Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Primolut-mensen har kommet nå, hurra for det 👏🤩 Da håper jeg den er ferdig eller begynner å nærme seg ferdig mor helgen, vi drar på ferie på lørdag 🤞🏻 Oppstart av nytt forsøk i slutten av august 😊🤞🏻 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Primolut-mensen har kommet nå, hurra for det 👏🤩 Da håper jeg den er ferdig eller begynner å nærme seg ferdig mor helgen, vi drar på ferie på lørdag 🤞🏻 Oppstart av nytt forsøk i slutten av august 😊🤞🏻 

Så bra den har kommet, for da vet man at ting fungerer for å si det sånn😄 Håper du får en kjempe fin ferie også slår du til med et forsøk og blir gravid i august😉❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Primolut-mensen har kommet nå, hurra for det 👏🤩 Da håper jeg den er ferdig eller begynner å nærme seg ferdig mor helgen, vi drar på ferie på lørdag 🤞🏻 Oppstart av nytt forsøk i slutten av august 😊🤞🏻 

Jippi! Så herlig at du slipper å tenke på dette på ferie - god ferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Safira07 skrev:

Så bra den har kommet, for da vet man at ting fungerer for å si det sånn😄 Håper du får en kjempe fin ferie også slår du til med et forsøk og blir gravid i august😉❤️

Ja, håper bare at syklusen ikke blir helt på blåbærtur neste måned 🙊 Ekstra kjipt å ikke få komme i gang med forsøket fordi mensen lar vente på seg 🤷‍♀️ Takk for det, håper du har rett 🤞🏻❤️

Håper det går greit med dere etter forholdene ❤️  

5 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jippi! Så herlig at du slipper å tenke på dette på ferie - god ferie.

Ja, jeg hadde blitt meget skuffet hvis primolut-kuren ikke hadde resultert i en blødning 😬 Jeg fikk mensen den dagen vi dro på sydenferie i fjor sommer og det la en liten demper på den ferien. Så veeeldig glad for at dette kommer nå, så slipper jeg å tenke på dette på ferie i år 👏 Takk 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en nydelig ferie og finner roen før du skal i gang igjen i august 😊❤ Blir spennende å følge deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Håper du får en nydelig ferie og finner roen før du skal i gang igjen i august 😊❤ Blir spennende å følge deg!

Takk for det 😊❤️ Jeg følger også med deg på veien videre - Tussi’s jakt på eggløsningen er ekstremt spennende lesing 👏🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Takk for det 😊❤️ Jeg følger også med deg på veien videre - Tussi’s jakt på eggløsningen er ekstremt spennende lesing 👏🤞🏻 

Haha sommerkrim på sitt beste 😂 Håper det kommer noen høydepunkter snart jeg!🙈😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

God ferie, nyt den! Gleder meg til å følge deg igjen 😊💕

Takk 💕😊 Vi nyter ferien 🌴☀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Long time, no see 👋👋

CD3

Andre forsøk er i gang, jeg begynte med bemfola i dag. Skal begynne med Fyremadel på CD6. Ultralyd på CD9 (siden dag 10 er på lørdag). Sist gang måtte jeg bruke sprøyter til CD21, håper jeg slipper unna med noen dager denne gangen 🤞🏻

Det er gått bort i fra at det er manglende EL som er problemet. Under samtale på klinikken forrige uke så sa legen min at det trolig er det som skjer i befruktningsøyeblikket. Enten kan det være mine egg som er seige/harde som gjør det vanskelig å trenge i gjennom eller så kan det like godt være at mannen svømmere ikke helt har knekt koden på hvordan de skal komme seg inn til eggcellen. I vårt tilfelle er det altså ikke et endelig svar med to streker under. Klinikken mener derfor at ICSI kan være en god løsning for oss. Medisinene er også endret fra forrige forsøk, i stedet for Menopur og Orgalutran som det var sist er det nå bemfola og Fyremadel. Lutinus kommer jeg til å nekte på (🙈), jeg vil ha cyclogest når den tid kommer 🙊 Cyclogest og jeg ble mye bedre venner enn lutinus og jeg noen ganger til å bli 🙊 

Eller er det jo naturlig å tenke mitt om dagen... Jeg er redd for at forsøket skal bli negativt, jeg håper så inderlig at jeg ikke får ohss igjen sånn at forsøket blir avbrutt, jeg er redd for å miste igjen og på lengre sikt er jeg redd for at jeg fortsatt ikke er gravid på den tiden jeg skulle hatt termin. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å unngå å høye skuldre i et nytt svangerskap, har liksom ikke så mye positivt å se tilbake på fra første svangerskap... 😪

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Forstår veldig godt tankene dine, håper så indelig det viser seg å være til ingen nytte, og at dette forsøket går som planlagt❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, bondekone skrev:

Masse lykke til! Forstår veldig godt tankene dine, håper så indelig det viser seg å være til ingen nytte, og at dette forsøket går som planlagt❤

Takk @bondekone ❤️ Det er vel ganske naturlig å tenke worst case, selv om man absolutt håper på det beste. Like greit å være litt realist oppi alt, for nå har jeg erfart fra første forsøk at det kan bli både små og store nedturer på veien. Håper 2020 blir vårt år og vi følger hverandre på veien - men denne gangen med en happy ending 💛

16 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Håper det klaffer nå, Patriotpaula 🥰

Det håper vi også ❤️ Håper vi har brukt opp uflaksen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Safira07 skrev:

Så fint at du har kommet i gang igjen❤️ Krysser alt jeg har for at det lykkes denne gangen😊

Takk @Safira07 ❤️ 😊

Håper det går greit med dere etter forholdene ❤️💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, N85 skrev:

Hvordan går det?☺️

Det går fint, takk som spør 😊 Er på CD10 i dag. Var på UL i går, funn som forventet, ny UL på tirsdag. Øker bemfola i morgen (100->150). Øker opp til 150 noen dager tidligere enn sist forsøk for å forsøke å redusere stimuleringsperioden (sist tre uker). Tvilsomt at det blir uttak til uka, men at det blir uka deretter. Formen er fin :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...