Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Shoppingqueen skrev:

Det blir dritlekkert hos henne nå syns jeg. Mye mer hjemmekoselig. Gleder meg til å se alt ferdig. Syns hun har valgt en nydelig tapet.... Den har nemlig jeg også :fnise:

 

Enig!

Nå husker jeg hvorfor jeg begynte å lese bloggen hennes. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bare meg, men alt dette maset om drømmehjemmet? For meg handler det om å faktisk ha en base med de menneskene jeg elsker. At det ser fint ut er vel og bra, men selv da vi bodde i en rønne av en leilighet (riktignok med masse potensiale) - det var det vi hadde råd til - og tok litt etter litt, så trivdes folk her for det. Folk satt gjerne i den rare, umoderne, vanlige stua vår i timevis og vi hadde mange koselige kvelder og ettermiddager med venner og familie.

Etter hvert som vi har hatt råd har vi pusset opp og gjort ting praktisk og funksjonelt. Det har tatt årevis.

Camilla kommer aldri til å få til drømmehjemmet, for hun blir aldri fornøyd og endringene er hyppige og konstante. Hvis hun føler at hun må pusse opp hele tiden fordi hun har en interiørblogg er det bare trist. Kanskje fokusere mer på at veien blir til, ikke bare resultatet.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Hans involvert i babyen likevel? Så på IG at en veldig stolt far hadde vært med på ultralyd for første gang...:vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruGlad skrev:

Er Hans involvert i babyen likevel? Så på IG at en veldig stolt far hadde vært med på ultralyd for første gang...:vetikke:

Det kom vel ikke som noe sjokk. Ikke på meg ihvertfall. Hans har aldri vært utro, og han fulgte med på flyttelasset :a034:

Men.... Det er veldig bra med tanke på lille frø ❤️ Sånne ting hjelper det ikke å angre på at man ikke ble med på sånn i ettertid ❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Det kom vel ikke som noe sjokk. Ikke på meg ihvertfall. Hans har aldri vært utro, og han fulgte med på flyttelasset :a034:

Men.... Det er veldig bra med tanke på lille frø ❤️ Sånne ting hjelper det ikke å angre på at man ikke ble med på sånn i ettertid ❤️

Kom for så vidt ikke som noe "sjokk" nei, men med tanke på hvordan hun la ut om han i rimelig negativ forstand i kommentarfeltet for bare en liten uke siden så er det jo litt merkelig! Men helt klart bra for barnet å ha to foreldre som stiller opp og er tilstede, så ingenting er bedre enn at ting kanskje har ordnet seg :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, FruGlad skrev:

Kom for så vidt ikke som noe "sjokk" nei, men med tanke på hvordan hun la ut om han i rimelig negativ forstand i kommentarfeltet for bare en liten uke siden så er det jo litt merkelig! Men helt klart bra for barnet å ha to foreldre som stiller opp og er tilstede, så ingenting er bedre enn at ting kanskje har ordnet seg :) 

Enig, det høres jo lyst ut igjen, for etter ultralyden idag har Hans har heldigvis nok en gang fått et annet syn på det, og forstår mer (lurer på hva mer det er å forstå egentlig) Er på tide han vokser opp og tar ansvar, både for barnet, og ikke minst Camilla. To "voksne" mennesker kan jo ikke holde på sånn, og ihvertfall ikke i full offentlighet. Det er jo en tredjepart som kan bli lidende for det i senere tid. Ting skrevet og publisert på nett blir dessverre ikke borte selv om man angrer i ettertid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke like Villapaprika (eller Camilla da)...

Ikke etter det inntrykket jeg sitter igjen med etter Unge mødre... Ja, det er skikkelig lenge siden, men syntes hun var så ekkel på det programmet og det inntrykket har hun liksom aldri "rettet opp i" for meg.

Kun snakk om hvor mye penger hun har og hvor vellykket hun er og hvor god jobb hun har og blabla. Til vanlig husker man jo aldri de jentene etter at programmet er ferdig, men hun satt såpass spor at jeg kjente hun igjen når jeg flere år senere gikk inn på bloggen hennes.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg klarer ikke like Villapaprika (eller Camilla da)...

Ikke etter det inntrykket jeg sitter igjen med etter Unge mødre... Ja, det er skikkelig lenge siden, men syntes hun var så ekkel på det programmet og det inntrykket har hun liksom aldri "rettet opp i" for meg.

Kun snakk om hvor mye penger hun har og hvor vellykket hun er og hvor god jobb hun har og blabla. Til vanlig husker man jo aldri de jentene etter at programmet er ferdig, men hun satt såpass spor at jeg kjente hun igjen når jeg flere år senere gikk inn på bloggen hennes.

 

Mye unødvendige beskrivelser av Camilla som person du kommer med her.. "Klarer ikke å like.." "Syntes hun var så ekkel..". Noen ting kan man holde for seg selv og ikke skrive på nettet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sialove skrev:

Mye unødvendige beskrivelser av Camilla som person du kommer med her.. "Klarer ikke å like.." "Syntes hun var så ekkel..". Noen ting kan man holde for seg selv og ikke skrive på nettet? 

Hva i alle dager? 

Unødvendige beskrivelser? Jeg skriver hva mitt inntrykk av Camilla er. Når man melder seg på et Tv-program og oppfører seg som hun gjorde så må man vel forvente reaksjoner. Jeg syntes hun fremsto som ekkel på Unge mødre, det er en ærlig sak. At jeg ikke klarer å like henne er på ingen måte personangrep eller hets mot henne. 

Ærlig talt, hun har jo på alle mulige måter valgt å være en offentlig person, da får man vel tåle at noen skriver at måten hun fremstår på et program er ekkel og at jeg derfor ikke liker henne. 

Innlegg ryddet for brukerdebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mjauritz skrev:

Hva i alle dager? 

Unødvendige beskrivelser? Jeg skriver hva mitt inntrykk av Camilla er. Når man melder seg på et Tv-program og oppfører seg som hun gjorde så må man vel forvente reaksjoner. Jeg syntes hun fremsto som ekkel på Unge mødre, det er en ærlig sak. At jeg ikke klarer å like henne er på ingen måte personangrep eller hets mot henne. 

Ærlig talt, hun har jo på alle mulige måter valgt å være en offentlig person, da får man vel tåle at noen skriver at måten hun fremstår på et program er ekkel og at jeg derfor ikke liker henne. 

Da må du tåle å få reaksjoner på dine beskrivelser av henne også? Du må tenke på at hun var ung da det ble spilt inn, og mye har nok skjedd siden da. Når man føler i den alderen at man har oppnådd mye og er fornøyd med livet, så har man lov til å skryte? :) janteloven på sitt beste. Ingen skal få lov til å stikke seg ut visst nok. Men syns du kunne spart deg får å synes hun er ekkel.. 

Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker tapet hun har satt opp nå. Men for meg ser det ut som hun ikke har tatt hensyn til mønsterrapporten. Ser det både på bildet av stueveggen i den nyeste bloggposten, og spesielt godt på bildet av den lange veggen på instagram. Synd å bruke så mye tid og penger på å tapetsere, og så ikke gjøre jobben skikkelig.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, _Malene skrev:

Den interiørstilen hun kjører er jo utrolig utdatert og harry. Skjønner ikke at noen synes det er fint.

Ja, men hvis du ser på interiørsider på FB etc. så er det tydeligvis veldig mange som liker den stilen.. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Leo skrev:

Er det bare meg eller ser de stolene helt merkelige ut med avkuttede bein? I mine øyne ser det VELDIG feil ut...

Enig med deg. Tenkte det samme igår jeg også. Hadde kanskje ikke blitt så dominerende om hun ikke hadde beiset bena sorte. Men man legger sikkert ikke så mye merke til det når man ikke ser bare stolen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset litt på stolene. Det ser ut som stolsete er helt oppunder bordplaten.

 Det kan vel umulig være plass til en kropp der .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke til noe av dette jeg, -men jeg tenker bare over hvordan i all verden orker hun, med tanke på all den snakkinga i den store hvite telefonen den siste tiden....? Jeg velger å tro hun har fått mye hjelp da, men i mine øyne grenser dette til det motsatte av normalen. Forstår hun ønsker og trenger forandring etter det hun har vært utsatt, -men ikke kom med setningen ENDELIG har jeg funnet stilen min, -og så fint har jeg aldri hatt det! (For da må jeg ta en tur bort i den hvite gulvmonterte telefonen...)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...