AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #281 Del Skrevet 6. februar 2022 Noen som har tips til ammevennlig kjole som kan brukes i kirkelig dåp i mars? Jeg er mor til dåpsbarnet så vil jo gjerne se litt fin ut, men uten å være for utspjåket eller upassende siden vi skal ha det i kirka. Skulle gjerne hatt på bunad men den er enda litt trang og utgår uansett pga hyppig amming. Vurderer noe sånt, men er eeeegentlig ikke så glad i disse strikkene Floyd ofte operer med i midjen eller rundt håndleddet.. https://www.floyd.no/floyd-kjole-cairo-uni-navy https://www.floyd.no/floyd-kjole-lila-linno-bordeaux Anonymkode: 724bc...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 8. februar 2022 #282 Del Skrevet 8. februar 2022 Strømpebukser Decoy Decoy 2-pk Tights Micro 60d 3d (Svart) - 200 kr | Boozt.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 8. februar 2022 #283 Del Skrevet 8. februar 2022 kjøpte denne hos ellos i dag, str 52. elsker fargen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #284 Del Skrevet 14. mars 2022 Noen som har tips til "daffebukser" som er behagelige men litt finere enn joggebukser med knær? Jeg er hjemme i mammaperm og orker ikke gå rundt i ubehagelige klær hele dagen, men det hadde vært greit med noe som ikke føltes krise å plutselig måtte ut døra i. Vil altså ha et stoff som holder litt fasongen, og en modell som ikke skjærer i midjen når man sitter lenge og ammer, og som er stretchy/mykt nok til å kunne leke på gulvet med babyen. (Joggebuksa jeg bruker mest er ikke en gang typisk joggebukse i collegestoff, men mer som en tynnere bomullsvariant, og den er fin nok nyvasket men blir ekstremt fort slaskete.) Anonymkode: 724bc...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 14. mars 2022 #285 Del Skrevet 14. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har tips til "daffebukser" som er behagelige men litt finere enn joggebukser med knær? Jeg er hjemme i mammaperm og orker ikke gå rundt i ubehagelige klær hele dagen, men det hadde vært greit med noe som ikke føltes krise å plutselig måtte ut døra i. Vil altså ha et stoff som holder litt fasongen, og en modell som ikke skjærer i midjen når man sitter lenge og ammer, og som er stretchy/mykt nok til å kunne leke på gulvet med babyen. (Joggebuksa jeg bruker mest er ikke en gang typisk joggebukse i collegestoff, men mer som en tynnere bomullsvariant, og den er fin nok nyvasket men blir ekstremt fort slaskete.) Anonymkode: 724bc...608 Jeg kjøpte en strikket daffebukse på KappAhl om jeg ikke tar helt feil. Trodde den skulle bli slapp rimelig kjapt og få skikkelig knær, men den har holdt overraskende godt og den ser litt penere ut enn en joggebukse. Men den kommer til å legges bort snart da den begynner å bli for varm. Når det er varmt så går jeg mer og mer over til skjørt og kjoler Endret 14. mars 2022 av Wenda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 14. mars 2022 #286 Del Skrevet 14. mars 2022 I år har jeg kjøpt isbrodder og en strømpebukse. Ifjor tre basic t-treskjorter, sokker, truser, fleecejakke, turbukse. Synes forresten det er skammelig dårlig utvalg av tykkere strømpebukser i fysisk butikk året rundt. Noen som har noen butikker eller nettsider å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #287 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har tips til "daffebukser" som er behagelige men litt finere enn joggebukser med knær? Jeg er hjemme i mammaperm og orker ikke gå rundt i ubehagelige klær hele dagen, men det hadde vært greit med noe som ikke føltes krise å plutselig måtte ut døra i. Vil altså ha et stoff som holder litt fasongen, og en modell som ikke skjærer i midjen når man sitter lenge og ammer, og som er stretchy/mykt nok til å kunne leke på gulvet med babyen. (Joggebuksa jeg bruker mest er ikke en gang typisk joggebukse i collegestoff, men mer som en tynnere bomullsvariant, og den er fin nok nyvasket men blir ekstremt fort slaskete.) Anonymkode: 724bc...608 Jeg synes Flåm LS turbukse fra Twentyfour er myk og god, samtidig fin nok til å vise seg ute i. Anonymkode: 5f918...