sixx Skrevet 17. mars 2005 #101 Skrevet 17. mars 2005 Mener at jeg så et kort glimt av husbygging i dagens episode... Ops...var vel når jeg blunket det da.
sixx Skrevet 17. mars 2005 #102 Skrevet 17. mars 2005 Bryter Reidar og kona med Fattaneh og gubben da eller? Jeg aner ikke, men tror det er tvilsomt...er vel noe annet surr de skal ordne. Kanskje de skjønner at det ikke går an å få bygd ferdig huset hvis de stemmer ut alle i den andre alliansen (for det er jo kun de som bygger - Lys & Varme-alliansen er jo syke og kan bare shoppe og lage krigsplan + fly ute i snøen og snike på de andre).
Trill Skrevet 17. mars 2005 #103 Skrevet 17. mars 2005 hehe.. Eg ler kvar gang eg TENKE på Reidar. Han e noke av det mest tragiske eg har sett.. Heile Fagerstrande e so koko at eg rett å slett MÅ sjå på det... Skulle tru det var regissert ja! Blir heilt flau på noken av para sine vegne... Håpe Ole Morten og Siv(?) vinne
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #104 Skrevet 17. mars 2005 Ole-Morten, er det han med den rare barten fra trøndelag? Synes at Maj Elin og Erik burde vinne nå. Men jeg heiet i utgangspunket på Barbro Og Gunnar. Veldig synd at de gikk ut i dag :-(
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2005 #105 Skrevet 17. mars 2005 Vet ikke om jeg heier på noen i det hele tatt. Blir jo bare dummere og dummere, men alikevel er jeg dum nok til å se på
sixx Skrevet 17. mars 2005 #106 Skrevet 17. mars 2005 Vet ikke om jeg heier på noen i det hele tatt. Blir jo bare dummere og dummere' date=' men alikevel er jeg dum nok til å se på [/quote'] Ditto
Gjest Aurélie Skrevet 18. mars 2005 #107 Skrevet 18. mars 2005 Nå er det vel nummeret før Reidar og bataljonen begynner å stikke nåler i dukker som skal representere motstanderene. Synes det er tragikomisk å se hvordan strategiplanene lyser i øynene hans. Sårt at Barbro og Gunnar måtte reise. Likte ikke Gunnar noe videre, men det virket som om de trengte huset mest av samtlige, så jeg unnet dem å vinne i kraft av det.
Gjest LoisLane Skrevet 18. mars 2005 #108 Skrevet 18. mars 2005 Enig. Barbro var virket veldig sympatisk. Reidar virker bare gal. Han gir meg virkelig the creeps!
Gjest Madeline Skrevet 19. mars 2005 #109 Skrevet 19. mars 2005 Fy fader så dust Reidar er?! Det han driver med kan da umulig være lov?? Burde ikke kamerafolket gripe inn og nekte han det han driver med? Håper inderlig at han blir tatt, og kjærringa hans må jo forsvare seg med at han ikke er en muldvarp. Herregud, de tårene kan hun spare seg for, for er det noe han i alle fall er, er det en muldvarp. Håper han leser disse innleggene, hadde vært til pass for han :evil: Reidar gir vel produceren akkurat det de vil ha. Hadde vel egentlig vært litt kjedelig uten han der. Reidar har vel perfeksjonert rollen som sjarmerende og sleip advokatsønn fra vestkanten, og har en god karriere på det. Fagerstrand vil neppe redusere etterspørselen etter kursene hans, nå blir han antagelig booket i flere byer enn Stavanger. Det blir litt som Christer Falck som vant første runde av Robinson. Han fikk ikke akkurat færre kunder i platebutikken sin etter at han ble riksversting...
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #110 Skrevet 20. mars 2005 Det er vel også en viss mulighet for at det går akkurat stikk motsatt også? Istedet for flere oppdrag så kan han få færre og flere avlysninger? Klarer ikke helt å se for meg at en arbeidsgiver ønsker å ha en foredragsholder som har vist så utrolig dårlig holdninger på TV....
