Gjest MrsL Skrevet 22. mars 2005 #121 Skrevet 22. mars 2005 Det er helt grusomt å sitte å se på. men jeg klarer visst ikke la være. Vridde meg i stolen under den gråteseansen til madammen hans. Jeeez Vet ikke hvem som fortjener huset jeg, Tone og Derek kanskje
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #122 Skrevet 22. mars 2005 Synes nesten det er litt skremmende at sånne folk som Reidar går fritt omkring jeg...
sixx Skrevet 22. mars 2005 #123 Skrevet 22. mars 2005 Lurer litt på hva som skjer da, når disse to parene i Reidaralliansen driver og messer om hvor viktig det er å stole på hverandre - for i neste øyeblikk si at de er villige til å gå ut av den alliansen de er med i for å bedre sine vinnersjanser. I tillegg så ser det ut som om de skjeller ut andre de mener de ikke kan stole på. Har alltid funnet det merkelig med folk som mener at det finnes en regel for dem selv...og en annen regel for resten av verden.
Gjest Madeline Skrevet 22. mars 2005 #124 Skrevet 22. mars 2005 Lurer litt på hva som skjer da, når disse to parene i Reidaralliansen driver og messer om hvor viktig det er å stole på hverandre - for i neste øyeblikk si at de er villige til å gå ut av den alliansen de er med i for å bedre sine vinnersjanser. I tillegg så ser det ut som om de skjeller ut andre de mener de ikke kan stole på. Har alltid funnet det merkelig med folk som mener at det finnes en regel for dem selv...og en annen regel for resten av verden. Er det ikke pga. disse intrigene dere fortsetter å følge med da? Reidar er igrunnen et funn. Hva hadde Fagerstrand vært uten han? Ser bare her på KG hvor engasjert folk er av Reidar. Hadde det ikke vært for han, hadde vi ikke hatt denne tråden. Tipper at vi får høre mer fra Reidar også etter Fagerstrand.
sixx Skrevet 22. mars 2005 #125 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Er det ikke pga. disse intrigene dere fortsetter å følge med da? Reidar er igrunnen et funn. Hva hadde Fagerstrand vært uten han? Ser bare her på KG hvor engasjert folk er av Reidar. Hadde det ikke vært for han, hadde vi ikke hatt denne tråden. Tipper at vi får høre mer fra Reidar også etter Fagerstrand. Jeg for min del tror serien hadde blitt vel så bra uten Reidar. Jeg synes rett og slett han er for gal (altså ikke troverdig).Men jeg forstår jo at han trekker seere. Endret 21. februar 2009 av sixx
Gjest Madeline Skrevet 22. mars 2005 #126 Skrevet 22. mars 2005 Vi driver og bygger hus for tiden, så jeg så frem til seriestart for å fange opp noen tips om husbygging. Dette er ikke serien for dem som vil lære å bygge hus. Det blir nesten som å se på Robinson for å lære overlevelsesteknikker om du skulle ende opp på en øde øy.
sixx Skrevet 22. mars 2005 #127 Skrevet 22. mars 2005 Dette er ikke serien for dem som vil lære å bygge hus. Det blir nesten som å se på Robinson for å lære overlevelsesteknikker om du skulle ende opp på en øde øy. Jeg har jo skjønt det nå da. Men reklamen for serien signaliserte faktisk at det var husbyggingen som var det essensielle.
Gjest skindeep Skrevet 22. mars 2005 #128 Skrevet 22. mars 2005 Altså.. det er p.g.a Reidar at jeg ikke ser programmet!!!!
Gjest Madeline Skrevet 22. mars 2005 #129 Skrevet 22. mars 2005 Altså.. det er p.g.a Reidar at jeg ikke ser programmet!!!! Hvis du ikke ser på programmet, forstår jeg ikke hvorfor du engasjerer deg slik.
Gjest Lillen_ Skrevet 22. mars 2005 #130 Skrevet 22. mars 2005 Hvis du ikke ser på programmet, forstår jeg ikke hvorfor du engasjerer deg slik. Så hvis man SER på programmet, så burde man holde kjeft dersom man ikke liker det man ser (fordi da kan man jo bare la være å se på i utg.punktet..), og hvis man IKKE ser på programmet pga. at man ikke liker enkelte deltagere, så får man ikke lov til å fortelle hvorfor man ikke liker disse? Joda, det skaper sikkert fornuft i din verden..
monja Skrevet 23. mars 2005 #131 Skrevet 23. mars 2005 Synes nesten det er litt skremmende at sånne folk som Reidar går fritt omkring jeg... Akkurat den tanken har slått meg og. Han går over lik for å få det som han vil virker det som.
fiesta Skrevet 24. mars 2005 #133 Skrevet 24. mars 2005 Akkurat den tanken har slått meg og. Han går over lik for å få det som han vil virker det som. Helt enig. Liker ikke han. En av grunnene til at jeg ikke ser så veldig på det lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå