Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret


@riel

Anbefalte innlegg

La meg si det slik: "You are not alone..."

Jeg vet ikke helt med håret selv. Har sett flere nydelige frisyrer, men det er ikke alt som kan gjøres med de stakkars fjonene mine! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
:klem: Toria og Veslo

Det hørtes veldig fint ut Toria :)

Jeg lurer fremdeles på hvordan jeg skal ha håret :klø:

Hvis jeg har slør kan jeg ha det oppsatt, hvis ikke må noe av håret henge ned for å dekke ryggen?

Har vært og sett på noen sider, men ikke funnet "The hair due" enda.

Åh, lurer på hårsveis eg også!! Eg vil også ha noko hengande ned, slik at eg ikkje blir så naken, men så vil eg ha noko oppsatt også, slik at eg ikkje blir så bustete.. Hehe... ;) Gi ein lyd om du finn noko bra då! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på når kjolen min kommer???

Det sto at den vil bli sendt innen 6 uker etter jeg har betalt og gitt mine mål og sånt, for den skal jo syes. Og at det tar 3-5 dager

Så da er den vel her i begynnelsen av mai, forhåpentligvis i uke 18. Det er ikke så lenge til, men når man gleder seg masse, går tida seeeeint :roll:

Klarer nesten ikke å vente jeg :hoppe:

Håper den passer, men err 99% sikker på at den gjør det. særlig siden den jeg prøvde passet og de er så like i formen.

Gleder meg uansett masse til den kommer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det slik: "You are not alone..."

Jeg vet ikke helt med håret selv. Har sett flere nydelige frisyrer, men det er ikke alt som kan gjøres med de stakkars fjonene mine! :ler:

Hvilken hårlengde har du da?

Mye fine frysyrer til de fleste hårtyper. Jeg har tenk litt på å ha sånn spansk knute med slør over- sånn som Mette Marit hadde, men så har jeg ikke lyst å ha både tiara og slør - dilemma :oops:

Men vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge til, men når man gleder seg masse, går tida seeeeint :roll:  

Klarer nesten ikke å vente jeg :hoppe:

Ja, hvorfor går tiden så utrooooolig seint når man venter på noe man gleder seg til, mens nå man har det gøy så svinner tiden henn på null komma niks! *hmpf*

Venter på kjolen min jeg også! Men fikk stilnet litt av utålmodigheten da jeg fikk brudepikekjolene i dag! :-)

Hårlengden min, nja, den er vel til rett under skuldrene nå...og vel så det. Har bare ikke klippet med siden august da jeg flyttet til Afrika, og etter jeg kom hjem så har jeg ikke hatt råd. Så det har vokst vilt, og er i litt ulik lengde egentlig da det opprinnelig var oppklippet i frisyre, men men... Håper jeg får til enten noe med en knute som ikke skal være for stram, eller mye løst med blomster i. Jeg vil ikke ha helt stramt oppsatt, og uansett noe som henger litt ned, hvis ikke blir jeg fort seendes så streng ut! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bordpyntidéene dine høres kjempeflotte ut! Det blir sikkert kjempebra.:o)

Jeg har visst bare 1900,- igjen å betale på kjolen min så får jeg den med meg hjem. Så var d d å skrape sammen de pengene da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Toria, Veslo og Iselin :klem:

Med den hårlengden tror jeg du har mange muligheter Toria. Du kommer nok til å finne en perfekt håroppsats skal du se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ringte bestemor og fortalte at hun har funnet frem bøker om bordpynting, og brudebuketter/oppsatser.

Hun skal ta de med når hun kommer her til 17 mai

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Idag ringte bestemor og fortalte at hun har funnet frem bøker om bordpynting, og brudebuketter/oppsatser.

Hun skal ta de med når hun kommer her til 17 mai

Gleder meg :)

Åh, du er heldig som har bestemor!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh' date=' du er heldig som har bestemor!!! :o)[/quote']

:enig_animasjon:

Åh, ja...heldiggrisen!!!

Koselig at hun engasjerer seg også!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Toria

Bestemor ja. Hun er i full gang hun nå. Hun og tante er blomsterdekoratører, så det er de som skal stå for dekorasjonene og brudebuketten :)

I dag er det en hærlig dag!!!!! Sola skinner, været er varmt, og jeg sitter inne foran pcen :oops: :ler:

Tror jeg skal sette meg ut litt nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Lenge siden jeg har vært innom her.. :oops:

Har fått planlagt en del ser jeg..

Kjempelekker bordpynt

og nydeligt diadem

*fortsatt_veldig_misunnelig*

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Uri!

Diademet er nydelig ja, men sendes bare til Sverige. Har kanskje en mulighet til å få tak i det, men får se...

:klem:

Så noen herlige sko idag. Kunne kanskje vært perfekte brudesko :) Har de de fremdeles når jeg får løønn neste onsdag så kjøper jeg de!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...