Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
Oi, så blir det kanskje action etterhvert allikevel.http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article358156.ece

Begynner å gå for vidt hvis alliansebyggingen ender i rettsak. Begynner å lure på om vi får se noe av byggingen eller om det bare er intriger. Vet ikke om jeg gidder å se på resten av serien. Har vært en stor skuffelse til nå.

Gjest lilletroll
Skrevet
Vet ikke om jeg gidder å se på resten av serien. Har vært en stor skuffelse til nå.

Samme her

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynner å gå for vidt hvis alliansebyggingen ender i rettsak. Begynner å lure på om vi får se noe av byggingen eller om det bare er intriger. Vet ikke om jeg gidder å se på resten av serien. Har vært en stor skuffelse til nå.

Ja, helt vanvittig.

Nå tror ejg faktisk at vi kommer til å få se lite til husbyggingen. Produsenten går tydeligvis kun for intrigene. Virker rett og slett som makkverk og hastverksarbeid de episodene jeg har sett til nå, bl.a. hvor folk står og hvisker, og det er så mye støy rundt dem at det er umulig å høre hva de sier.

Gjest Madeline
Skrevet

Heter det ikke i omtalen av serien "bygg en drøm"? Jeg ville heller kalt det et mareritt!

Skrevet

Tråden er ryddet for usakligheter.

Newt-moderator

Skrevet

Herregud, om det er sånn så blir det for teit :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Tråden er ryddet for usakligheter.

Newt-moderator

Usj da Newt - og det før jeg fikk lest usaklighetene også. :grine:

Usakligheter kan jo være usigeligt morsomme da. :)

Skrevet

HEY!!

Fjernet du innlegget mitt eller er det flere Fagerstrand tråder?

Gjest Madeline
Skrevet
syns den er kjempebra jeg!

Kan du fortelle hva som er så bra. Jeg må tydeligvis oversett det.

Skrevet

Serien har potensiale, det kan jo bare bli bedre enn dette...

Er ikke hekta, men jeg kommer nok til å følge med. Syns forresten han engelske Derek tror jeg det er, har så morsom aksent at han gjør det hele verd å se. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Serien har potensiale, det kan jo bare bli bedre enn dette...

Er ikke hekta, men jeg kommer nok til å følge med. Syns forresten han engelske Derek tror jeg det er, har så morsom aksent at han gjør det hele verd å se. :-)

Ja, morsom han. Men hva med han trønderen som byttet side i går da. Han er jo så rar at han må være et funn for de som lager serien.

Skrevet

:Nikke:

Det er ikke så vrient å velge når det står mellom Fagerstrand og nr.15. Sytnes nr 15 er ganske allright egentlig. Der kan man ihvert fall plukke opp en del tips... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Usj-hvorfor er det ingen som vil slarve om Fagerstrand? :grine:

Skrevet

Jeg ser litt på det selv. Og jeg er glad for at Sigurd og Nina er ute. De er noen skikkelig dårlige tapere. De ble kanskje dolket i ryggen. Men det er et spill. Så det må de regne med. Likte ikke de.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ser litt på det selv. Og jeg er glad for at Sigurd og Nina er ute. De er noen skikkelig dårlige tapere. De ble kanskje dolket i ryggen. Men det er et spill. Så det må de regne med. Likte ikke de.

Men hva synes du om han som byttet allianse da? Han er så rar at jeg nesten synes synd på ham. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Hva heter det paret som startet med å si at "mye mer vi ha mer", og virker veldig redd for hendene sine? Han er bare så teit... Er de der fortsatt?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva heter det paret som startet med å si at "mye mer vi ha mer", og virker veldig redd for hendene sine? Han er bare så teit... Er de der fortsatt?

Mener du golferen fra Stavanger?

Gjest gjest1
Skrevet

Mener du golferen fra Stavanger?

Ja...tror det. Har bare sett litt av noen episoder-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...