Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser litt på den nye realityserien på tv2 - Fagerstrand.. Hva synes dere egentlig om den? Vil ikke akkurat si at jeg er blitt helt hekta.. Ikke imponerende nei. Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er vanskelig å få meg meg hva folk sier så da blir det ganske uinteressant.

Gjest gjest1
Skrevet

Så på dette når de sendte alle episodene på lørdag...vet ikke helt jeg. Synes det ble FOR mye intriger, og det er en så tåpelig mann der at jeg får mark!

Men det kan nok bli bedre når det blir færre par, og de kommer lengre med huset. Håper de får bestemme mer enn det som hittil har blitt gitt uttrykk for.

Gjest Aurélie
Skrevet

Njeaa, hittil har ikke TV2`s nye reality-satsing imponert meg. Man kommer liksom ikke skikkelig inn på deltagerene, blir ikke nok "kjent" med de. Hadde håpet at det skulle bli noe ala Nr. 19, men det er jo klart, med 12 par så blir det gjerne litt uoversiktelig.

Å se at huset tar form er i og for seg greit nok, men jeg er nok litt mer opptatt av valg av sofa og gardiner, slik det var fokus på i nr. 19, enn spikere og stillaser..

Skrevet
Synes det er vanskelig å få meg meg hva folk sier så da blir det ganske uinteressant.

Jeg tror det er tekstet via tekst-tv.

Foreløpig virker det som TV2 satser på å vise mest mulig krangling og minst mulig av selve byggingen. Jeg vet ikke helt, det blir litt uinteressant å høre om allianser og strategi i lengden

Gjest gjest1
Skrevet

Er det noen som har fått med seg hvordan man kommer frem til ukens lederpar. Første uken fikk jeg med meg at de ble trekt men hvordan blir det fremover???

Stemmer de andre deltakerne eller trekkes det vilkårlig???

Skrevet
Er det noen som har fått med seg hvordan man kommer frem til ukens lederpar. Første uken fikk jeg med meg at de ble trekt men hvordan blir det fremover???

Stemmer de andre deltakerne eller trekkes det vilkårlig???

Det paret som blir stemt ut, bestemmer hvem som blir det neste lederparet.

Ellers så synes jeg det er ganske godt gjort å samle så mange merkelige mennesker på ett sted. "Stakkars oss, vi har ikke råd til å bygge vårt eget hus, vi..." :roll:

Men ser på, gjør jeg visst likevel... :ler:

Skrevet

Jeg synes det er mye krangling og lite bygging. Det er altfor mange par, har ikke fått med meg navnene på mer enn noen få av dem. Og Sigurd er rett og slett ufyselig.

Gjest Dolphina
Skrevet

Synes det blir for teit jeg når det handler mer om intriger og grupper enn selve byggingen av huset...

Det er det omsær jeg synes er interessant.

Hvertfall når de skal begynne innvendig!:)

Det er hvertfall tekstet på side 222.

Det burde alle slike serie vært, slik at man får med det de sier!

Gjest Madeline
Skrevet

Synes serien er temmelig treig. Er ikke så mye som skjer utenom litt krangling. Har sett mye bedre serie enn denne.

Skrevet

Synes ikke Fagerstrand er noe særlig. Det eneste som opptar de er aliansene. Når de som har kjøkkentjeneste ikke en gang kan jobbe sammen så er det ille...

Tror ikke jeg kommer til å se noen flere episoder.

Gjest lilletroll
Skrevet

Er enig med dere andre, om at det er UTROLIG irriterende at det eneste de viser er intriger og alliansebygging. Skulle ønske det kunne komme en realityserie hvor det ikke var mulig å bygge allianser for å holde seg i spillet. Noe ala BB faktisk,( selv om jeg ikke ser på den serien lenger av helt andre grunner.) for der er det jo ikke mulig med allianser siden de over hodet ikke har lov til å snakke om nominering osv. (Forutsetter at det fortsatt er sånn....ser som sagt ikke på lenger....)

Gjest Madeline
Skrevet
Er enig med dere andre' date=' om at det er UTROLIG irriterende at det eneste de viser er intriger og alliansebygging. Skulle ønske det kunne komme en realityserie hvor det ikke var mulig å bygge allianser for å holde seg i spillet. Noe ala BB faktisk,( selv om jeg ikke ser på den serien lenger av helt andre grunner.) for der er det jo ikke mulig med allianser siden de over hodet ikke har lov til å snakke om nominering osv. (Forutsetter at det fortsatt er sånn....ser som sagt ikke på lenger....)[/quote']

Hadde kanskje vært greiere om seerne fikk bestemme. Aliansebyggingen er snart alt serien handler om.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde gledet meg til å se byggeprosessen, men der har jeg tydeligvis misforstått.

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg hadde gledet meg til å se byggeprosessen' date=' men der har jeg tydeligvis misforstått.[/quote']

Ja, det virker som byggeprosessen er underordnet i denne serien.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alt intrigetullet er så voldsomt at jeg tror det er fremprovosert for å kunne lage tv av det.

Dusteserie.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har de fri i helgene for å dra hjem eller må de være på fagerstrand hele tiden?

Gjest Madeline
Skrevet
Har de fri i helgene for å dra hjem eller må de være på fagerstrand hele tiden?

Tror de er der hele tiden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror de er der hele tiden.

Hva gjør de i helgene da a`?

Gjest Madeline
Skrevet

Hva gjør de i helgene da a`?

Vet ikke. Jeg kan selvfølgelig ta feil. Har nok ikke fulgt godt nok med. Kommer nok av at det har vært for treigt til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...