Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 5.2.2016 at 16.25, Bob12 skrev:

Litt utenom alt, men hvorfor svarer hun på mange spørsmål med et "?" bak?....

F.eks: Hei Camilla :) Hva heter fargen på veggen? den var fin!

og så svarer hun: den heter sand??

Dette har jeg sett mange plasser både på IG og bloggen. Det er jo ganske nedlatende måte å svare på. Arrogant.


 

Dette har vært kommentert før, men når hun skriver smileys emoji så kan de dukke opp som utropstegn på andre plattformer. Så hun svarer ikke arrogant. Dette er et ganske kjent fenomen, spesielt mellom iPhone-andorid til tider.

Endret av Bond
sitat endret, Bond, forumansvarlig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ryddet for spekulasjon, persondebatt og avsporinger, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem tro som flytter inn?? Nok en gang sier hun A og ikke B.

Kan hun ikke bare si det om det er en hund, katt eller noe annet kryp....*frustrert*, *irritert*.

Endret av Joppe
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stikkontakt skrev:

Samme gjorde jeg, men rotet meg helt tilbake og fant kommentarer der Håkon skriver til en jente/dame i kommentarfeltet at hun har feite fleskefingre og hinter til at hun hører hjemme i helvete. Hyggelig kar da. Hans også, som kaller en person for hjernedød og at han vet at sånne mennesker som hu vil råtne og brenne i helvete.. http://villapaprika.blogg.no/1410953205__vre_tro.html

Oi, det var litt av et kommentarfelt da! Reine såpeoperaen detta!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir skikkelig kvalm av å gå inn på bloggen nå, oppkast og kvalme i annenhver setning. Syns det er rart at så fort en blogger gjør noe som er drøyt så stiger lesertallene og de klatrer opp på blogglista. sist jeg sjekket lå hun på plass 29 eller noe sånt, gravid! vips 8 plass. Rannveig 28 plass, gravid med nr 3, vips 5 plass på blogglista. grøss og gru!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru ja!! Dette er ikke spekulasjoner, men betraktninger! Det kan av og til virke som graviditeter brukes som et ledd i å få flere lesere. Har veldig mange eksempler, men skal ikke nevne navn. De fleste kvinner over seksuell lavalder vet hvordan babyer lages i 2015. Say no more.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt satt ut! Hva slags folk er det som sitter her å dømmer andre mennesker og deres avgjørelse om barn eller ei? Det finnes da vel verre forhold å få barn i enn dette? Uttalelser som at man som voksent menneske ikke lar "uhell skje", at man burde visst bedre. Mulig det, men er det virkelig VIRKELIG deres sak? Kjenner dere de involverte så godt at det føles som det er deres nødvendighet å uttale dere om dette? Kjære alpakka... Dere irriterer dere grønne over den minste ting, noe som får meg til å undres over om dere ikke har bedre å drive med enn og detaljanalysere, spionere, sladre og prate nedlatende om andre - til og med mot hverandre! Jeg følger ikke bloggen, men havnet på denne tråden ved et tilfelle. Derav - jeg kan klart ikke uttale meg om vedkommende. Men, det får da være grenser for hvor mye det bør være nødvendig å henge seg opp i. Aldri opplevd ett forum så gjennomsyret av sutring, klaging og spydigheter. Det er så mye av det at jeg er på nippet til å tro det er spøk dere farer med. For meg høres det ut som at dere sjekker både blogg og IG ofte nok. Hvorfor ikke bare la være? Dere støtter jo oppom driften videre, noe som er merkelig da dere helt tydelig har en negativ holdning til personen(e),  og burde ikke hatt store grunnen til å fortsette å følge ferden. Så hva gjør at dere forsetter å følge? Du som "blir kvalm av å gå inn på bloggen", hvorfor giddet du? For å vende hit og sladre, vise dere bedre enn eieren av bloggen? Vinner du noe da? Overført til virkeligheten står man ovenfor en relativt stor ring mobbere... Enkelt å være eplekjekk bak et anonymt brukernavn, gitt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sgl skrev:

Jeg blir helt satt ut! Hva slags folk er det som sitter her å dømmer andre mennesker og deres avgjørelse om barn eller ei? Det finnes da vel verre forhold å få barn i enn dette? Uttalelser som at man som voksent menneske ikke lar "uhell skje", at man burde visst bedre. Mulig det, men er det virkelig VIRKELIG deres sak? Kjenner dere de involverte så godt at det føles som det er deres nødvendighet å uttale dere om dette? Kjære alpakka... Dere irriterer dere grønne over den minste ting, noe som får meg til å undres over om dere ikke har bedre å drive med enn og detaljanalysere, spionere, sladre og prate nedlatende om andre - til og med mot hverandre! Jeg følger ikke bloggen, men havnet på denne tråden ved et tilfelle. Derav - jeg kan klart ikke uttale meg om vedkommende. Men, det får da være grenser for hvor mye det bør være nødvendig å henge seg opp i. Aldri opplevd ett forum så gjennomsyret av sutring, klaging og spydigheter. Det er så mye av det at jeg er på nippet til å tro det er spøk dere farer med. For meg høres det ut som at dere sjekker både blogg og IG ofte nok. Hvorfor ikke bare la være? Dere støtter jo oppom driften videre, noe som er merkelig da dere helt tydelig har en negativ holdning til personen(e),  og burde ikke hatt store grunnen til å fortsette å følge ferden. Så hva gjør at dere forsetter å følge? Du som "blir kvalm av å gå inn på bloggen", hvorfor giddet du? For å vende hit og sladre, vise dere bedre enn eieren av bloggen? Vinner du noe da? Overført til virkeligheten står man ovenfor en relativt stor ring mobbere... Enkelt å være eplekjekk bak et anonymt brukernavn, gitt! 

1. Dette er et forum. Et forum hvor folk kan debattere og diskutere.

2. "sitter her å dømme andre mennesker og deres avgjørelser...." Er det ikke det du også gjør nå? Med oss som faktisk er inne på denne tråden å debatterer/diskuterer aktivt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Joppe skrev:

1. Dette er et forum. Et forum hvor folk kan debattere og diskutere.

2. "sitter her å dømme andre mennesker og deres avgjørelser...." Er det ikke det du også gjør nå? Med oss som faktisk er inne på denne tråden å debatterer/diskuterer aktivt?

Tenkte akkurat det samme som deg Joppe. Enkelt å være eplekjekk bak et anonymt brukernavn gitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sgl skrev:

Jeg blir helt satt ut! Hva slags folk er det som sitter her å dømmer andre mennesker og deres avgjørelse om barn eller ei? Det finnes da vel verre forhold å få barn i enn dette? Uttalelser som at man som voksent menneske ikke lar "uhell skje", at man burde visst bedre. Mulig det, men er det virkelig VIRKELIG deres sak? Kjenner dere de involverte så godt at det føles som det er deres nødvendighet å uttale dere om dette? Kjære alpakka... Dere irriterer dere grønne over den minste ting, noe som får meg til å undres over om dere ikke har bedre å drive med enn og detaljanalysere, spionere, sladre og prate nedlatende om andre - til og med mot hverandre! Jeg følger ikke bloggen, men havnet på denne tråden ved et tilfelle. Derav - jeg kan klart ikke uttale meg om vedkommende. Men, det får da være grenser for hvor mye det bør være nødvendig å henge seg opp i. Aldri opplevd ett forum så gjennomsyret av sutring, klaging og spydigheter. Det er så mye av det at jeg er på nippet til å tro det er spøk dere farer med. For meg høres det ut som at dere sjekker både blogg og IG ofte nok. Hvorfor ikke bare la være? Dere støtter jo oppom driften videre, noe som er merkelig da dere helt tydelig har en negativ holdning til personen(e),  og burde ikke hatt store grunnen til å fortsette å følge ferden. Så hva gjør at dere forsetter å følge? Du som "blir kvalm av å gå inn på bloggen", hvorfor giddet du? For å vende hit og sladre, vise dere bedre enn eieren av bloggen? Vinner du noe da? Overført til virkeligheten står man ovenfor en relativt stor ring mobbere... Enkelt å være eplekjekk bak et anonymt brukernavn, gitt! 

Merkelig at du som ikke leser bloggen vet hva vi bør og ikke bør diskutere av det som legges ut der.

Den som ble kvalm av å lese der, siktet nok til at de tre-fire siste innleggene på bloggen kun har handlet om oppkast og kvalme. Mange her leser den fordi det er en interiørblogg (eller var..), ikke fordi man har lyst til å høre om oppkast?

Når den som blogger dessuten skriver tåredryppende innlegg om å være i avgrunnen det ene øyeblikket, og ikke ha penger til noenting, til å kjøpe tapet til 300-400kr rullen, 4 bord til mange tusen pr-stk., Smeg kjøleskap osv osv, henge ut samboeren offentlig og så bli gravid med ham etter at de har solgt huset og hun må klare seg selv i en bitteliten leilighet... Så skriver hun nå plutselig han fulgte med på lasset da hun flyttet? :huh:

Osv osv. Ja, da må man nesten forvente at folk snakker? Om hun ikke vil ha snakk, så hvorfor legge ut alt i all offentlighet da?

Andre ville vel ikke delt så mye med vennene sine på Facebook engang. Det er frivillig å blogge.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

@Sgl: Bloggens eier velger å legge ut mye privat informasjon om både seg selv og andre. Vi som leser det har lov til å tenke, mene og uttrykke vår mening om det vi leser i bloggen.

I Kvinneguidens regler finner vi at:"Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler." 

Jeg ser du er en helt ny bruker, så du kjenner sikkert ikke så godt til reglene på forumet. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmende eller ei, jeg synes det er ille det går sport i å "diskutere" (i mine øyne baksnakke). Jeg er inneforstått med at vedkommende er å anse som diskuterbar, men for meg virker det som at dere sitter ankret, bare venter på neste post eller bilde slik at dere kan hive dere over å "diskutere". Jeg har bladd litt, og jeg ser jo at det listes opp oversikt over hva som ble skrevet når, hvem som har kommentert hva og hvor, referanser til enkeltsitater og analyser av innlegg. Er man så opphengt i vedkommende? Minner jo litt om forfølgelse...! Det er ikke akkurat mye positivt å finne om personen her inne, og det er vel da det kan undres om dette er en fruktbar diskusjon eller en enstemmig samtale med drittslening og ufinheter? For meg istemmer man jo kun hverandres uttalelser, de spekulerende og tidvis nedlatende. 

Innlegg ryddet for brukerdebatt

Nordvesta, mod.

 

Endret av Nordvesta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Den 6.2.2016 at 7.16, Sgl skrev:

Dømmende eller ei, jeg synes det er ille det går sport i å "diskutere" (i mine øyne baksnakke). Jeg er inneforstått med at vedkommende er å anse som diskuterbar, men for meg virker det som at dere sitter ankret, bare venter på neste post eller bilde slik at dere kan hive dere over å "diskutere". Jeg har bladd litt, og jeg ser jo at det listes opp oversikt over hva som ble skrevet når, hvem som har kommentert hva og hvor, referanser til enkeltsitater og analyser av innlegg. Er man så opphengt i vedkommende? Minner jo litt om forfølgelse...! Det er ikke akkurat mye positivt å finne om personen her inne, og det er vel da det kan undres om dette er en fruktbar diskusjon eller en enstemmig samtale med drittslening og ufinheter? For meg istemmer man jo kun hverandres uttalelser, de spekulerende og tidvis nedlatende. 

Er det kun Villa paprika tråden du reagerer på? Har du lest de andre trådene i denne delen av forumet? 

Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat

Nordvesta, mod.

 

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6.2.2016 at 7.16, Sgl skrev:

Dømmende eller ei, jeg synes det er ille det går sport i å "diskutere" (i mine øyne baksnakke). Jeg er inneforstått med at vedkommende er å anse som diskuterbar, men for meg virker det som at dere sitter ankret, bare venter på neste post eller bilde slik at dere kan hive dere over å "diskutere". Jeg har bladd litt, og jeg ser jo at det listes opp oversikt over hva som ble skrevet når, hvem som har kommentert hva og hvor, referanser til enkeltsitater og analyser av innlegg. Er man så opphengt i vedkommende? Minner jo litt om forfølgelse...! Det er ikke akkurat mye positivt å finne om personen her inne, og det er vel da det kan undres om dette er en fruktbar diskusjon eller en enstemmig samtale med drittslening og ufinheter? For meg istemmer man jo kun hverandres uttalelser, de spekulerende og tidvis nedlatende. 

Camilla lever godt på bloggen sin, og enkelte lar seg vel irritere av at dette faktisk er hennes levebrød. Folk blir vel oppgitt av måten hun legger ting frem på, når sannheten er en helt annen. Hun burde absolutt passe på hva hun legger ut, når hun legger ting ut, og om det passer med det hun har skrevet tidligere. Slik bloggen hennes er nå, så er det bare ett jæ.,,,, stort "kaos", hvor ingen brikker passer sammen.

Innlegg ryddet for brukerdebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, canacas skrev:

Er det kun Villa paprika tråden du reagerer på? Har du lest de andre trådene i denne delen av forumet? 

Jeg har ikke lest så mye annet, jeg ble introdusert for forumet nylig, og når jeg klikket litt rundt havnet jeg her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, canacas skrev:
51 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Camilla lever godt på bloggen sin, og enkelte lar seg vel irritere av at dette faktisk er hennes levebrød. Folk blir vel oppgitt av måten hun legger ting frem på, når sannheten er en helt annen. Hun burde absolutt passe på hva hun legger ut, når hun legger ting ut, og om det passer med det hun har skrevet tidligere. Slik bloggen hennes er nå, så er det bare ett jæ.,,,, stort "kaos", hvor ingen brikker passer sammen.

Jeg skal absolutt ikke uttale meg om hva vedkommende gjør og ikke gjør, for det har jeg ikke grunnlag for. Ved min første post ble det kommentert at det var lov til å diskutere, men når diskusjon blir syklubb og en underholdningsarena på bekostning av noen andre så vil jeg ikke si det er greit. At man irriterer seg over personen er jo greit det, men man biter seg jo litt i baken når man fortsetter å lese, fortsetter å kommentere... Da har man vel egentlig ingenting å irritere seg over? Man er jo en bidragsyter til at bloggen ruller og går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sgl skrev:

Jeg skal absolutt ikke uttale meg om hva vedkommende gjør og ikke gjør, for det har jeg ikke grunnlag for. Ved min første post ble det kommentert at det var lov til å diskutere, men når diskusjon blir syklubb og en underholdningsarena på bekostning av noen andre så vil jeg ikke si det er greit. At man irriterer seg over personen er jo greit det, men man biter seg jo litt i baken når man fortsetter å lese, fortsetter å kommentere... Da har man vel egentlig ingenting å irritere seg over? Man er jo en bidragsyter til at bloggen ruller og går! 

Velkommen i "syklubben". Du er akkurat lik oss andre jo :unsure:

Enten så må du la vær å kommentere, eller så må du i hvert fall slutte kristisere oss som er her - for nå møter du snart deg selv i døren.

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner interiøret. Har veldig sympati for henne nå når hun er så kvalm og dårlig, men måtte le når jeg leste det siste innlegget. Å skrive at babyen har det fint, men at det ser svart ut for henne høres det jo ut som om hun er døden nær. Forøvrig bryr det meg ikke hvem hun får barn med og familieproblemer, synes det ser ut som om hun gjør en god jobb som mor ellers, og så lenge hun er fornøyd er der jo bra. Hadde vært koselig med litt babyrom interiør, men blir vel ikke det i den leiligheten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...