Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret


@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heh, like historier vi!

Bodde i kjelleren hos svigermor i nesten tre år vi...så ja, det var rett og slett fantastisk å få eget!

Rekkehus er helt greit det - vi har på enden med stooor tomt, så vi kunne ikke fått det bedre. Nyoppusset, alt unntatt badet - men det får komme etterhvert!

Gøy å bygge da! Det skal vi også etterhvert, sambo er jo tømrer, så det er liksom drømmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Luncaia og Heidi76 :blomst:

Hørtes herlig ut å få enderekkehuset med den store hagen Toria :) Og så herlig når nesten hele huset er nyopppusset. Det gleder jeg meg mest til. At alle rommene er nye og fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd meg litt på invitasjoner. Har begynt på 2 eksempler. En veldig tradisjonell, og en litt mer moderne med knallfarger. Så får vi se hvordan det går :)

Etterhvert må vi bestille kirka, men siden vi skal opp dit i påsken gjør vi det da. Håper ingen andre har stjelt datoen vår da :oops: (men siden det er i ei lita bygd er vel det heller tvilsomt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg litt for denne kjekke

planleggingsperioden..

Av og til ønsker jeg at jeg ikke var gift,

sånn at vi kunne gjort det nå..

Men men... Kan jo ikke gjøre så mye

med det..

Men jeg stikker innom bryllupsdagboka

di av og til jeg, og blir enda mer frista :roll::ler:

Hvilken kirke er det dere skal vies i??

Har du tenkt på forlover??

Skal dere ha noen standardfarger

som skal gå igjen??

Mas mas..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vies i kirka i hjembygda til typen. Har ikke sett den jeg :oops: men ikke vil vi gifte oss i kirka (der jeg er døpt og konfirmert), og ikke i Bryne kirke (for den har vi ikke noe forhold til), så da blir det kirka der oppe. Men den er visst ei koselig lita hvit kirke, så det skal nok gå bra :) Jeg får sett den i påsken.

Har tenkt på forlover, men er ikke sikre enda.

Har ijkke tenkt på farger, men vi kommer nok til å velge et slags tema for dekorasjonene og sånt :)

Snakkes senere da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig det høres ut da, å vies i ei lita kirke i en liten bygd! :wink:

Kirken er sikkert kjempefin!!!

Ellers håper jeg jo at vi kanskje kan få smygtitte på invittene dine etterhvert, hvis du har mulighet til å ta bilder. Synes det er så artig å se, og la meg inspirere!!! :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:hjerter: Gratulerer med fastsatt dato for bryllupet @riel, og med bryllupsdagbok :blomst:

Er egentlig kjempemisunnelig, har sååå lyst til å gifte meg selv, men føler jeg ikke har råd til å ha bryllupet slik jeg ønsker det enda. Verken jeg eller Hulemannen har pengesterke foreldre så vi måtte betalt alt selv :roll: Vil så gjerne ha mulighet til å be dem jeg har lyst til og til å slippe å gjøre "alt" selv, så vi venter.

Men jeg unner deg dette kjære deg, ønsker deg all mulig lykke til i planlegginga... Jeg falt for kjole nr 2 - den var så enkel og stilren :hjerte: - men det er du som velger, deg det skal kjennes rett for - og enda kan du vel ombestemme deg noen ganger til :ler:

STÅ PÅ lille havfrue!!!!!

Et lykkelig ekteskap er et hus som må bygges på nytt hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toria: Jeg tror nok det skal bli et fint bryllup, og er sikker på at jeg kommer til å like kirka :)

Skal lage web bilder av invittene etterhvert, og legge de ut på nettet :wink: Må bare pusle litt til med de først.

:klem:

Tubbi: Det er bedre å vente slik at du kan få drømmebryllupet enn å måtte kompromisse. Jeg kan tenke meg at vi vil få noen tusenlapper i støtte, men vi må nok punge ut med mesteparten selv. Jeg bryr meg ikke om å ha et stort bryllup, vil heller invitere de nærmeste, og derfor trenger ikke bryllupet koste så alt for mye, slik at vi vil klare utgiftene. Det eret lite og intimt bryllup vi ønsker, men jeg forstår godt at mange ønsker en stor feiring :)

En dag blir det deg som skal gifte deg, og den dagen kommer nok før du vet ordet av det vennen!

Synes begge kjolene er fine jeg, heller foreløpig mest mot den første, men har ikke tatt noen avgjørelser enda. Er fremdeles over et år til bryllupet :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempekjekt Toria! Skal legge de ut snart :wink:

Heisann Moses!

Tusen takk for hilsen :blomst:

Nå vet jeg hvordan kjolen min skal se ut. Den blir som en blanding av 2 kjoler (skal få den sydd)

Det blir en blanding av en topp i formen som på denne kjolen, og et havfrue skjørt (litt mer svai ut) med dekorativ knytting som på denne kjolen :) Skal legge ut skissen jeg har tegnet snart :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:hjerter2: oj! Er sikker på at den kjolen blir KNALL fin @riel!! Gleder meg til å se skissen og det ferdige resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langt har jeg ikke kommet. Men vet om en systue i byen der de er raske og flinke. Så jeg kommer til å forhøre meg litt, og shoppe litt priser og sånt :)

Kommer til å vente en stund til før jeg får kjolen sydd. Men det er greit å vite hva jeg vil ha, og hvordan jeg vil ha det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...