Gå til innhold

Pluss size utgaven; Hva har du kjøpt i det siste av klær/sko/tilbehør?


Wonders

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Oi! Den var fin! Tror jeg må komme meg på B*Young før konfirmasjonen. Har en ermeløs kjole (denne i str 46) jeg skal bruke og ønsker meg en fin cardigan e.l. å ha over, gjerne i pudderrosa. Takk for tips! :)

Bare hyggelig. Jeg så dem å bare snudde hele bunken opp ned, å hentet den eneste xxl. Og snudde bunken tilbake 😆 Ring din lokale butikk å be de legge av xxl for deg. 

 

Fin kjole forresten🌺

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.8.2018 den 20.43, Isabella82 skrev:

Lite tips, Kaffe har noen dressbukser og jakker som er bare helt behagelige på og stretchy. Måtte til og med gå ned en størrelse 😃

 

har Kaffe nettbutikk?

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har Kaffe nettbutikk?

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Har bare sett den danske jeg lenket til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GjestSiden2006 skrev:

Har bare sett den danske jeg lenket til...

Takk! :) 

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.5.2019 den 20.40, AnonymBruker skrev:

har Kaffe nettbutikk?

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Zalando selger også Kaffe

Anonymkode: c681d...6ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargerike strømpebukser fra KappAhl kjøpt på salg

20190508_094438.thumb.jpg.ee92a072f05e85b9b10d991308ed811c.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Perelandra skrev:

Fargerike strømpebukser fra KappAhl kjøpt på salg

20190508_094438.thumb.jpg.ee92a072f05e85b9b10d991308ed811c.jpg

Herlig! :hjerte: Jeg var også heldig og fikk tak i fargerike 80 den tights på Lindex i fysisk butikk (satt ned med 70%). Jeg har tenkt å bruke de til kjoler og tunikaer fra Indiska.  Jeg leste i en annen tråd at noen mener at for høy denier ikke passer til kjoler, og at de bruker kun 20 den. Jeg ble litt usikker av dette, men jeg har  i alle fall tenkt å bruke mine 80 den tights til kjoler.

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! :hjerte: Jeg var også heldig og fikk tak i fargerike 80 den tights på Lindex i fysisk butikk (satt ned med 70%). Jeg har tenkt å bruke de til kjoler og tunikaer fra Indiska.  Jeg leste i en annen tråd at noen mener at for høy denier ikke passer til kjoler, og at de bruker kun 20 den. Jeg ble litt usikker av dette, men jeg har  i alle fall tenkt å bruke mine 80 den tights til kjoler.

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Sånt tull! Kommer selvsagt an på kjolen og årstiden; jeg ville ikke brukt svart 80 den strømpebukse til en lys sommerkjole, for eksempel, men så lenge du tenker litt over hvordan du kombinerer er det selvsagt ingenting i veien for å bruke tykke strømpebukser til kjoler. :) 

Anonymkode: d04a1...97f

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånt tull! Kommer selvsagt an på kjolen og årstiden; jeg ville ikke brukt svart 80 den strømpebukse til en lys sommerkjole, for eksempel, men så lenge du tenker litt over hvordan du kombinerer er det selvsagt ingenting i veien for å bruke tykke strømpebukser til kjoler. :) 

Anonymkode: d04a1...97f

Tusen takk! :hjerte: 

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Zalando selger også Kaffe

Anonymkode: c681d...6ab

Takk for tips! :hjerte:

Anonymkode: 2d7ff...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! :hjerte: Jeg var også heldig og fikk tak i fargerike 80 den tights på Lindex i fysisk butikk (satt ned med 70%). Jeg har tenkt å bruke de til kjoler og tunikaer fra Indiska.  Jeg leste i en annen tråd at noen mener at for høy denier ikke passer til kjoler, og at de bruker kun 20 den. Jeg ble litt usikker av dette, men jeg har  i alle fall tenkt å bruke mine 80 den tights til kjoler.

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Hva bruker de dem til da?:klo:

Anonymkode: c3954...74b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker de dem til da?:klo:

Anonymkode: c3954...74b

En skrev at hun bruker de under arbeidsklær bl.a.

 

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Herlig! :hjerte: Jeg var også heldig og fikk tak i fargerike 80 den tights på Lindex i fysisk butikk (satt ned med 70%). Jeg har tenkt å bruke de til kjoler og tunikaer fra Indiska.  Jeg leste i en annen tråd at noen mener at for høy denier ikke passer til kjoler, og at de bruker kun 20 den. Jeg ble litt usikker av dette, men jeg har  i alle fall tenkt å bruke mine 80 den tights til kjoler.

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Ja, Lindex har også strømpebukser i fine farger. Har nylig handlet flere til sterkt nedsatt pris. Jeg hamstrer når jeg finner fargerike strømpebukser på salg. 

Selv bruker jeg disse til kjole og skjørt. Tynne strømpebukser under 50 den bruker jeg ikke, og under langbukser om vinteten bruker jeg ullongs. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perelandra skrev:

Ja, Lindex har også strømpebukser i fine farger. Har nylig handlet flere til sterkt nedsatt pris. Jeg hamstrer når jeg finner fargerike strømpebukser på salg. 

Selv bruker jeg disse til kjole og skjørt. Tynne strømpebukser under 50 den bruker jeg ikke, og under langbukser om vinteten bruker jeg ullongs. 

Takk for tilbakemelding! :hjerte:

Anonymkode: 2d7ff...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...