Gjest Madeline Skrevet 15. mars 2005 #81 Skrevet 15. mars 2005 Reidar, er det han "predikanten" fra Rogaland? Han er MER enn merkelig spør dere meg. Det han holdt på med i dag med lys = syl og varme = V for Victory og Armè. HERREGUD!!! Blir flau på hans vegne faktisk. Ja, det er han. Kan nok virke litt spesiell. Kjenner litt til han fra mange år tilbake og han var forsåvidt ok han.
Gjest Aurélie Skrevet 15. mars 2005 #82 Skrevet 15. mars 2005 Forstår ikke hvorfor ho dama er sammen med han... Han må sikkert være j.... god i senga! Huff, nå fikk jeg ubehagelige bilder i mitt indre
Gjest trude ikke innlogget Skrevet 15. mars 2005 #83 Skrevet 15. mars 2005 Jeg syns litt synd på kona til reidar jeg. For han er jo helt åpenbart homofil. Og da han begynte med det derre lys, varme, syl, arme så lo jeg så jeg hadde vondt i mange timer etterpå. Og så syns jeg litt synd på siri og anders også. Stakkars dumme folk........
sixx Skrevet 15. mars 2005 #84 Skrevet 15. mars 2005 Huff, nå fikk jeg ubehagelige bilder i mitt indre
Annie Skrevet 17. mars 2005 #86 Skrevet 17. mars 2005 Noen som så i dag? For noen duster! Misliker virkelig "predikanten" Reidar! Avlytting?? Forferdelig! Så også klippene fra neste ukes program, hvor han omtalte seg som soldat? Han hadde sitti på post og spionert på hvem som går inn og ut av forskjellige dører. ÆSJ! :evil: Får være måte på å prøve å styre de andre. Men det ser ut som om han blri oppdaget på mandag så nå skal jeg i hvertfall følge med. KUN for å håpe på at han får så hatten passer!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #87 Skrevet 17. mars 2005 Fy fader så dust Reidar er?! Det han driver med kan da umulig være lov?? Burde ikke kamerafolket gripe inn og nekte han det han driver med? Håper inderlig at han blir tatt, og kjærringa hans må jo forsvare seg med at han ikke er en muldvarp. Herregud, de tårene kan hun spare seg for, for er det noe han i alle fall er, er det en muldvarp. Håper han leser disse innleggene, hadde vært til pass for han :evil:
lizzy x Skrevet 17. mars 2005 #88 Skrevet 17. mars 2005 Noen som så i dag? For noen duster! Misliker virkelig "predikanten" Reidar! Avlytting?? Forferdelig! Så også klippene fra neste ukes program, hvor han omtalte seg som soldat? Han hadde sitti på post og spionert på hvem som går inn og ut av forskjellige dører. ÆSJ! :evil: Får være måte på å prøve å styre de andre. Men det ser ut som om han blri oppdaget på mandag så nå skal jeg i hvertfall følge med. KUN for å håpe på at han får så hatten passer! jepp,heelt enig,skikkelig creepy fyr det der...skikkelig klein
sixx Skrevet 17. mars 2005 #89 Skrevet 17. mars 2005 Uff ja, han har et vemmelig vesen. Å ta opp andres samtale er ikke tillatt hvis han selv ikke er til stede der samtalen foregår. Opptaket i fellesrommet er derfor lovlig, men hvis de henger fra seg jakka med dikatfonen og går...så er det ulovlig. Men egentlig så er helle mannen så latterlig at jeg lurer på om det er regissert.
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2005 #90 Skrevet 17. mars 2005 Nå begynner det rett og slett å bli for dumt.
