Gjest skindeep Skrevet 14. mars 2005 #61 Skrevet 14. mars 2005 Hva er det med han Reidar da? mest barnslige mannen jeg har sett...
Annie Skrevet 14. mars 2005 #62 Skrevet 14. mars 2005 Reidar, er det han "predikanten" fra Rogaland? Han er MER enn merkelig spør dere meg. Det han holdt på med i dag med lys = syl og varme = V for Victory og Armè. HERREGUD!!! Blir flau på hans vegne faktisk.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #63 Skrevet 14. mars 2005 Reidar, er det han "predikanten" fra Rogaland? Han er MER enn merkelig spør dere meg. Det han holdt på med i dag med lys = syl og varme = V for Victory og Armè. HERREGUD!!! Blir flau på hans vegne faktisk. Ja, han er predikanten (dvs. han oppfører seg som en). Grøss for en ekkel skapning, nesten så jeg lurer på hvor de har funnet ham..på teaterskolen kanskje. Så du ham ikke i programmet på torsdag da...når han drev og overtalte trønderraringen til å bytte allianse.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #64 Skrevet 14. mars 2005 Hva er det med han Reidar da? mest barnslige mannen jeg har sett... Jeg synes rett og slett at han ikke virker normal jeg da.
Gjest Aurélie Skrevet 14. mars 2005 #65 Skrevet 14. mars 2005 Det ble litt småpinlig å bivåne Reidars engasjement ikveld ja, skal innrømme det. Med tegninger på innsiden av skapdørene som skal representere slagplanen.. Men, det kjempes jo om et hus til 3 mill.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #66 Skrevet 14. mars 2005 Det ble litt småpinlig å bivåne Reidars engasjement ikveld ja, skal innrømme det. Med tegninger på innsiden av skapdørene som skal representere slagplanen.. Men, det kjempes jo om et hus til 3 mill. Ja, og mens den andre alliansen er ute og bygger hus etter beste evne...så sitter predikanten og hans hoff inne og legger slagplan for hvordan de skal få tak i huset de ikke har bidratt til å bygge. Fy flate for en vemmelig gjeng.
Fam Skrevet 14. mars 2005 #67 Skrevet 14. mars 2005 Jeg syns denne serien er noe, hva skal jeg si..Tragisk? Tragikomisk?! Jeg begriper ikke hvordan tv2 har klart å plukke ut en så stor samling rare mennesker. Det er jo den ene snålingen etter den andre der! Og de mest motbydelige: Sigurd og dama. Fyren var jo paranoid! Frekk, kvalm og paranoid! "Alle lyver til meg og bla bla bla"! De 2 var et klassisk eksempel på "hånd i hanske", sammen er vi Helvete! Og denne stakkars predikanten som dere kaller ham , gud for et mannfolk!! Hadde blitt overrasket om den fyren i det hele tatt hadde klart å sette opp et telt på egenhånd Mange andre raringer i den serien man sikkert kan si en hel del om også. Men generelt, nei jeg syns ikke dette var bra saker. Jeg kommer ikke til å stresse for å få med meg alle episoder. Ps. Har dere foresten lagt merke til musikken i serien. Spesiellt i første episode, my god! Det var jo reneste mongoland! Med håpløs musikk og bildet av solnedgang flimrende på skjermen. (Hvor var elgen?)
Samantha Skrevet 14. mars 2005 #68 Skrevet 14. mars 2005 Ja, idag var det rett og slett pinlig :oops: Det verste er at eg trur Reidar har god sjanse til å vinne. Det der victory-arme`-greia var berre heilt fjernt. Jøye meg... Virka som om Fattaneh (?) syns det var litt søkt og. Hehe... Folka på den største alliansen virkar som en gjeng latsabbar.
Gjest Aurélie Skrevet 14. mars 2005 #69 Skrevet 14. mars 2005 Hadde ikke Reidar og May-Brit kjøkkentjeneste denne uka?
Gjest Melk Skrevet 14. mars 2005 #70 Skrevet 14. mars 2005 Ja, og mens den andre alliansen er ute og bygger hus etter beste evne...så sitter predikanten og hans hoff inne og legger slagplan for hvordan de skal få tak i huset de ikke har bidratt til å bygge. Fy flate for en vemmelig gjeng. Går det ikke på rundgang hvem som jobber kveldsskift? Om de overhodet ikke bidrar blir de nok stemt ut. Hittil er de ikke stemt ut, så NOE må de jo ha gjort. En merkelig skrue, ja!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #71 Skrevet 14. mars 2005 Hadde ikke Reidar og May-Brit kjøkkentjeneste denne uka? Jo...Reidar og May-Britt har kjøkkentjeneste, mens resten av alliansen deres er så syke at de også må være på kjøkkenet mens den andre alliansen er ute og bygger. Dvs. May-Britt er så syk at hun ikke kan ha kjøkkentjeneste heller - hun har jo vært hos legen sammen med den iranske venninnen sin og begge har fått konstatert lungebetennelse (de klarte til og med å hoste litt foran kameraet for å bevise det). De er riktignok friske nok til å snakke vås med predikanten eller slarve rundt kjøkkenbordet. Fy som jeg trøsser av "Vennealliansen".
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #72 Skrevet 14. mars 2005 Går det ikke på rundgang hvem som jobber kveldsskift? Om de overhodet ikke bidrar blir de nok stemt ut. Hittil er de ikke stemt ut, så NOE må de jo ha gjort. Nei, hele bønsjen er inne og er syke.
Fam Skrevet 15. mars 2005 #73 Skrevet 15. mars 2005 Ta en titt på denne : http://www.p4.no/story.asp?id=150666 Trenger ikke store hjerneaktiviteten for å skjønne hvem som står bak dette. Psyke paranoide menneske....
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #74 Skrevet 15. mars 2005 Ta en titt på denne : http://www.p4.no/story.asp?id=150666 Trenger ikke store hjerneaktiviteten for å skjønne hvem som står bak dette. Psyke paranoide menneske.... Helt utrolig. Jeg synes imidlertid det er merkelig at TV2 har godtatt skriftlige kontrakter/avtaler mellom deltagerene.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #75 Skrevet 15. mars 2005 Ikke noe stygt om homser, men jeg synes han Reidar er en snule feminin og ganske "homsete". Er faktisk overrasket over at han har dame.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #76 Skrevet 15. mars 2005 Spør du meg så virker han ikke helt riktig. Har du sett de øynene når han planlegger :o
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #77 Skrevet 15. mars 2005 Det han holdt på med i dag med lys = syl og varme = V for Victory og Armè. HERREGUD!!! Blir flau på hans vegne faktisk. Jeg klarte ikke å se det der jeg. Så jo en snutt av det på reklamen og ble flau da
sixx Skrevet 15. mars 2005 #78 Skrevet 15. mars 2005 Spør du meg så virker han ikke helt riktig. Har du sett de øynene når han planlegger :o Ja, eller stemmen når han skulle overtale det paret som byttet allianse. Lurer på hvor de har funnet ham...eller forresten...jeg lurer ikke på det (sikkert like greit å ikke vite).
Gjest skindeep Skrevet 15. mars 2005 #79 Skrevet 15. mars 2005 Forstår ikke hvorfor ho dama er sammen med han... Han må sikkert være j.... god i senga!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #80 Skrevet 15. mars 2005 Jeg bor på den halvøya serien blir spilt inn og sa til sambo i går at jeg håper virkelig ikke at de vinner for jeg synes det er en skummel tanke og ha han boende her Men det blir vel mykje lys og mykje varme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå