Gå til innhold

Farmen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, tonebelinda skrev:

Skulle vært diska både den ene og den andre her.

Ser ut til at det burde vært 2 andre personer i finalen om dette er sant.

Spesielt at Tonje mer eller mindre bekrefter det Kjetil sier om skaden hun pådro seg dagen før finalen. 

Anonymkode: 1a0c3...aca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Spesielt at Tonje mer eller mindre bekrefter det Kjetil sier om skaden hun pådro seg dagen før finalen. 

Anonymkode: 1a0c3...aca

Skulle hun vært disket fordi hun skadet seg?

Anonymkode: 46d5f...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hun vært disket fordi hun skadet seg?

Anonymkode: 46d5f...3b4

Poenget var at hun ble skadet fordi hun falt da hun klatra over et gjerde for å fjerne en hemmelig lapp til folk på utsiden.

Anonymkode: 9c556...7ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle hun vært disket fordi hun skadet seg?

Anonymkode: 46d5f...3b4

Skrev jeg det? Tenkte mer på hennes første versjon kontra sannheten. 

Anonymkode: 1a0c3...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Tonje skulle skrive notatene etter finalen så må hun jo ha tatt med seg gårdsboka hjem eller ha fotografisk hukommelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget var at hun ble skadet fordi hun falt da hun klatra over et gjerde for å fjerne en hemmelig lapp til folk på utsiden.

Anonymkode: 9c556...7ee

Hvor har du sett/lest/hørt det?

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skrev jeg det? Tenkte mer på hennes første versjon kontra sannheten. 

Anonymkode: 1a0c3...aca

Hva var den versjonen?

Anonymkode: 46d5f...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Tonje helt tilfeldig møtte en venninde i svarteste finnskogen, er noe av det rareste jeg har hørt. 😂 De er ikke verdige vinnere noen av dem, så lenge de har blitt foret med ting fra utsiden, min mening.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du sett/lest/hørt det?

Hva var den versjonen?

Anonymkode: 46d5f...3b4

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9mwPzr/farmen-deltagere-fikk-besoek-av-venn-paa-gaarden-ble-foret-med-mat-snus-og-12-oel?fbclid=IwAR2H5Z_pyo6kxmOptNK49T7CG0z-qAKWFR0UKdU5nyxIRgJaD6uKWzzgnuc

Anonymkode: 1a0c3...aca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du sett/lest/hørt det?

Hva var den versjonen?

Anonymkode: 46d5f...3b4

Står i artikkelen i VG

– Jeg skulle fjerne denne lappen vi hadde hengt opp på treet, ikke matrester. Jeg kom meg over dette gjerdet, men falt oppå en avkappet stokk. Det hører med til historien at jeg var på do, også, medgir hun til VG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du sett/lest/hørt det?

Hva var den versjonen?

Anonymkode: 46d5f...3b4

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9mwPzr/farmen-deltagere-fikk-besoek-av-venn-paa-gaarden-ble-foret-med-mat-snus-og-12-oel

Her. Hun bekrefter det selv.

Anonymkode: 9c556...7ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tonebelinda skrev:

Står i artikkelen i VG

– Jeg skulle fjerne denne lappen vi hadde hengt opp på treet, ikke matrester. Jeg kom meg over dette gjerdet, men falt oppå en avkappet stokk. Det hører med til historien at jeg var på do, også, medgir hun til VG.

Hun skrev de fikk maten, snusen og alkoholen i uke 4.  Rart hun på død og liv skulle fjerne lappen nå 7 uker etterpå!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dagens oppslag om løgn angående skadegrunn og møte med venninne i skogen med forsyninger, tenker dere fortsatt at Tonje er veldig troverdig, og bare snill og god eller? 

Helt helt tilfeldig at det var akkurat hun/Lene som dumpa borti en nær venninne i Finnskogen... Var nå bare på sopptur si.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, de burde blitt disket begge to så kunne Karianne fått premien. :) 

Utspekulerte både Tonje og Kjetil, juksemakere er de begge to.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Etter dagens oppslag om løgn angående skadegrunn og møte med venninne i skogen med forsyninger, tenker dere fortsatt at Tonje er veldig troverdig, og bare snill og god eller? 

Helt helt tilfeldig at det var akkurat hun/Lene som dumpa borti en nær venninne i Finnskogen... Var nå bare på sopptur si.

Det er ikke første gangen deltakere har fått tak i ting fra utsiden uten at det har gitt konsekvenser. Men jeg tror ikke Kjetil har rent mel i posen heller. De har nok hele gjengen der inne brutt ulike regler for oppholdet, og da spiller det vel egentlig ikke så stor rolle hvem som gjør hva. Jeg tror ingen av de andre deltakerne er noe bedre enn de som sto i finalen, så jeg syns det er greit at Tonje er vinneren og at det blir stående. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Tonje er en verdig vinner heller etter det siste som kom frem.. Det er en stor fordel for dem som har hatt bedre tilgang på mat og snus.. Kroppen fungerer nok bedre da, og de har mer å gå på enn de andre. Har tvilt helt til nå på at hun har jukset i finalen, men etter det som kom frem i dag skjønner jeg at hun kan være tilbøyelig for det og kanskje.. Håper tv2 graver dypt i denne saken slik at sannheten kommer frem.

Anonymkode: b8116...12c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke Tonje er en verdig vinner heller etter det siste som kom frem.. Det er en stor fordel for dem som har hatt bedre tilgang på mat og snus.. Kroppen fungerer nok bedre da, og de har mer å gå på enn de andre. Har tvilt helt til nå på at hun har jukset i finalen, men etter det som kom frem i dag skjønner jeg at hun kan være tilbøyelig for det og kanskje.. Håper tv2 graver dypt i denne saken slik at sannheten kommer frem.

Anonymkode: b8116...12c

TV2 bør komme på banen med noe annet enn kategoriske benektelser på alt. Farmen har tradisjonelt mange seere, og kommer til å miste mange hvis de ikke behandler opplysninger som kommer frem skikkelig.

Anonymkode: 1a0c3...aca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ella1 skrev:

Hvis Tonje skulle skrive notatene etter finalen så må hun jo ha tatt med seg gårdsboka hjem eller ha fotografisk hukommelse.

Nja. Men hun ville da visst om hvilke spørsmål hun hadde svart rett på i finalen, og dermed skrevet notater vedrørende dette i ettertid for å sikre seg selv. Hvis hun fikk vite spørsmålene på forhånd kan hun ha skrevet dette ned i notatene og sett på gårdsboken og skrevet ganske omfattende notater til dette inne på gården. Hun kan videre ha lagt til flere notater på disse papirene når hun kom hjem. 

Hun kan også ha snakket med Lene om dette med hvilke teorispørsmål hun svarte rett på i finalen, dersom hun ikke husket dette nøyaktig.  De andre notatene som ikke omhandlet finalespørsmålene har hun mest sannsynlig skrevet på gården. 

Det at hun har skrevet notater vedrørende noen av finalespørsmålene forklarer ingenting. 

Anonymkode: cd8fc...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

1. Tonje svarte jo ikke riktig på alt, hun svarte jo feil også. Hadde vel ikke gjort det om hun hadde jukset?
2. Kjetil innrømmer juks... setter ikke akkurat han i en god posisjon. Feie for egen dør osv...
3. Tonje har jo vist at hun har lest mye i gårdsboka og gjort seg mye notater underveis. Hun er jo tydelig smart, og har tilegnet seg en del kunnskap underveis i innspillingen. Spørsmålene og oppgavene de får i finalen er jo ting de har erfart og lært mens de har vært på gården. De grønnsakene fantes jo i åkeren deres. Er jo ikke rart at hun vet hva de heter da.
4. Det med fisken kan man jo ikke jukse på. Man må jo der og da vurdere utseendet på fisken.
5. Dette med datoen 11.11 visste jeg også, lærte det på skolen. Hvis det var slik at hun tilsynelatende ikke kunne dette tidligere i innspillingen, kan det være at hun var klok nok til å ikke lære det bort i tilfelle det ble et finalespørsmål (det hadde jeg tenkt selv i alle fall). Hvis jeg skulle jukset med dette spørsmålet, hadde jeg aldri turt å skrive nøyaktig dato. Da hadde jeg skrevet 17.11 eller noe slikt for at det skulle virke troverdig.

Synes dette bare minner om en ufattelig smålig dårlig taper, som definitivt ikke kommer godt ut av dette som person...
Og siden han nå innrømmer å ha jukset selv... mon tro om han hadde gjort det om han hadde vunnet? Neppe! Om nå Tonje har jukset, så har Kjetil jukset minst like mye, og da stiller de på like premisser. Bare at Kjetil viser seg som en vanvittig smålig fyr i tillegg. Helt greit at Tonje vant da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...