Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jaana77
  gjestvest skrev (På 11.2.2016 den 14.39):

Jeg har ikke lest denne bloggen tidligere. Heller ikke denne tråden. Hva er dette?  :overrasket:

Ekspander  

Hei! Kort fortalt. Bloggen er en interiør blogg som heter Villa Paprika, og brukerne i dette forum lever seg så til de grader inn i livet til eieren av bloggen. Alt som legges ut og skrives i bloggen, blir diskutert i det vide og brede her. Denne tråden er 2 år gammel.

Innlegg ryddet for spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaana77 skrev (På 11.2.2016 den 14.53):

Hei! Kort fortalt. Bloggen er en interiør blogg som heter Villa Paprika, og brukerne i dette forum lever seg så til de grader inn i livet til eieren av bloggen. Alt som legges ut og skrives i bloggen, blir diskutert i det vide og brede her. Denne tråden er 2 år gammel.

Ekspander  

Takk, tror de fleste her har et helt normalt liv og du motsier dessuten deg selv; om noen lever seg inn i livet hennes, som "fans" vanligvis gjør, hvorfor da kritisere alt det vrøvlet hun skriver? 

Innlegg ryddet for spekulasjoner i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Om en er utsatt for ytre påkjenninger av så stor skala, slik jeg forstår det, er det logiske å ta seg selv ut av situasjonen. Hvilket i dette tilfellet er offentlig skue. Med mindre dette i realiteten gagner en godt, og en ikke vil det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Hun burde putte fingeren godt ned i jorda, tror jeg. Kanskje en tur til politiet kan gi henne den realitetsorienteringen hun trenger. Hadde de mot formodning sjekket saken ville de ha oppdaget hvor mye negativt hun selv har skrevet om andre, hvordan hun utleverer sitt eget privatliv, og at hun selv skriver innlegg i forum som dette og dermed bidrar til at fokuset opprettholdes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atp skrev (På 11.2.2016 den 15.37):

Må bare spørre... Hvor i dette innlegget står det skrevet noe om hets av hans og medarbeidere? Har lest igjennom IG innlegget men kan ikke finne det.

Eller får jeg opp feil bilde? 

Ekspander  

Ang. medarbeidere er det på bloggen. Står at det har stoppa opp litt for de andre når hun har vært borte. Det om Hans sto i kommentarfeltet på bloggen, men er slettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atp skrev (På 11.2.2016 den 15.37):

Må bare spørre... Hvor i dette innlegget står det skrevet noe om hets av hans og medarbeidere? Har lest igjennom IG innlegget men kan ikke finne det.

Eller får jeg opp feil bilde? 

Ekspander  

Ser du at jeg har uthevet deler av spørsmålet - http://forum.kvinneguiden.no/topic/878415-villa-paprika/?do=findComment&comment=17677005 ? Det var det jeg svarte på.  Dvs. jeg svarte ikke på " hets av medarbeidere etc".   Hvis du lurer på dette, må du heller spørre den som skrev om det her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
  CecilieX skrev (På 11.2.2016 den 13.01):

Jeg må si at jeg ikke misunner noen å jobbe under Camilla. I dag får de passet sitt påskrevet i forhold til at de ikke har gjort en god jobb mens hun har vært syk. Det er virkelig en god måte å lage et godt arbeidsmiljø på, at sjefen din, på sin blogg, forteller sine lesere at de ansatte gjør en dårlig jobb, og at hvis hun selv ikke er tilstede så faller alt fra hverandre. 

Sånn, nå burde noen politianmelde meg!

Ekspander  

Noen etterspør hvor "hets" av medarbeiderne står, og det vises til den som skrev innlegget. Innlegget er mitt, og jeg har sitert det ovenfor. Som dere kan se skriver jeg at de "får passet sitt påskrevet", et stykke fra begrepet "hets". Poenget mitt er hvordan bloggeren bruker sin blogg på en uheldig måte, slik at andre mennesker blir stilt i et dårlig lys. Bakgrunnen er bloggerens opptatthet av hvordan andre skriver om henne på nettet, uten å se hvordan hun selv opptrer. 

@Atplegger ved skjermbilde av dagens blogginnlegg så kan du gjøre deg opp din egen mening. 

http://imgur.com/CR29uFB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
  CecilieX skrev (På 11.2.2016 den 16.35):

Noen etterspør hvor "hets" av medarbeiderne står, og det vises til den som skrev innlegget. Innlegget er mitt, og jeg har sitert det ovenfor. Som dere kan se skriver jeg at de "får passet sitt påskrevet", et stykke fra begrepet "hets". Poenget mitt er hvordan bloggeren bruker sin blogg på en uheldig måte, slik at andre mennesker blir stilt i et dårlig lys. Bakgrunnen er bloggerens opptatthet av hvordan andre skriver om henne på nettet, uten å se hvordan hun selv opptrer. 

@Atplegger ved skjermbilde av dagens blogginnlegg så kan du gjøre deg opp din egen mening. 

Ekspander  

Jeg leste det slik du gjorde. Ingenting er på stell uten henne tilstede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Takk for oppklaringen, @CecilieX. Trengs det av og til.  :) Og ja, det var et stykke fra begrepet "hets". ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TallulahBGood skrev (På 10.2.2016 den 19.14):

Jeg har ikke sett noen skrive i denne tråden at eieren av bloggen er ei ".. (fjernet).." før Titan skrev det her inne.  

Hvor og når ble dette skrevet? Jeg har ikke sett noen så grove kommentarer i denne tråden noensinne, ihvertfall, men det er mulig jeg har gått glipp av det. 

Ekspander  

Jeg har ikke sett det her inne, men på blogg og instagram har det blitt skrevet den typen ting. Skulle kanskje ha understreket det, men tenkte det kom frem siden vi snakket om kommentarfeltet på bloggene til folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asti skrev (På 11.2.2016 den 14.03):

Var innom og leste på IG. Ser de hetser folk her inne, samtidig som de er sjokkert over KG. Lurer på hva de tenker om blogginnlegget til Camilla Øvestad i helga, der hun hengte ut faren til barnet, jfr. http://0o2471.net/63948 (skjermbilde, tok tidlig på dagen så her er ikke alt)?  

Ekspander  

Uff, lite heldig å skrive sånt offentlig, hva vet hun om hva som skjer i morgen, neste mnd. eller neste år ...dumt å legge ut lokkemat til ulvene for å si det sånn. Ja, hun legger opp til at folk vil reagere.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Tror dere misforsto innlegget mitt. Jeg trodde det sto om hets i det innlegget jeg referere til men kunne ikke finne det.

Derfor spurte jeg.. Jeg spurte ikke for å være ekkel.

Tror ikke jeg skal si min mening om hvordan hun vil at sine ansatte skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da var Hans inni varmen igjen. Sier bare gratulerer :a034:Hans? Nei han har gledet seg hele tiden, og er stolt blivende pappa til barnet. Snakk om å selge sjela si. Ingenting er bedre enn at de finner ut av det, og at det ordner seg til det beste for barnet (og ikke minst O og M som må bli påvirka av alt det fram og tilbake styret) men håper i fortsettelsen at drama mellom de ikke blir offentlig skue, sånn at barnet senere i livet slipper å få høre om det. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaana77 skrev (På 11.2.2016 den 23.14):

Hehe. Skjermbilder og greier. Folk er ivrige az.. :-D

Ekspander  

Ivrig? Hvor mange sekunder tar det Jo, ca.det du brukte på innlegget ditt....  Og da dokumenterer man istedenfor å synse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...