Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ine Trikat skrev:

Det er så rotete lagt fram på bloggen og begge Instagrammene. Hun hopper fra et rom til et annet, og alt går i surr. Og hvordan kan hun holde på i huset med truende fødsel? Hun burde blitt innlagt og i minstefall 100 % sykemeldt. 

Alle kommentarer jeg har skrevet har blitt sletta,  for hun føler det blir mobbing. Masse rart som ikke stemmer idet som hun skriver fortida. Jeg skjønner etterhvert at folk lurer..

Enig! Jeg tror ikke på at babyen kommer noe før (prematurt), for hvis det er tilfelle, hadde hun ikke malt og jobbet slik hun gjør i huset. Med truende fødsel, skal man vel helst holde seg i ro.
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, CecilieX skrev:

Forøvrig synes jeg det ER legitimt å kritisere dårlig grunnarbeid på oppussingen. Mange skriver at de blir inspirerte av VP i kommentarfeltet og det er grunn til å tro at en del av disse kan tenkes å bruke bloggen som en informasjonside. Da ender de opp med mye feilinformasjon som de taper både tid og penger på når de må gjøre det på nytt. 

Som forretningsidé for sponsorene er det jo brilliant, for folk vil jo måtte kjøpe dobbelt opp av produkter, (ironivarsel), men bransjen er vel ikke enda blitt så kynisk;)

Er det et sted jeg ikke besøker for "råd og tips om oppussing og interiør" er det VP grunnet manglende kunnskapsformidling om de enkleste ting fra å rive av gammel tapet og lime opp ny, til legging av parkett eller kapping av stolben. Ikke svarte. Jeg skal leve med resultatet, ikke "pusse opp" igjen etter 14 dager.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ine Trikat

Det er så rart for jeg har selvsagt lest om kvinneguiden og hetsing og diverse som Camilla har skrevet om det. I dag leste jeg hele rekka av mld. her og hvis ikke det er for fjerna mld. så er IKKE disse mld. det hun skriver i bloggen om at de har mobbende natur. 

Jeg kjenner mange som har blitt innlagt med truende fødsel.  De fleste var etter uke 30 og det gikk bra med de fleste, men noen av dem jeg kjenner mistet faktisk fordi fosteret ikke var levedyktig og noen barn sliter med diverse den dag i dag dessverre. Men ingen slapp å bli lagt inn på sykehus ettersom det er så farlig for fosteret og ingen gjorde noe av det Camilla aktivt driver med med de plagene (mye kynnere, bekkeløsningen, truende fødsel..) som hun sier hun sliter med!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
17 minutter siden, Ine Trikat skrev:

Det er så rart for jeg har selvsagt lest om kvinneguiden og hetsing og diverse som Camilla har skrevet om det. I dag leste jeg hele rekka av mld. her og hvis ikke det er for fjerna mld. så er IKKE disse mld. det hun skriver i bloggen om at de har mobbende natur. 

Jeg kjenner mange som har blitt innlagt med truende fødsel.  De fleste var etter uke 30 og det gikk bra med de fleste, men noen av dem jeg kjenner mistet faktisk fordi fosteret ikke var levedyktig og noen barn sliter med diverse den dag i dag dessverre. Men ingen slapp å bli lagt inn på sykehus ettersom det er så farlig for fosteret og ingen gjorde noe av det Camilla aktivt driver med med de plagene (mye kynnere, bekkeløsningen, truende fødsel..) som hun sier hun sliter med!?

 Det er i kommentarfeltet i bloggen hennes  all den ufine oppførselen foregår. Grunnen er dårlig redaktør jobb fra innehaver av bloggen. 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ine Trikat

Camilla er dårlig "redaktør" selv? Hvordan mener du? Hun vil jo ikke få alle de ekle kommentarere hun får der og det er ikke hennes skyld?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
15 minutter siden, Ine Trikat skrev:

Camilla er dårlig "redaktør" selv? Hvordan mener du? Hun vil jo ikke få alle de ekle kommentarere hun får der og det er ikke hennes skyld?! 

Som driver av en blogg så står du ansvarlig for hva som publiseres. Foreks; hvis noen skriver hetsende kommentarer i bloggen din, og den som blir hetset velger å anmelde. Så er det du som blogger som har redaktør ansvar, det vil si at du kan bli stilt  til ansvar for Andres hetsing. Derav redaktør ansvaret. Hos VP er flere navngitte  personer blitt utsatt for negative ytringer fra andre enn bloggeren selv. I tillegg så har hun skrivd egne blogginnlegg om enkelte personer og det kan også være straffbart i forhold til straffeloven paragraf 226 . 

Endret av Varma
Glemte å skrive at en blogg er ikke en privat dagbok, men en offisiell dagbok. Som reguleres av ulike lover, selv om ikke alle bloggere vet dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ricecrispies skrev:

Ungen har nytt navn igjen :) 

 

Fortell 😊 Jeg nekter å klikke meg inn på bloggen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Høstduft skrev:

Fortell 😊 Jeg nekter å klikke meg inn på bloggen 

Står Lila-Victoria på instagram nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
8 minutter siden, Høstduft skrev:

Fortell 😊 Jeg nekter å klikke meg inn på bloggen 

Lila-Victoria. Var vel Lila-Elise og Leila(?) før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på de nyeste bildene. De svære gulvlistene går over stikkontaktene. Dvs at de dekker boksen og de må enten lage hull i veggen eller sette opp utenpåliggende stikkontakter. Den ene listen er satt over stikkontakten (som er malt). Hvorfor ikke ha "normale" lister og kunne ha stikkontaktene innfelt? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
54 minutter siden, Maskopi skrev:

Ser på de nyeste bildene. De svære gulvlistene går over stikkontaktene. Dvs at de dekker boksen og de må enten lage hull i veggen eller sette opp utenpåliggende stikkontakter. Den ene listen er satt over stikkontakten (som er malt). Hvorfor ikke ha "normale" lister og kunne ha stikkontaktene innfelt? 

Hvorfor i alle dager maler hun stikkontaktene med veggfargen? Jeg malte vegg i går, og jamen klarte jeg da skru stikkontakten av før jeg begynte å male. Det er snakk om to skruer og et stjerneskrujern... Enda bedre: hvorfor skrur hun ikke bare av stikkontakten, setter på et flatt deksel, og SÅ setter på lista? 

Camilla, jeg har fortsatt tid til den interiørpraten over en kopp kaffe. Du ser ut til å trenge den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, FruMacchiato skrev:

Hvorfor i alle dager maler hun stikkontaktene med veggfargen? Jeg malte vegg i går, og jamen klarte jeg da skru stikkontakten av før jeg begynte å male. Det er snakk om to skruer og et stjerneskrujern... Enda bedre: hvorfor skrur hun ikke bare av stikkontakten, setter på et flatt deksel, og SÅ setter på lista? 

Camilla, jeg har fortsatt tid til den interiørpraten over en kopp kaffe. Du ser ut til å trenge den. 

:ler:

Se også på veggen ved vinduet, der vises flekkene på veggen som var der før de malte. Men ett strøk til? Neida, det trengs ikke, for det kommer et atlas der, som dekker over..
Hvorfor gjør de ikke bare ting ordentlig med en gang? Fort og gæli skal det være!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
Et øyeblikk siden, loffen skrev:

:ler:

Se også på veggen ved vinduet, der vises flekkene på veggen som var der før de malte. Men ett strøk til? Neida, det trengs ikke, for det kommer et atlas der, som dekker over..
Hvorfor gjør de ikke bare ting ordentlig med en gang? Fort og gæli skal det være!

Klart alt må skje NÅ, babyen kommer jo i morgen. Eller var det i september? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Varma skrev:

Som driver av en blogg så står du ansvarlig for hva som publiseres. Foreks; hvis noen skriver hetsende kommentarer i bloggen din, og den som blir hetset velger å anmelde. Så er det du som blogger som har redaktør ansvar, det vil si at du kan bli stilt  til ansvar for Andres hetsing. Derav redaktør ansvaret. Hos VP er flere navngitte  personer blitt utsatt for negative ytringer fra andre enn bloggeren selv. I tillegg så har hun skrivd egne blogginnlegg om enkelte personer og det kan også være straffbart i forhold til straffeloven paragraf 226 . 

Takk Varma for den avklaringen. Dette er virkelig noe CØ burde ta til seg. Hun er faktisk ansvarlig for innholdet av alle kommentarer hun velger å publisere på bloggen sin. Hun kan bli straffet for andres stygge kommentarer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens bare flisespikkeri fra meg igjen. Men, jeg hadde syntes det var mye mer intr å lese "rom for rom" innlegg, når alt var ferdig. Med detaljer, ordentlige bilder osv. Ikke hulter til bulter, rom som såvidt er påbegynt "straks ferdig, trenger bare tapet, gulv, lister, interiør..."  Hvis det er M som har ansvar for bloggen nå, ville jeg foreslått en litt annen fremgangsmåte ihvertfall.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...