Gå til innhold

Hvorfor lærer dere ikke barna deres at de kan ikke bli invitert på alt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men kan ikke dere diskuterer det i den andre tråden?

Denne tråden er KUN inspirert og handler ikke om den tråden.

Anonymkode: 29686...5b8

Det er ikke noe å diskutere. Men når det kommer direkte feilinformasjon, må jeg bare si fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Det er ikke noe å diskutere. Men når det kommer direkte feilinformasjon, må jeg bare si fra. 

Greit, jeg ser den :)

Men du har bare skrevet et innlegg her..

Anonymkode: 29686...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke nødvendigvis troll fordi man er AnonymBruker. Isåfall er du troll selv. 

Jeg synes tråden ble morsom å følge med på, i sin bisarre utvikling. Egentlig mangel på utvikling, om jeg skal være korrekt, for jeg har aldri før opplevd at man oppfordres til å diskutere, men kun så snevert at det ikke kan bli diskusjon. Der kloke og erfarne brukere på KG en etter en høvles ned for å være dumme, og ikke forstå, men uten at TS klarer å presisere hva hun er ute etter. (Dessuten varierer det visst, for det som høvles ned tar du TS så selv opp igjen.) 

Jeg konkluderte som så at antagelig er du bare et ensporet, uutdannet menneske, som ikke vet hva det vil si å diskutere, men i verste fall dreier det seg om et psykisk ustabilt menneske. DERFOR valgte jeg å være AB, for det er ikke hyggelig å få en ustabil bruker etter seg. Det har jeg opplevd, og det var ikke behagelig. Heldigvis ble den brukeren utestengt ganske kjapt. 

Normalt ville jeg skrevet kommentarer som min bruker, men jeg tok ikke sjansen her. De erfarne skjønner nok likevel hvem jeg er, men de vet jeg også at er kloke og stabile. Selv om de i denne tråden høvles ned som dumme. :laugh:

Men som nevnt, det ble en morsom tråd å følge med på, og kommentere i. Kanskje ikke helt av tiltenkte årsaker, men ja det er ferie. Underholdning er underholdning! :)

 

Anonymkode: d495c...49d

Så merkelig at samentlige har fått det med seg unntakk av 3 brukere,,,

Anonymkode: 29686...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2018 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Istendenfor å kreve at de skal bli invitert og kreve at de skal være med på alt?

Vær ansvarfulle foreldre, og lær de realitene av livet mener jeg!

Anonymkode: 29686...5b8

Er enig at man ikke kan ikke invitert på alt, men visse ting, som i barnehage og skole gjør man ikke forskjell. Barn forstår det ikke! Og med forskjell mener jeg ikke at man MÅ invitere alle - langt ifra! MEN man skal ikke utelate EN! F.eks invitere alle guttene i klassen, bortsett fra EN! Hvordan skal det utelatte barnet forstå det? Skal det lære å akseptere at det er utenfor allerede i småbarnsalder? At det er rart og bare kan gi opp? Her tror jeg heller at mange egoistiske foreldre må lære sone barn at man kan invitere de man ønsker, så lenge man inviterer rettferdig! Ser nok av voksentråder hvor venninnegjengen plutselig ikke inviterer EN i klubben, men alle andre! Tror du helt ærlig at det er vanlig eller normalt? Da r det selvsagt noe noen har imot deg - og for et barn kan det være ødeleggende for livet! Vi skal ha bursdag for vår 11år gamle sønn i høst. Da blir det invitert 3 gutter med på kino. 6 gutter i klassen blir ikke invitert, MEN vi har hvertfall invitert de 3 som er mest sammen, og kunne aldri funnet på å utelate en av dem... Litt oppegående har foreldre lov å være - og de fleste forstår at manikke kan være med på alt, så lenge man ikke er den eneste utenforstående!

Anonymkode: bb823...576

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er enig at man ikke kan ikke invitert på alt, men visse ting, som i barnehage og skole gjør man ikke forskjell. Barn forstår det ikke! Og med forskjell mener jeg ikke at man MÅ invitere alle - langt ifra! MEN man skal ikke utelate EN! F.eks invitere alle guttene i klassen, bortsett fra EN! Hvordan skal det utelatte barnet forstå det? Skal det lære å akseptere at det er utenfor allerede i småbarnsalder? At det er rart og bare kan gi opp? Her tror jeg heller at mange egoistiske foreldre må lære sone barn at man kan invitere de man ønsker, så lenge man inviterer rettferdig! Ser nok av voksentråder hvor venninnegjengen plutselig ikke inviterer EN i klubben, men alle andre! Tror du helt ærlig at det er vanlig eller normalt? Da r det selvsagt noe noen har imot deg - og for et barn kan det være ødeleggende for livet! Vi skal ha bursdag for vår 11år gamle sønn i høst. Da blir det invitert 3 gutter med på kino. 6 gutter i klassen blir ikke invitert, MEN vi har hvertfall invitert de 3 som er mest sammen, og kunne aldri funnet på å utelate en av dem... Litt oppegående har foreldre lov å være - og de fleste forstår at manikke kan være med på alt, så lenge man ikke er den eneste utenforstående!

Anonymkode: bb823...576

Hvorfor er det så mange foreldre som surmuler at gullbarnet dems ikke blir invitert da som f eks i bryllup eller 50 årslag?

Anonymkode: 29686...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Greit, jeg ser den :)

Men du har bare skrevet et innlegg her..

Anonymkode: 29686...5b8

Og så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Og så?

Som ikke handler om tråden i det hele tatt..

Fint om du kunne bidra til temaet.

Anonymkode: 29686...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er enig at man ikke kan ikke invitert på alt, men visse ting, som i barnehage og skole gjør man ikke forskjell. Barn forstår det ikke! Og med forskjell mener jeg ikke at man MÅ invitere alle - langt ifra! MEN man skal ikke utelate EN! F.eks invitere alle guttene i klassen, bortsett fra EN! Hvordan skal det utelatte barnet forstå det? Skal det lære å akseptere at det er utenfor allerede i småbarnsalder? At det er rart og bare kan gi opp? Her tror jeg heller at mange egoistiske foreldre må lære sone barn at man kan invitere de man ønsker, så lenge man inviterer rettferdig! Ser nok av voksentråder hvor venninnegjengen plutselig ikke inviterer EN i klubben, men alle andre! Tror du helt ærlig at det er vanlig eller normalt? Da r det selvsagt noe noen har imot deg - og for et barn kan det være ødeleggende for livet! Vi skal ha bursdag for vår 11år gamle sønn i høst. Da blir det invitert 3 gutter med på kino. 6 gutter i klassen blir ikke invitert, MEN vi har hvertfall invitert de 3 som er mest sammen, og kunne aldri funnet på å utelate en av dem... Litt oppegående har foreldre lov å være - og de fleste forstår at manikke kan være med på alt, så lenge man ikke er den eneste utenforstående!

Anonymkode: bb823...576

I barnehagen hvor jeg jobber tok jeg et foreldrepar, første gang trodde jeg det bare var en glipp. Da var det 1 barn i gruppa som ikke ble invitert. Men da det skjedde om igjen da begynte jeg litt å lure på om de bevist gjorde det. Ble ganske så irritert på de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...