Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja...tror det. Har bare sett litt av noen episoder-

Hehe...han er fortsatt med.

I siste episode gikk han inn i rollen som sørlandspredikant og fikk en raring av en trønder til å bytte side. Mye rare folk i den serien. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva heter det paret som startet med å si at "mye mer vi ha mer"' date=' og virker veldig redd for hendene sine? Han er bare så teit... Er de der fortsatt?[/quote']

Det er ikke så greit da når man får blemmer av å spille golf. Tenk da hvor vondt det gjør når han snekrer.... :ler: DAKARN

Skrevet

Mannen min ser på dette progr. og jeg tror han lever seg litt vel inn i det..

Han er selv snekker, og her i forrige uke prata han i søvne;

"nei, kan ikke isolere, har for fin hud til det, får blemmer da"

:ler:

Jeg ser IKKE på.. Setter meg ved pc med høreklokker på, orker ikke høre på han der stavangermannen snakke..

Gjest gjest1
Skrevet
Mannen min ser på dette progr. og jeg tror han lever seg litt vel inn i det..

Han er selv snekker, og her i forrige uke prata han i søvne;

"nei, kan ikke isolere, har for fin hud til det, får blemmer da"

:ler: ]

:ler: Dumt at denne serien sendes på mandag, er så mye annet gøy da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe-han er en merkelig skrue. Han bruker jo hvite bomullshansker på arbeidsplassen. Han og raringen fra Trønderlag tar kaka synes nå jeg.

Tror dette blir moro jeg, selv om jeg skulle ønske de viste mer husbygging.

Skrevet

Tror det går på torsdager og..

Jeg pleier hvertfall sitte her med full guffe

for ørene mine da..

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Dumt at denne serien sendes på mandag, er så mye annet gøy da.

Å nei du, det er ingen unnskyldning for den går nemnlig i reprise. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag, begge ukens episoder i en smell. Begynner kl. 14.00 på TV2, ferdig kl. 16.00.

Skrevet

Skjønner at de gjorde det. Vet ikke helt hva det er, men mange i den andre gruppa tror de er så mye bedre har jeg inntrykk av.

Gjest Anonymous
Skrevet
Skjønner at de gjorde det. Vet ikke helt hva det er, men mange i den andre gruppa tror de er så mye bedre har jeg inntrykk av.

Byttet side mener du?

Skrevet

Nå har jeg sett utstemmingsepisoden og fy flate for en oppførsel på det paret som ble stemt ut :o At det går an å lire av seg slikt som de gjorde etter å ha blitt utstemt. Nei, de to fortjener virkelig hverandre

Skrevet

Ja jeg mener bytte side.

Gjest Madeline
Skrevet
Nå har jeg sett utstemmingsepisoden og fy flate for en oppførsel på det paret som ble stemt ut :o At det går an å lire av seg slikt som de gjorde etter å ha blitt utstemt. Nei' date=' de to fortjener virkelig hverandre[/quote']

Er glad det var det partet som røk ut. Har ingen medlidenhet med dem. Tror nok de hadde vært de første til å dolke de andre i ryggen hvis det kunne tjene dem selv.

Skrevet

Enig med dere her at det var riktig par som gikk ut nå sist. Hun studerer jus sa hun, hun satte seg vel ikke akkurat i respekt med de uttalelsene...

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja jeg mener bytte side.

Jamen den alliansen som har med seg predikanten fra Stavanger virker da helt på jordet. Jeg synes det er bedre med folk som gidder å gjøre noe jeg. :)

Gjest Aurélie
Skrevet

Predikant? :ler: Skal si meg enig i at han skiller seg litt ut, men jeg liker ham faktisk langt bedre enn de fleste andre deltagerne. Predikanten er åpenbart en følsom og sart kar, men det skal ikke så mye til for at kontrasten blir stor når en har sånne brautende fyrer som f.eks. Gunnar å sammenligne med. Usj, HAN er ille.

Gjest Anonymous
Skrevet
Predikant?  :ler: Skal si meg enig i at han skiller seg litt ut, men jeg liker ham faktisk langt bedre enn de fleste andre deltagerne. Predikanten er åpenbart en følsom og sart kar, men det skal ikke så mye til for at kontrasten blir stor når en har sånne brautende fyrer som f.eks. Gunnar å sammenligne med. Usj, HAN er ille.

Hehe, ja se på "reklamen" for den episoden de skal sende i kveld. Da skal de lage kamprop, jeg klarer ikke å la være å få assosiasjoner til en predikant. Eller når han overtalte trønderraringen til å bytte side-må være skappredikant han asså. :ler:

Gunnar er jo kjempemorsom da, super humor. Men det er vel ikke tvil om at predikanten går en del så mye på nervene at de kanskje blir litt bryske mot ham. :)

Skrevet

Har ikke helt sansen for han fra Stavanger heller, men han virker noe mer normal. Han sutrer ikke for jobben han blir satt til som han som røyk ut. Han må regne med å ha kjøkkentjeneste han også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...