Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret


@riel

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

:ler: Moroklumpen!

Har altfor mye hofter, lår og rompe til en sånn kjole... :oops:

:riste: :fy: :riste: :fy: :riste: :fy: :riste: :fy: :riste: :fy:

Huldra bare tuller, folkens.

Hun skal få nytt speil til bursdagen sin. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Hei! Ville bare stikke innom å ønske deg en god lørdag kveld. Hyggelig å få hilsninger fra deg i dagboken min, så her kom en fra meg...pluss en :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Huldra, Izaria og Tomias!

Tusen takk for hilsener :klem:

Håper dere får en feiende flott lørdag!!!!

Idag har jeg gjort en skikkelig helteinnsats på :husarbeid: fronten! Jeg har vasket badet, støvsugd stua gang og kjøkken, støvsugd og vaska trappene og satt på en klesvask! En stor :klappe: til meg selv!!!!

Nå skal jeg slappe av litt før det er middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Tror kjolen din kommer til å bli kjempefin! Har vært på kjoleprøving selv i dag, og det gikk mye bedre enn jeg fryktet. Fant en jeg likte kjempegodt! Har lagt ut bilde i bryllupsdagboka... Den kan også sees på sidene til Benjamin Roberts. Jeg er såre fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Heisann Huldra, Izaria og Tomias!

Tusen takk for hilsener :klem:

Håper dere får en feiende flott lørdag!!!!

Idag har jeg gjort en skikkelig helteinnsats på  :husarbeid: fronten! Jeg har vasket badet, støvsugd stua gang og kjøkken, støvsugd og vaska trappene og satt på en klesvask! En stor :klappe: til meg selv!!!!

Nå skal jeg slappe av litt før det er middag :)

Litt av en økt! :enig_animasjon:

Får håpe deg ble rent og pent rundt deg da. Deilig med alt som er gjort i huset, ikke sant? :-)

Ha en fin lørdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kara designer og syr min kjole. Hun er råflink (og pirkete!), og jeg vet jeg kommer til å bli kjempefornøyd! Jeg kjenner henne og har sett mye mer av det hun har designet og sydd enn det som ligger ute på siden hennes.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Kara designer og syr min kjole. Hun er råflink (og pirkete!), og jeg vet jeg kommer til å bli kjempefornøyd! Jeg kjenner henne og har sett mye mer av det hun har designet og sydd enn det som ligger ute på siden hennes.

Stilige kjolar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann folkens!

Takk for hilsener Veslo, Lunacia, Toria, Brud2005, Anrikke og Moses :klem:

Skal sjekke det Lunacia! Kjekt å ha forskj. å velge mellom. Skal også høre med Somaras, for hun befinner seg noen timer fra typens hjembygd, så da kan jeg ev. ta turen der og få målt opp og sånt i sommer hvis jeg velger henne. Må også finne ut av hvem som syr lokalt her. Skal også høre med naboen om de kjenner noen som kan sy, for hun er dykltig syerske selv, men har en eller annen betennelse som ikke vil gi seg i armene.

Så må jeg også ta turen til en brudebutikk å prøver noen kjoler. Det er en opplevelse ingen kommende bruder bør være foruten :Nikke: Selv om jeg skal få kjolen sydd. For da kan jeg ihvertfall finne ut hvilke stoffer jeg liker, og hvorvidt jeg bør gå for den V-necken som jeg har forelsket meg sånn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria :)

natta til deg og :klem:

Idag satt jeg meg på sykkelen og sykla i 20 min.

Flink meg :klappe:

Skal begynne å trene igjen. Har vært et alt for langt opphold nå pga. først flytting og så lathet :roll:

Men nå e d på'an igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Brud2005

Skal begynne å trene igjen. Har vært et alt for langt opphold nå pga. først flytting og så lathet :roll:  

:hoho:

Jeg har vært sterkt rammet av nr2-unnskyldningen i lang tid.

( Huldra: hjelp meg! ) :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brud2005: Var rammet av den jeg og. Og så begynte jeg over nyttår, og det gikk veldig bra. men ødela flyttinga for treningsmønsteret mitt, og da var plutselig latskapen tilbake :roll: Men nå skal jeg ta å sparke den på hue og ræva ut :ler:

:klem:

Veslo: Trening er bra ja, men til tider umåtelig kjedelig :oops: Men det er bare å stå på. Det finnes ingen snarveier til god helse.

Så flink du er da, som trener armer å greier. For meg handler det fremdeles om å trene i hele tatt. Har ikke kommet så langt at jeg fokuserer på spesielle kroppsdeler. Unntatt at jeg trener litt ekstra mage (men gjør ikke alle vi jenter det da :ler: )

Izaria: Skal si :ler: Her kommer hilsenene i lange baner :)

hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei til deg også :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...