Gjest MrsL Skrevet 20. mars 2005 #111 Skrevet 20. mars 2005 Det er vel også en viss mulighet for at det går akkurat stikk motsatt også? Istedet for flere oppdrag så kan han få færre og flere avlysninger? Klarer ikke helt å se for meg at en arbeidsgiver ønsker å ha en foredragsholder som har vist så utrolig dårlig holdninger på TV.... Helt enig
Trill Skrevet 21. mars 2005 #112 Skrevet 21. mars 2005 Eg syns det var heilt greit at Gunnar og Barbro gikk eg. Det e sikkert mange som har bruk for et hus- men sitte jo ikkje å klaga sånn på TV... Blir litt for dumt etter mi mening! Reidar e jo berre heilt crazy.. Han e jo vill i blikket når han tenke på alt han skal gjere og korleis han skal vinne... Gosj..
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #113 Skrevet 21. mars 2005 Reidar e jo berre heilt crazy.. Han e jo vill i blikket når han tenke på alt han skal gjere og korleis han skal vinne... Gosj.. Ja, han virker helt gal, så han må jo være et scoop for TV2.
Gjest skindeep Skrevet 21. mars 2005 #114 Skrevet 21. mars 2005 jeg må ærlig innrømme at jeg såg frem til å se dette programmet. for snart skal vi bygge hus og kanskje jeg hadde lært en ting eller to. Men når det viser seg at de bare fokuserer på intriger og hvisking og tisking , blir jeg litt skuffet. Det jeg vil frem til er at, om Reidar ikke hadde vært med, hadde jeg ikke synest at programmet hadde vært noe kjedelig. For jeg kunne godt klart meg med å se på at de KUN bygget hus. denne viser jeg glatt til Reidar!
Gjest Madeline Skrevet 21. mars 2005 #115 Skrevet 21. mars 2005 Vi klager på hele programet og kanskje især Reidar, men hvorfor ser vi på det da egentlig? Noe må det være som gjør at vi følger med videre. Selv om vi rister på hodet og nesten blir flaue over hva enkelte finner på, så ser vi videre på det. Så kanskje har producenten truffet spikeren på hodet. Det virker jo som alle intrigene engasjerer.
Gjest skindeep Skrevet 21. mars 2005 #116 Skrevet 21. mars 2005 Jeg for min del har sett to episoder.... kan ikke si at jeg følger med mere!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #117 Skrevet 22. mars 2005 Hallo!!! Fagerstrand er ikke ment som et opplæringsprogram for de som skal bygge hus. Det er et reality program hvor menneskene og intriger står i fokus. Trenger dere tips til å bygge hus, så gå til Maxbo. Når det er sagt, synes jeg det er trist hvis Derek og kona går ut. De er både morsomme og sympatiske. Men det virker jo som om det er målet for Sol & Varme. Måtte le høyt flere ganger av Reidar i går. Han er jo et funn. "Be om unnskyldning" og "Dine onde øyne" underholdt oss i hele går kveld.
Morea Skrevet 22. mars 2005 #118 Skrevet 22. mars 2005 Jeg vet jeg burde le av Reidar. Men jeg ble faktisk litt redd jeg. De uttalelsene og det kroppsspråket.. Synes også den der "uh hu! Han er ingen muldvarp" :o var ganske ubetalelig.
Gjest kio Skrevet 22. mars 2005 #119 Skrevet 22. mars 2005 Måtte le høyt flere ganger av Reidar i går. Han er jo et funn. "Be om unnskyldning" og "Dine onde øyne" underholdt oss i hele går kveld. Jeg klarer ikke å le av Reidar jeg, Jeg synes det er leit å se at mennesker kan oppføre seg slik. Det begynner å bli så vilt at jeg har vanskelig for å tro annet enn at han er engasjert for å lage røre.
Gjest TomKrus Skrevet 22. mars 2005 #120 Skrevet 22. mars 2005 Måtte le høyt flere ganger av Reidar i går. Han er jo et funn. "Be om unnskyldning" og "Dine onde øyne" underholdt oss i hele går kveld. Han må vel være det beste reality-scoopet siden Rodney.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå