Gå til innhold

Blomst fra hele familen til samboer til søster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde blitt mer happy med å få en ny tube med tannkrem heller enn blomster, sånn helt ærlig. Kan du ikke gi en flaske rødvin, whisky, eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søstra mi ga 1000 kr til bursdag, og 1000 kr i flere år, men så begynte hun å gi meg 500 kr i bursdag og 500 kr i jul, vet du hva det var helt okay for det tilsvarte nogenlunde det samme jeg gav henne.

Anonymkode: a81d3...f5a

Ok. Jeg ser ikke helt hvor du vil med å fortelle dette, men fint at du er happy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren tjener mer og mer, drar på fancy turer til Franktrike,hvor å stå ski, bor i Italia og spania i villa i 3 uker, drar på dyre gutteturer med kompisene, kjøper seg en ny bil, og dyre møbler til leiligheten, og dyre dupledutter til gutta.

i 25 år pluss har jeg alltid fått gavekort på 1000 kr i bursdag, og gavekort på 1000 kr til jul.

Jeg synes det er gnient.

Det er kanskje ikke bare om pengene, men så mye er du verdt for meg (vi har en grumsete forhold, hvor han ikke inkluderer meg) og det er sårende.

Men jeg har justert hvor mye jeg bruker på hans familie, til halvparten, før var det en tusen lapp mer, nå er det 500 kr, og det er pga konfermasjonsgaver.

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hadde blitt mer happy med å få en ny tube med tannkrem heller enn blomster, sånn helt ærlig. Kan du ikke gi en flaske rødvin, whisky, eller lignende?

Det blir øl og brettspill :)

Anonymkode: a81d3...f5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Broren tjener mer og mer, drar på fancy turer til Franktrike,hvor han å står sk MED UNGENEi, bor i Italia og spania i villa i 3 uker, drar på dyre gutteturer med kompisene, kjøper seg en ny bil, og dyre møbler til leiligheten, og dyre dupledutter til gutta.

i 25 år pluss har jeg alltid fått gavekort på 1000 kr i bursdag, og gavekort på 1000 kr til jul.

Jeg synes det er gnient.

Det er kanskje ikke bare om pengene, men så mye er du verdt for meg (vi har en grumsete forhold, hvor han ikke inkluderer meg) og det er sårende.

Men jeg har justert hvor mye jeg bruker på hans familie, til halvparten, før var det en tusen lapp mer, nå er det 500 kr, og det er pga konfermasjonsgaver.

Anonymkode: a81d3...f5a

 

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ♥ skrev:

Ok. Jeg ser ikke helt hvor du vil med å fortelle dette, men fint at du er happy..

Poenget mitt er at når det blir veldig skjevt så legger man merke til det,

Anonymkode: a81d3...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir øl og brettspill :)

Anonymkode: a81d3...f5a

Godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Godt valg!

Forslag til spill? hvilken øl typer?

Vurderer Cards against humanity,  :)

 

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: a81d3...f5a

Broren tjener mer og mer, drar på fancy turer til Franktrike,hvor han å står sk MED UNGENEi, bor i Italia og spania i villa i 3 uker, drar på dyre gutteturer med kompisene, kjøper seg en ny bil, og dyre møbler til leiligheten, og dyre dupledutter til gutta.

i 25 år pluss har jeg alltid fått gavekort på 1000 kr i bursdag, og gavekort på 1000 kr til jul.

Jeg synes det er gnient.

Det er kanskje ikke bare om pengene, men så mye er du verdt for meg,SÅ MYE SETTER JEG PRIS PÅ DEG (vi har en grumsete forhold, hvor han ikke inkluderer meg) og det er sårende.

Men jeg har justert hvor mye jeg bruker på hans familie, til halvparten, før var det en tusen lapp mer, nå er det BARE 500 kr MER , og det er pga konfermasjonsgaver.

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forslag til spill? hvilken øl typer?

Vurderer Cards against humanity,  :)

 

Anonymkode: a81d3...f5a

Ikke så hardt inni brettspill, selv om jeg synes det er gøy. Av øl kan du godt kjøpe noen sorter fra det lokale mikrobryggeriet, de fleste bygder og byer med respekt for seg selv har ett eller flere bryggerier. Alltid gøy å smake på ny lokalprodusert øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Jeg har aldri tenkt på hva gaven skal koste. Viktigste er å finne noe som man vet vedkommende vil sette pris på og at man gir en oppmerksomhet. Skjønner ikke dette pengejaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er at når det blir veldig skjevt så legger man merke til det,

Anonymkode: a81d3...f5a

Ja, følger forsåvidt den logikken til et visst punkt. Men når man begynner med at han har tre barn og jeg to, og derfor får hans familie mer fra meg enn vi får tilbake, da er man en skikkelig grinebiter som det må være dritkjipt å både gi til og få fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BearMama skrev:

Jeg har aldri tenkt på hva gaven skal koste. Viktigste er å finne noe som man vet vedkommende vil sette pris på og at man gir en oppmerksomhet. Skjønner ikke dette pengejaget.

Jeg får gavekort.

Når han var gift, kunne jeg få dyr og fin hudkrem og fine dyre håndkler og etch. ting jeg ønsket meg,

Broren min klarer ikke engang å kjøpe gavekortet på riktig butikk, han jobber i sentrum, og likevel kjøper det på hjemstedet i en annen butikk en forespurt.

Jeg vet ikke virker ikke som han legger noe særlig tanke bak det..

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vanlig bursdag hadde jeg gitt 2-300 Max!! De fleste er glad for en oppmerksomhet, og venter ikke dyre gaver. Mine foreldre gir nok litt mer enn jeg gir til bror og hans samboer, og det er helt naturlig. Blomst er sikkert litt kjedelig for en mann, men et gavekort f.eks dere alle på 1000-110å kroner må nå være mer enn fantastisk på en helt vanlig voksenbursdag!!

Anonymkode: 5f2ec...e8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ♥ skrev:

Ja, følger forsåvidt den logikken til et visst punkt. Men når man begynner med at han har tre barn og jeg to, og derfor får hans familie mer fra meg enn vi får tilbake, da er man en skikkelig grinebiter som det må være dritkjipt å både gi til og få fra.

Har du lest? Han tjener kjempe mye, og det begynner vi i familien å se, ved at han har forandret pengebruken, han er en veldig fornuftig fyr, god økonomi, og nå som han har råd smaker han på det fine dyre livet., Jeg vil legge til at jeg har ingen problem med det, han jobbet hardt for å komme ditt han er og han fortjenner det.

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Eneste menn jeg gir blomster til er homofile menn. 

Vi gir 500 pr familie, uansett om det er til søsken eller deres partner. Altså gave til rundt 500 kr fra meg, min mann og våre barn, og 500 kr gave fra mine foreldre. (Vi er bare to søsken.) 

Anonymkode: 2f3c8...1d9

Hva faen? Gir du virkelig homofile blomster? Tror du virkelig at homofile er mer interessert i blomster enn andre menn? Eller at man burde gi blomster på bakgrunn av kjønn og legning heller en individ og personlighet?

Anonymkode: 80baf...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En vanlig bursdag hadde jeg gitt 2-300 Max!! De fleste er glad for en oppmerksomhet, og venter ikke dyre gaver. Mine foreldre gir nok litt mer enn jeg gir til bror og hans samboer, og det er helt naturlig. Blomst er sikkert litt kjedelig for en mann, men et gavekort f.eks dere alle på 1000-110å kroner må nå være mer enn fantastisk på en helt vanlig voksenbursdag!!

Anonymkode: 5f2ec...e8a

Er det normen i din krets, er sekvsagt det helt greit.,

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Gir du virkelig homofile blomster? Tror du virkelig at homofile er mer interessert i blomster enn andre menn? Eller at man burde gi blomster på bakgrunn av kjønn og legning heller en individ og personlighet?

Anonymkode: 80baf...220

Ser den.

Anonymkode: a81d3...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest? Han tjener kjempe mye, og det begynner vi i familien å se, ved at han har forandret pengebruken, han er en veldig fornuftig fyr, god økonomi, og nå som han har råd smaker han på det fine dyre livet., Jeg vil legge til at jeg har ingen problem med det, han jobbet hardt for å komme ditt han er og han fortjenner det.

Anonymkode: a81d3...f5a

Du holder et pinlig nøyaktig regnskap på gaver registrerer jeg, og jeg håper jeg ikke kommer i en slik posisjon at jeg skal få gavene vurdert av ditt kritiske blikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ♥ skrev:

Du holder et pinlig nøyaktig regnskap på gaver registrerer jeg, og jeg håper jeg ikke kommer i en slik posisjon at jeg skal få gavene vurdert av ditt kritiske blikk.

Det er lett å se det på et gavekort.

Anonymkode: a81d3...f5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...