Letti Skrevet 17. mars 2005 #91 Skrevet 17. mars 2005 Må bare henge meg på. Reidar ja, akkurat nå er jeg veldig glad for at ingen av de fem (seks) gutta jeg deler hus med heter Reidar. Det er nesten så jeg har lyst til og reise ut til Nesodden og informere de andre. Du som bor der ute, kan ikke du henge opp lapper rundt husveggene der? Min sønn på åtte tilogmed kommenterer han! Så dere i kveld da de var på Elkjøp på Vinterbro og skulle kjøpe den dingsen (husket plutselig ikke hva den het). Så dere hvordan han slimet seg innpå selgeren og det blikket hans? Så guffen type. Eller som min sønn på åtte sier: "Æsj, han er jålete!" Skal bli spennende og se neste episode hvor madammen gråter sine modige tårer og håper på ny allianse. Jeg har ikke sett mer en et par episoder, men er de så mange i Reidars allianse at de klarer og stemme ut alle de andre? Kan noen oppdatere meg?
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2005 #92 Skrevet 17. mars 2005 Uff ja, han har et vemmelig vesen. Å ta opp andres samtale er ikke tillatt hvis han selv ikke er til stede der samtalen foregår. Opptaket i fellesrommet er derfor lovlig, men hvis de henger fra seg jakka med dikatfonen og går...så er det ulovlig. Men egentlig så er helle mannen så latterlig at jeg lurer på om det er regissert. Det er ikke rart at det ser ut til å bli rettsak ut av serien. Kontrakter, slagord og avlytting. Hva blir det neste?
sixx Skrevet 17. mars 2005 #93 Skrevet 17. mars 2005 Bare må skrive....jeg leste en kommentar fra en homofil vedr. Reidar (enkelte mener jo at han er så feminin at han må være homo)...vel...denne homofile sa i alle fall at Reidar hadde å holde seg hetro....for han ville ikke være bekjent av at sånne folk var homofile.
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2005 #94 Skrevet 17. mars 2005 Bare må skrive....jeg leste en kommentar fra en homofil vedr. Reidar (enkelte mener jo at han er så feminin at han må være homo)...vel...denne homofile sa i alle fall at Reidar hadde å holde seg hetro....for han ville ikke være bekjent av at sånne folk var homofile.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #95 Skrevet 17. mars 2005 Det er ikke rart at det ser ut til å bli rettsak ut av serien. Kontrakter, slagord og avlytting. Hva blir det neste? Men jeg tror faktisk at det er Reidar og dama som dolker et annet par i ryggen. Jeg var sikker på at det var Reidar som gikk til sak, men det virker ikke sånn på den artikkelen.
sixx Skrevet 17. mars 2005 #96 Skrevet 17. mars 2005 Men jeg tror faktisk at det er Reidar og dama som dolker et annet par i ryggen. Jeg var sikker på at det var Reidar som gikk til sak, men det virker ikke sånn på den artikkelen. Reidar med vedheng sa jo i slutten av programmet at de var villige til å bryte dagens allianse for å danne en ny. Og jeg som trodde jeg skulle få se et program om husbygging...og så ble jeg i steden surret inn i realitysurr.
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2005 #97 Skrevet 17. mars 2005 Men jeg tror faktisk at det er Reidar og dama som dolker et annet par i ryggen. Jeg var sikker på at det var Reidar som gikk til sak, men det virker ikke sånn på den artikkelen. Forundrer meg ikke. Kunne ikke tenke meg å være med på en slik serie. Når det står mange penger på spill ( i dette tilfelle et hus til 3 mil.) så får det ut det verste i folk. Synes det er flaut å se på at det går an å oppføre seg slik. Enkelte kan nok få det tøft når de kommer ut i den "virkelige" verden igjen og møter folks reaksjoner.
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2005 #98 Skrevet 17. mars 2005 Og jeg som trodde jeg skulle få se et program om husbygging...og så ble jeg i steden surret inn i realitysurr. Mener at jeg så et kort glimt av husbygging i dagens episode...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #99 Skrevet 17. mars 2005 Mai-Britt bør i alle fall være flau over mannens oppførsel, den henger ikke på greip. Bryter Reidar og kona med Fattaneh og gubben da eller?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #100 Skrevet 17. mars 2005 Mener at jeg så et kort glimt av husbygging i dagens episode... Ja, det var noen vinduer og en pipe som måtte på plass
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå