsagt 😅😂 (Jeg som har skrekken for å få tvillinger 😬). Veldig takknemlig for at jeg får hjelp så tidlig 😊 tviler sterkt på at jeg hadde fått noe særlig hjelp enda via fastlege! Det er en tung belastning jeg helst skulle vært foruten, men hvis det resulterer i at vi lykkes så er det verdt det ❤️ Ikke alle venninner rundt meg som har forståelse i det hele tatt. Flere som sier at bare får fortsette å prøve og se det an. Men siden min AMH er så høy, så vil det kunne gi meg problemer i ukjent lang tid fremover. Derfor er det jo er fertilitetsproblem, ikke så enkelt som «å bare prøve videre». Synd ikke flere kan skjønne at det er tungt! Er nok best med en baby om gangen ja🙊❤️ Egentlig litt utrolig at folk ikke skjønner bedre , men 🤷♀️ Går du til gynekolog privat da? Må isåfall koste litt...? Men helt klart verdt det når man får den hjelpen som må til for å lykkes 😍😍 ønsker dere lykke til og krysser fingrene for at spiren sitter snart 👶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #289 Del Skrevet 7. desember 2018 9 minutter siden, Febmamma skrev: Er nok best med en baby om gangen ja🙊❤️ Egentlig litt utrolig at folk ikke skjønner bedre , men 🤷♀️ Går du til gynekolog privat da? Må isåfall koste litt...? Men helt klart verdt det når man får den hjelpen som må til for å lykkes 😍😍 ønsker dere lykke til og krysser fingrene for at spiren sitter snart 👶 Enig 😊 Men tvillinger blir nok en veldig fin tilværelse for deg også når du får rutiner på plass+++ Rutiner er visst alfa og omega når det er tvillinger var det en tvillingpappa-pårørende som sa til meg en gang 😁 Synes det er synd og trist at de ikke prøver å skjønne hvordan de hadde hatt det hvis de hadde vært i mine sko! Går til privat gyn ja. Og det koster 😬 Takk @Febmamma Du er god å ha her inne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #290 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg har tenkt mye etter jeg var hos gyn i dag. Jeg er glad for at jeg ikke visste at det kom til å ta så lang tid når vi begynte å prøve på tidlig sommeren. Jeg var jo meget positivt innstilt og var ganske sikker på at vi kom til å lykkes kjapt. Men den gang ei. At det kanskje kan ta lengre tid enn noen få måneder, ja.... Men jeg hadde i hvert fall ikke sett for meg tabletter og sprøyter på veien... Gyn vet at mange blir overrasket/skuffet over å få samleie-forbud hvis det vises for mange store follikler, spesielt etter at man har satt sprøyter i flere dager... Jeg skjønner godt hvorfor, men jeg tror jeg også blir skuffet hvis vi nektes sex pga meget stor fare for at mange egg slippes... Jeg er veldig glad jeg får hjelp da, hvis det er det som skal til for å lykkes med babydrømmen ❤️ Noen tanker på fredagskvelden 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #291 Del Skrevet 8. desember 2018 På 23.11.2018 den 18.28, bondekone skrev: Mulig jeg er litt på kjøretur nå, og stresse deg noe opp, men er ikke det i overkant høy verdi? Jeg hadde på mellom 20-30.. min gyn sier høy amh verdi kan indikere pco(s) Gyn sa forresten til meg i går at den høye verdien ikke er patologisk høy, men at den er såpass høy at den vil gi meg problemer nå (fordi folliklene ikke blir enige om hvem skal få vokse og modnes)... På den andre siden nevnte hun at mange ville misunt meg den verdien. Jeg synes dog ikke at det er så «festlig» med den høye verdien nå når det skaper problemer for meg, men jeg ville heller ikke vært i den posisjonen at jeg hadde kjempelav AMH 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 8. desember 2018 #292 Del Skrevet 8. desember 2018 26 minutter siden, Patriotpaula skrev: Gyn sa forresten til meg i går at den høye verdien ikke er patologisk høy, men at den er såpass høy at den vil gi meg problemer nå (fordi folliklene ikke blir enige om hvem skal få vokse og modnes)... På den andre siden nevnte hun at mange ville misunt meg den verdien. Jeg synes dog ikke at det er så «festlig» med den høye verdien nå når det skaper problemer for meg, men jeg ville heller ikke vært i den posisjonen at jeg hadde kjempelav AMH 😬 Ah, interessant! Og veldig godt det «kun» er det det er snakk om😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. desember 2018 #293 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Forstår godt følelsene dine rundt det hele. Men tenker jo i utgangspunktet at det skal gå så fint 😊 Endret 8. desember 2018 av lillemeg90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #294 Del Skrevet 10. desember 2018 Kjenner det er steintungt å være meg om dagen. Klarer å holde unna alle tanker om prøvebobla på dagen (med unntak av da jeg stikker meg om morgenen), men blir liggende og tenke på kveldstid og utover de sene nattetimer... Klarer ikke helt å være noen optimist lenger, så jeg blir vel mer realist, kanskje nærmere pessimist, når jeg har på følelsen at jeg kan ikke skjønne annet enn at det er altfor mange follikler (?) som er for store på UL om er par dager, sånn at vi får sexnekt og sprøytene har vært forgjeves. Klarer ikke helt tenke at jeg plutselig skal være så heldig at vi får «kjør på» i stedet... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. desember 2018 #295 Del Skrevet 10. desember 2018 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: Kjenner det er steintungt å være meg om dagen. Klarer å holde unna alle tanker om prøvebobla på dagen (med unntak av da jeg stikker meg om morgenen), men blir liggende og tenke på kveldstid og utover de sene nattetimer... Klarer ikke helt å være noen optimist lenger, så jeg blir vel mer realist, kanskje nærmere pessimist, når jeg har på følelsen at jeg kan ikke skjønne annet enn at det er altfor mange follikler (?) som er for store på UL om er par dager, sånn at vi får sexnekt og sprøytene har vært forgjeves. Klarer ikke helt tenke at jeg plutselig skal være så heldig at vi får «kjør på» i stedet... 😢 Huff det er så tøft når man sitter med slike vonde tanker ❤ snakker du mye med mannen om det? Og har du noen venninner du kan lufte følelsene til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #296 Del Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, lillemeg90 skrev: Huff det er så tøft når man sitter med slike vonde tanker ❤ snakker du mye med mannen om det? Og har du noen venninner du kan lufte følelsene til? Ja, det er kjempetungt og leit 😥 Snakker lite med samboeren om det, føler dette er mer venninne-snakk. Har et par venninner som viser forståelse og prøver å støtte meg. Har også prøvd å snakke med et par-tre andre venninner tidligere, men der er det null forståelse å hente (prøv videre, det ordner seg, nyt kjærestetiden....). De får ikke lengre noe «update» og jeg snakker ikke med de om dette lengre i det hele tatt. I den grad det kan kalles et fertilitetsproblem, så har jeg jo det, med en AMH som er altfor høy og skaper problemer, det er synd at de ikke skjønner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. desember 2018 #297 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, Patriotpaula skrev: Ja, det er kjempetungt og leit 😥 Snakker lite med samboeren om det, føler dette er mer venninne-snakk. Har et par venninner som viser forståelse og prøver å støtte meg. Har også prøvd å snakke med et par-tre andre venninner tidligere, men der er det null forståelse å hente (prøv videre, det ordner seg, nyt kjærestetiden....). De får ikke lengre noe «update» og jeg snakker ikke med de om dette lengre i det hele tatt. I den grad det kan kalles et fertilitetsproblem, så har jeg jo det, med en AMH som er altfor høy og skaper problemer, det er synd at de ikke skjønner det... Godt du har noen i hvertfall ❤ Har dessverre ikke så mange gode ord å komme med, annet enn at jeg virkelig håper at det snart ordner seg for dere 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #298 Del Skrevet 11. desember 2018 9 timer siden, lillemeg90 skrev: Godt du har noen i hvertfall ❤ Har dessverre ikke så mange gode ord å komme med, annet enn at jeg virkelig håper at det snart ordner seg for dere 😊 Takk, det håper jeg også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #299 Del Skrevet 12. desember 2018 Ingen veldig oppløftende resultater hos gyn i dag. Største follikkel var på 12mm, altså har det ikke skjedd så mye siden sist. Øker opp Puregon og ny UL på mandag. Gyn har fortsatt tro på at det kan gå, ellers hadde håndkleet blitt kastet inn for denne syklusen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 12. desember 2018 #300 Del Skrevet 12. desember 2018 Å så kjedelig😢 håper medisinene gir ønsket effekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå