Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, jegerenenhjørning skrev:

Jeg er helt sjokkert over at denne jenta tar på seg titler som proff på interiør, også har hun synes det der er fint! Tapet på soverommet som ligger over listene i taket, ledninger som går på kryss og tvers i tak (med gammel list etter tidligere lampe fortsatt synlig)! Eier hun ikke stolthet?

Baderoms innredningen er veldig skjollete, slurvete arbeid. Tapetsering har vært diskutert mange ganger og det er så slett arbeid at det er helt flaut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha sett HELE leiligheten hennes, ble jeg skuffet over hvor lite gjennomført det er... Hun burde fjernet det provisoriske klees opphenget på rommet sitt, tatt bort skoene som står på gulvet, fjernet kosekluten som henger på veggen, og speilet (?) som henger på den andre veggen. I tillegg burde hun tatt bort alle kurver som står oppå skapene. På barnerommet burde lakenene vært strukket og den gule sengebunnen kamuflert på et vis. På badet kunne hun med fordel tatt bort halvparten av kluter og håndklær. For meg fremstår leiligheten som liten, overmøblert og rotete.

Jeg tror jeg vil kalle stilen hennes "for mye av alt" og "puter, pledd og stæsj for å gjemme slurvet".

Men jeg elsket verandaen, den var flott!!!!!

Igjen: det var kanskje fint langt fra, men langt fra fint.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
35 minutter siden, Marthe75 skrev:

 

Men jeg elsket verandaen, den var flott!!!!!

 

Det tror jeg på, så bildene i annonsen. Veldig stor veranda, og den ser veldig fin ut. 

Når det gjelder visning så har jeg hatt såpass mange (kjøpt, pusset opp og solgt mange) at det er merkelig om megler har godtatt noe slikt. De jeg har jobbet med er opptatt av at visning skal speile annonsen. Sengetepper er ett must (ingen vil vel se ditt brukte sengetøy) og alt av baderomsutstyr blir fjernet (tannkost, kluter osv). Det skal  se ut som en utstilling, slik at kjøpere kan danne sitt eget bilde. Rot ødelegger mye for visning, men for de som klarer å se "bort" rotet kan da gjøre ett røverkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt "slurv" og lurt på hva annet det var slurvet med som jeg ikke så med det blotte øyet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt i magen av all den slurvingen! Håper ikke hun begynner å ta på seg oppussingsjobber for folk,for det ville blitt katastrofe..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
2 timer siden, Marthe75 skrev:

Etter å ha sett HELE leiligheten hennes, ble jeg skuffet over hvor lite gjennomført det er... Hun burde fjernet det provisoriske klees opphenget på rommet sitt, tatt bort skoene som står på gulvet, fjernet kosekluten som henger på veggen, og speilet (?) som henger på den andre veggen. I tillegg burde hun tatt bort alle kurver som står oppå skapene. På barnerommet burde lakenene vært strukket og den gule sengebunnen kamuflert på et vis. På badet kunne hun med fordel tatt bort halvparten av kluter og håndklær. For meg fremstår leiligheten som liten, overmøblert og rotete.

Jeg tror jeg vil kalle stilen hennes "for mye av alt" og "puter, pledd og stæsj for å gjemme slurvet".

Men jeg elsket verandaen, den var flott!!!!!

Igjen: det var kanskje fint langt fra, men langt fra fint.

Ikke minst: På badet burde hun for lengst fått vekk den krøllete Ralph Lauren-skjorten som har hengt på omtrent hvert bidige baderomsbilde. Jada, Camilla, du er stolt eier av ei RL-skjorte, vi har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
12 minutter siden, FruMacchiato skrev:

Ikke minst: På badet burde hun for lengst fått vekk den krøllete Ralph Lauren-skjorten som har hengt på omtrent hvert bidige baderomsbilde. Jada, Camilla, du er stolt eier av ei RL-skjorte, vi har skjønt det.

:fnise: Den kom sikkert i den krøllete "posen" som ofte poserer under stuebordet :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, Birdo skrev:

Får helt vondt i magen av all den slurvingen! Håper ikke hun begynner å ta på seg oppussingsjobber for folk,for det ville blitt katastrofe..

Dette er jo en aktuell problemstilling allerede nå, folk gir seg jo ende over og flere etterlyser steg for steg innlegg om hvordan man gjør ulike oppussingsprosjekter.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, CecilieX skrev:

Dette er jo en aktuell problemstilling allerede nå, folk gir seg jo ende over og flere etterlyser steg for steg innlegg om hvordan man gjør ulike oppussingsprosjekter.

Nettopp, hun kan jo bli fristet til å legge til oppussing i denne stylinggreia hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rimelig spesielt at ting ser så "stygt" ut på bilder når hun har "stylet" det for salg... altså...det er ikke pent med skrukkete sengetøy! og less is more faktisk... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
31 minutter siden, FruMacchiato skrev:

Leiligheten står som solgt nå. Sikkert kjøpt av noen som elsker å pusse opp😛

- Bra de fikk solgt den. Jeg tipper at den flotte terrassen i kombinasjon med årstiden bidro mye til at den solgte.

Når det gjelder oppussingsjobben som ble gjort så var vel det mer 'på tross av' enn 'på grunn av' for kjøperne, vil jeg tro. På bildene i bloggen og i annonsen kan man se mye slurv og hastverksarbeid,  og jeg vil tro at mange kjøpere fikk et annet inntrykk enn de opprinnelig hadde når de tok leiligheten i nærmere øyesyn. 

Endret av TallulahBGood
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lapper skrev:

Jeg har barn på 14 og 17. De nekter å ha døra til soverommet lukket. Det er kun når de har venner på besøk men ikke bestandig

Spesielt..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 synlige håndklær på badet... Til nå tror jeg aldri jeg har sett mer en 2-3 synlige håndklær på annonser eller visninger.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1

Nå måtte jeg lage meg bruker her på Kvinneguiden slik at jeg fikk kommentert her...

Ærlig talt... Jeg har lest mye her inne og vært enig i det meste som blir skrevet... MEN... La nå den stakkars damene få lov til å skape seg et hjem til seg og sine barn!! Hun har vel aldri påstått at hun er håndverker?? Hun gjør vel så godt hun kan med det budsjettet hun har!!

Jeg er alenemor til tre barn, og måtte gjøre det meste selv i den nye leiligheten etter skilsmissen. Jeg grøsser av tanken på at noen skulle gått med lupe rundt her! Men vi har det fint! Vi bor i en fin leilighet og alle har det bra! Er ikke det viktigst?? Hun prøver å skape et hjem for seg og sine snart tre barn! Jeg synes hun er flink jeg!

Selvfølgelig reagerer jeg som dere andre når det kommer til uthenging av eks'en, overdramatiserte innlegg om potensielt for tidlig fødsel osv..

Men synes det blir for dumt å kritisere hver eneste detalj når det kommer til oppussingsferdighetene til denne dama!!! 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hummingbird1 skrev:

Nå måtte jeg lage meg bruker her på Kvinneguiden slik at jeg fikk kommentert her...

Ærlig talt... Jeg har lest mye her inne og vært enig i det meste som blir skrevet... MEN... La nå den stakkars damene få lov til å skape seg et hjem til seg og sine barn!! Hun har vel aldri påstått at hun er håndverker?? Hun gjør vel så godt hun kan med det budsjettet hun har!!

Jeg er alenemor til tre barn, og måtte gjøre det meste selv i den nye leiligheten etter skilsmissen. Jeg grøsser av tanken på at noen skulle gått med lupe rundt her! Men vi har det fint! Vi bor i en fin leilighet og alle har det bra! Er ikke det viktigst?? Hun prøver å skape et hjem for seg og sine snart tre barn! Jeg synes hun er flink jeg!

Selvfølgelig reagerer jeg som dere andre når det kommer til uthenging av eks'en, overdramatiserte innlegg om potensielt for tidlig fødsel osv..

Men synes det blir for dumt å kritisere hver eneste detalj når det kommer til oppussingsferdighetene til denne dama!!! 

 

 

 

 

Om det var snakk om en privatperson er jeg helt enig med deg. Camilla lever av interiør og oppussing. Da er det ikke greit å slurve på den måten.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummingbird1

 

 

5 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Om det var snakk om en privatperson er jeg helt enig med deg. Camilla lever av interiør og oppussing. Da er det ikke greit å slurve på den måten.

Nettopp! Hun lever av interiør! Puter, pledd, duftlys og enkelte møbler! Hun driver da ikke med oppussing i andres hjem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.6.2016 at 21.17, Amethyst skrev:

Herregud HVORFOR har ikke eiendomsmegleren/fotografen tatt bort de femti håndkledene på badet, eller alle pleddene i stua, eller de omtrent en million koppklutene på kjøkkenet?? For ikke å snakke om alle kurvene som står over alt? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Bloggens eier hevder at den er Norges største interiørblogg. Hun lever av bloggen og for tiden skriver hun nesten utelukkende om oppussingen av rekkehuset. Mye av det later til å være sponset siden det blir merket som reklame. Dette er m.a.o. det hun "selger" til leserne i bytte mot klikk.

Selvsagt har leserne lov til å mene noe om arbeidet de ser blir utført! Dette er produktet hennes, og hun gir leserne inntrykk av at hun vet hva hun gjør og gir dem råd. Er hun fagperson, eller er hun ikke? 

Dessverre blander bloggeieren privatlivets drama inn i det hun skriver om, og det blir vanskelig å skille valg av lister til huset fra klaging om eksen fra prat om boden fra drama rundt familien. 

Denne konstante rolleblandingen gjør at mange sympatiserer med henne, akkurat som vi ser i innlegg her. Hun er alenemor til tre, har diverse plager i svangerskapet, og utfordringer generelt,- slik de fleste av oss har. Men man er vel ikke unntatt for profesjonell kritikk bare fordi man er alenemor? Man kan vel motsi noen selv om de har kynnere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hummingbird1 skrev:

Nå måtte jeg lage meg bruker her på Kvinneguiden slik at jeg fikk kommentert her...

Ærlig talt... Jeg har lest mye her inne og vært enig i det meste som blir skrevet... MEN... La nå den stakkars damene få lov til å skape seg et hjem til seg og sine barn!! Hun har vel aldri påstått at hun er håndverker?? Hun gjør vel så godt hun kan med det budsjettet hun har!!

Jeg er alenemor til tre barn, og måtte gjøre det meste selv i den nye leiligheten etter skilsmissen. Jeg grøsser av tanken på at noen skulle gått med lupe rundt her! Men vi har det fint! Vi bor i en fin leilighet og alle har det bra! Er ikke det viktigst?? Hun prøver å skape et hjem for seg og sine snart tre barn! Jeg synes hun er flink jeg!

Selvfølgelig reagerer jeg som dere andre når det kommer til uthenging av eks'en, overdramatiserte innlegg om potensielt for tidlig fødsel osv..

Men synes det blir for dumt å kritisere hver eneste detalj når det kommer til oppussingsferdighetene til denne dama!!! 

 

 

 

 

Er enig med deg på mange måter. Hun er en alenemor som må lage seg et hjem til et fast budjsett og gjør ting deretter. MEN når hun har skrevet flere ganger at hun skal totalrenovere huset og alt skal bli så flott så er det naturlig at folk reagerer på at hun gjør 90% av tingene halvveis. 

De fleste andre bloggere ville vist bilder før og etter oppussingen, men Camilla tar leserne med på alt og selvfølgelig er det da mange som reagerer på at ting ikke blir gjort sikkelig. Hun selger jo kunnskap og redskaper og da mener jeg at det blir litt dumt å gjøre det på den måten hun gjør nå. Hadde bltt noe helt annet om hun viste rom for rom når huset var helt ferdig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...