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #288 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg skal snart være gjest i et bryllup og har kjøpt meg denne fra Floyd for anledningen. Anonymkode: 3e7b3...bdb 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #289 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skal snart være gjest i et bryllup og har kjøpt meg denne fra Floyd for anledningen. Anonymkode: 3e7b3...bdb Knallfin 😍 Anonymkode: 9d2a2...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #290 Del Skrevet 14. mars 2022 Wenda skrev (9 timer siden): Jeg kjøpte en strikket daffebukse på KappAhl om jeg ikke tar helt feil. Trodde den skulle bli slapp rimelig kjapt og få skikkelig knær, men den har holdt overraskende godt og den ser litt penere ut enn en joggebukse. Men den kommer til å legges bort snart da den begynner å bli for varm. Når det er varmt så går jeg mer og mer over til skjørt og kjoler Jeg brukte også stort sett skjørt og kjoler før men det er litt begrenset med fine, ammevennlige topper og kjoler synes jeg, så går stort sett for bukser med ammesinglet og cardigan for tida - men skal sjekke KappAhl, takk. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes Flåm LS turbukse fra Twentyfour er myk og god, samtidig fin nok til å vise seg ute i. Anonymkode: 5f918...742 Takk for tips, skal sjekke den ut. Dro faktisk en kjapp tur ut i dag og plukket med meg denne her fra Cubus: https://cubus.com/no/p/bukse-i-jersey-kvalitet-med-knyting-svart-bukser-penbukse-dameklar/7331198_F990 Veldig behagelig på i alle fall, men har ikke fått sett ordentlig på passformen i opplyst speil enda. Anonymkode: 724bc...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #291 Del Skrevet 30. mars 2022 Noen som har denne jakken, eller lignende jakke fra Sportypluss? Trenger ny turjakke til høst, vinter og vårturer, men mange av de jeg prøver i butikkene er for smale over skuldre/overarmer eller ikke har store nok størrelser (eller for store størrelser så de blir ubehagelige å gå med) Aldri bestilt fra Sportypluss før Anonymkode: 66638...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #292 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har denne jakken, eller lignende jakke fra Sportypluss? Trenger ny turjakke til høst, vinter og vårturer, men mange av de jeg prøver i butikkene er for smale over skuldre/overarmer eller ikke har store nok størrelser (eller for store størrelser så de blir ubehagelige å gå med) Aldri bestilt fra Sportypluss før Anonymkode: 66638...951 Twentyfour sine klær er veldig store i størrelsen, så du kan trygt bestille fra dem. Anonymkode: 5f918...742 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 31. mars 2022 #293 Del Skrevet 31. mars 2022 Er det noen butikker i Oslo som fører only carmacorma? Skal til Oslo en tur og liker å kunne prøve klær i butikk før kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #294 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 17.32): Jeg skal snart være gjest i et bryllup og har kjøpt meg denne fra Floyd for anledningen. Anonymkode: 3e7b3...bdb Denne finnes jo ikke i plus size - xxl hos floyd er str 44. Feil tråd? Anonymkode: 9705d...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #295 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Denne finnes jo ikke i plus size - xxl hos floyd er str 44. Feil tråd? Anonymkode: 9705d...a64 Over hodet ikke feil tråd. Jeg bruker str 48/50 oventil, har BH i J-cup, og denne kjolen i xxl er mer enn stor nok. Da er den definitivt plus size. Anonymkode: 3e7b3...bdb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 31. mars 2022 #296 Del Skrevet 31. mars 2022 kjøpte denne hos klingel i str 50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 10. april 2022 #297 Del Skrevet 10. april 2022 Noen som har bestillt fra shein? De har så sykt mye fine kjoler der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. april 2022 #298 Del Skrevet 23. april 2022 Kjoler fra Zizzi 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #299 Del Skrevet 23. april 2022 Perelandra skrev (6 minutter siden): Kjoler fra Zizzi Den siste var superfin! Anonymkode: 68dc2...4d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 23. april 2022 #300 Del Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den siste var superfin! Anonymkode: 68dc2...4d4 Takk for det! Synes Zizzi har fått inn mye fint nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå