Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret


@riel

Anbefalte innlegg

Nå ble det visst nok bryllusdagbok på meg også :)

Det er ikke så lenge siden vi forlovet oss jeg og gogutten min, men nå har vi så og si satt dato på den store dagen!!!

Skulle egentlig vente et par år vi, men så fant vi ut av det hadde vært fantastisk å gifte oss på 5 års dagen vår :bryllup: Så da har vi vel egentlig bestemt oss for at den 15 juli 2006 gifter vi oss :Hehe: Og det er ikke mer enn litt over et år til, så derfor syns jeg det kunne være like så greit å skaffe seg en bryllupsdagbok :)

Har allerede begynt med litt grovplanlegging. Tenkt på hvor vi skal gifte oss, antall gjester, mat, kjole og sånt.

Og så langt har vi kommet frem til at vi ønsker å gifte oss i hjembygda til sambo. Vi skal ha et lite bryllup (rundt 20 gjester), til mat vil vi ha koldtbord, og jeg har selvfølgelig sett meg ut noen kjoler - denne og denne

Men jeg vet at det er mye som gjenstår, og kommer til å skrive ned tanker, ideer og planer her :idesmil:

Og er du tilfeldigvis innom her og titter, så legg gjærne igjen en hilsen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei @riel :vinke:

Gratulerer med forlovelse og dagbok :) Godt at det kommer flere 2006-bruder til her :wink:

Synes den første kjolen du la ut link til var kjempefin. Spesiell og nydelig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagbok og forlovelse...og ikke minst det forestående bryllup!

Velkommen hit til oss! :-)

Jeg nikker meg forøvrig enig med Huldra her, og holder en knapp på den første kjolen - elegant, litt annerledes og rett og slett nydelig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok og :velkommen: i gjengen. Koselig med enda en 2006 brud.

Må si meg enig med Huldra og Teddy, jeg og setter en knapp på den første kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Huldra TeddyToria og Tomias!

Tusen takk for gratulasjon og hilsener dere :blomst:

Jeg holder også en ekstra stor knapp på den første kjolen, for den er så spesiell og nydelig, men er alltid på utkikk flotte brudekjoler :)

Blir en spennende tid fremover, det er ihvertfall sikkert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Spennende tider - du kan få sagt det!

Er så mye koselig man skal forberede, og selv om det er hektisk og man til tider bare kunne revet av seg håret i ren frustrasjon...så er det i bunn og grunn direkte koselig å planlegge bryllup! Det er halve moroa vil jeg tro...selv om nok ingenting kan slå dagen i seg selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Grattis med bryllupsdagbok (og fastsatt dato!) - gleder meg til å lese mer om forberedelsene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Betty Boop :blomst:

Blir nok spennende Toria! Tror nok jeg kommer til å oppleve alle mulige sinnstemninger (både positive og negative) under planleggingen, for mye arbeid er det :) Men jeg gleder meg :blomst:

Kommer til å prøve å gjøre mesteparten av det jeg kan selv. Invitasjoner, bordkort o.l. kan jeg ta meg av, for jeg jobber med grafisk design. Blomster tar bestemor og tante seg av for de er blomsterdekoratører, sminke, manikyr o.l tar veninna mi seg av for hun er kosmetolog, maten (koldtbord) fikser vi gjennom far til sambo, så vi er et godt stykke på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen...

Oppdaga jo helt plutselig at du har fått deg bryllupsdagbok..

Grattis...

Kjekt at dere har satt dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulerer så mykje!!!! Så gøy med enda ei 2006-brur! Du er i godt lag! ;) Utruleg stilige kjolar du har sett deg ut, eg likte nr 1 klart best! Spennande...

Lykke til vidare, her skal eg nok følge med! Hehe..

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Uri!

Så kjekt med et kjent fjes her inne. Tusen takk for gratulasjoner :klem:

Hei Veslo!

Tusen takk for gratulasjoner :blomst:

Har på følelsen av at jeg er i godt lag sammen med 2006 brudene ja :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21 (blir 22 i år) og sambo er 23 (blir 24 i år), så vi vil være 22 og 24 når vi gifter oss :)

Vi har vært i sammen i over 3 1/2 år, samboere i 2 1/2 år :) Kanskje i slutten av året flytter vi inn i nytt hus (eller når det er ferdigbygd), og gleder oss derfor i massevis til å bli mann og kone :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende da - med nytt hus og greier!!!

Vi kjøpte rekkehus selv i januar, og flyttet inn umiddelbart - det er bare så herlig å bo med han, helt for oss selv i noe EGET, som er VÅRT! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjekt å sjå at det er fleire unge ektepar her inne! :) (vi blir 22 og 25 når vi giftar oss)

Kva driv de med, sånn til vanleg, når de ikkje driv med bryllups-planlegging då? Og kor i landet held de til?

Har de tenkt noko på korleis de skal finansiere bryllupet, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Toria: Jeg gleder meg kjempemasse til huset er ferdig og vi kan flytte inn. Det skal bli så hærlig. For tiden bor vi i kjelleren til mamma, for å spare penger. Mye billigere her enn i leilighet. Gleder oss derfor masse til å flytte inn i noe helt eget.

Så koselig med eget rekkehus da! Kan tenke meg at det var deilig å begynne et nytt år med nytt hus :)

Veslo: Vi bor i Stavanger, og skal etterhvert flytte til Bryne. For tiden jobber jeg i et designbyrå, men er ikke ferdig med utdanningen enda, så jeg får se hva fremtiden har å bringe. Sambo jobber med telekommunikasjon, og har hatt fast jobb i flere år nå.

I fritiden er vi begge glade i data, film, musikk, være med venner, shoppe litt, oppleve nye steder o.l.

Vi skal ha et lite bryllup, så det kommer ikke til å koste allverdens, men vi kommer til å ta en liten pott fra huslånet, spare litt penger og bruke endel av feriepengene :)

Ser du er fra Hordaland. Selv har jeg familie i Odda, og har bodd der i 5 år da jeg var liten :wink:

Fortell meg litt om dere da. Hva dere driver med når dere ikke planlegger bryllup, og fortell meg litt mer om dine bryllupsplaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Familie i Odda??? Oj, no vart eg skikkeleg nysgjerrig her altså!!! Send meg ein PM då! ;)

Litt om oss, tja, vi bur i Odda - kjærasten min arbeider på Norzink, og eg er lærarstudent ved universitetet i Bergen, eg driv å pendlar ein del, med andre ord. Vi bur sammen i sjølveigd leilighet, men ynskjer oss hus, så vi får sjå kva framtida bringer. Hehe... Vi er glade i naturen og idrett, og er mykje ute. Eg er hobby-frelst, og er om meg med ymse kreativitetar så snart eg har eit øyeblikk. Elles har vi også interesser som data, film og musikk, og finn ein del på sammen med venner. Om to veker får vi ei ny stor interesse, då blir vi nemleg onkel og tante for første gong! Det blir stort!!

Bryllups-planlegginga går bra! Vi skal ha eit passe stort bryllup, der vi inviterer "heile" slekta, og venne-gjengen vår. Vi blir 60 gjester, og skal ha festen på grendahuset ved sida av kyrkja vår. Planlegginga er i rute, det er sikkert lettare for deg å lese om det i dagboka mi, enn at eg skal legge ut om alt her! Det er ein del tankearbeid som ligg bak, forstår du! :ler: Men alt er under kontroll, i alle fall. Gangen i vigsla, tekstar, tekst-lesarar, musikk og solistar er bestemt, og vi skal ha koldtbord til middag og fri bar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...