Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, loffen skrev:

Hva skjer med bloggen, har hun tatt pause?

Martine skulle jo ta over bloggen og hadde planene klare, så det kan jo være grunnen. Hun klarer jo, ifølge bloggeier, ikke drive SBN uten hovedpersonen tilstede, så hvorfor skulle hun klare bloggen bedre? 

 

For å slippe hets her nå, så er dette ment som ironi

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Dollyådi skrev:

Martine skulle jo ta over bloggen og hadde planene klare, så det kan jo være grunnen. Hun klarer jo, ifølge bloggeier, ikke drive SBN uten hovedpersonen tilstede, så hvorfor skulle hun klare bloggen bedre? 

 

For å slippe hets her nå, så er dette ment som ironi

 Ære til Martine, hun må jo faktisk ha skjønt at av og til er det best å la det være, rett og slett :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

De siste gangene jeg har besøkt bloggen så har jeg fått virusvarsel. Gjelder det flere? Ikke bra. 

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har sett Camilla gjennomføre noe som helst som hun har annonsert i den tid jeg har fulgt henne, være seg lovnad om matinnlegg, reiser hun skal på, ha privat IG, ikke poste "stygge" innlegg, nye prosjekter hun lover å komme tilbake med, og som alle MÅ følge henne på. Og hva med det uke for uke på Utube? Oppfordrer til å følge med, og så ble det ikke mer... Hun burde jo hatt respekt nok for sine følgerne til å si fra at hun ikke event orket å følge det opp. Hun er så voksen nå at hun snart bør ta lærdom av og ikke måtte skrive om alt som streifer innom tankene, skrevet i affekt. Ikke for at det er så farlig, men hun ville fremstått som mye mer troverdig. Jeg skjønner at hun har lyst til mye, men etterhvert burde det jo gå opp for henne at som oftest får hun det ikke til, og ta lærdom av det. Hun forteller det ikke akkurat til bare sine nærmeste. Hun er jo Norges største interiørblogger og deler ALT der. Det er jo i samme ånd hun har drevet butikkene sine, begynte med det fantastiske SbN teamet, som ganske kjapt bare ble borte... Hun vil hun vil, men hun får det ikke til... 

Tror derimot at Sabrina,eller hva hun heter er ganske smart, og har "hjulpet" Camilla til ikke å dele alt lenger... Så lenge det varer. Tommel opp! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Jaja, koslig at 29 uker er fullført! Men hva skjer med SBN firma? Hvordan skal Martine overta bloggen? Er hun sykemeldt forsatt? Hvordan går joggingen? Hva skjer med dating på sukker.no? Er inkassokrav betalt etter 20 prosent avslag i SBN?Hvorfor stenge kommentarfeltet? Ifølge  hennes selv og Anne-L er det her inne på rampelys det skjer sjikanering og folk har skitt under neglene. Så mange spørsmål, så liten tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Varma skrev:

Jaja, koslig at 29 uker er fullført! Men hva skjer med SBN firma? Hvordan skal Martine overta bloggen? Er hun sykemeldt forsatt? Hvordan går joggingen? Hva skjer med dating på sukker.no? Er inkassokrav betalt etter 20 prosent avslag i SBN?Hvorfor stenge kommentarfeltet? Ifølge  hennes selv og Anne-L er det her inne på rampelys det skjer sjikanering og folk har skitt under neglene. Så mange spørsmål, så liten tid..

Haha!! Fantastisk!! For ikke å tenke på fotballtur til England, tur på operataket, alle representantene for SBN rundt om i hvert fylke, fast oppskriftdag på bloggen hver uke, stenge ute alle negative kommentarer, slutte å blogge om private ting, osv...... Men for all del; det er vi her inne som finner på alt. Bloggeier har ikke lagt opp til noen av disse diskusjonene. Hun legger heller ikke opp til negativ omtale av personer som ikke ønsker å ta del i hennes liv ved å bevisst publisere kommentarer som omhandler disse. Skulle gjerne ønsket at eks eller eks's nye flamme ville opprette en bruker her og en gang for alle fortelle den siden av historien. Men; de er nok heldigvis for reflekterte til det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette innlegget fra 27. februar står det at hun ble lagt inn på helsehuset med brekninger, hadde svimt av, var dehydrert og fikk påvist hyperemesis. Ingenting om blod ut av nese og ører. 

I dette innlegget, også fra 27. februar, står det at hun har rast ned 8 kg.

I dette innlegget fra 19. april står det under påstand 3 at hun gikk ned nesten 9 kg for å være korrekt. Det står også at hun ble innlagt på sykehus, var dehydrert og fikk påvist hyperemesis. 

I dette innlegget fra 7. juni står det at hun gikk ned 10 kg for å være korrekt, og at hun ble lagt inn på sykehus med brekningskramper som førte til at det kom blod ut av ører og nese. Ingenting om hyperemesis. 

Det er ikke helt til å bli klok på :klo:

Edit: Til side.no fortalte hun 25.2 at hun hadde gått ned nesten 8 kg, og i tillegg at hun slo hodet i kjøkkenbenken da hun besvimte i forkant at helsehusinnleggelsen. Det er bare her det står noe om å ha slått hodet i kjøkkenbenken. 

 

Ryddet for sitat til slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Skrivefeil
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha særdeles lite å skrive om for tiden, siden dette kommer nå.

Hadde hun publisert innlegget ifm fødselen, så ville i det minste timingen vært OK.

Innholdet går rett i strupen på eksen, det er jo tydeligvis HAN som har påført henne hyperemesis, innleggelse og et vekttap på 10 (snart 12) kilo.

At hun ikke heller bruker bloggen for å åpne en dør mot eksen? Tenk hvor mye mer respekt hun hadde fått om hun hadde skrevet et innlegg om at hun er videre, hun kan til dels forstå oppførselen hans, og at han alltid vil være pappaen, uansett. Og på den måten lagt ned stridsøksen SIN.

Det er på tide at paprikaen svelger en kamel og involverer den kommende pappaen.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, som vanlig, møtes kritikk i kommentarfeltet med massivt angrep fra både VP selv og "fansen".
Kritikken gikk ut på at det kanskje ikke var så smart å skrive i innlegget at hun en periode ønsket at fosteret skulle være dødt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hun har skrevet akkurat det minst tre ganger nå. Camillas "åpenhet" og "ærlighet" til tross,- slikt er vondt å lese om seg selv, uansett hvor mange år det vil være mellom det er skrevet til det blir lest. 

Og bilder er publisert av henne selv før hun er født. Snakk om personvern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
6 minutter siden, FruRosa skrev:

Og, som vanlig, møtes kritikk i kommentarfeltet med massivt angrep fra både VP selv og "fansen".
Kritikken gikk ut på at det kanskje ikke var så smart å skrive i innlegget at hun en periode ønsket at fosteret skulle være dødt.

Hun må jo for all del få med en så viktig detalj,  selv om det faktisk er fryktelig privat og vil ligge på nett for de andre i familien å lese (de små som skal bli storesøsken). Hva med å bruke sunn fornuft og tenke lengre frem i tid? Jeg hadde ikke fiksa et så "jeg tar det som det kommer" liv, med 3 som skal forsørges frem i tid, ville jeg satset på en  jobb, og fokusert på det. Men meg om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leiligheten hun bor i skal selges og derfor måtte hun kjøpe seg noe eget. Hvorfor har hun da satt opp babysengen og redd den opp? Hvis dette tydeligvis ikke er noe som kom brått på. Hun har jo ikke solgt babyutstyr i SBN, så ikke noe reklame det liksom kan være.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
16 minutter siden, Kristanna skrev:

Leiligheten hun bor i skal selges og derfor måtte hun kjøpe seg noe eget. Hvorfor har hun da satt opp babysengen og redd den opp? Hvis dette tydeligvis ikke er noe som kom brått på. Hun har jo ikke solgt babyutstyr i SBN, så ikke noe reklame det liksom kan være.

Nu vel, slik jeg forstod det ville ikke huseier leie ut på nytt etter VP kjøpte hus og valgte å selge leiligheten. Det var ihvertfall den opprinnelige forklaringen i dette innlegget http://villapaprika.blogg.no/1464698379_interirveiledninger.html

Endret av Bergensia
La til lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Bergensia skrev:

Nu vel, slik jeg forstod det ville ikke huseier leie ut på nytt etter VP kjøpte hus og valgte å selge leiligheten. Det var ihvertfall den opprinnelige forklaringen i dette innlegget http://villapaprika.blogg.no/1464698379_interirveiledninger.html

Hun skriver nå at en av hovedgrunnene til at hun brått kjøpte bolig var fordi de hun leier av skal selge.

I det innlegget du linker til ser det ut til at de skal selge fordi hun har kjøpt eget. Ikke lett å henge med i svingene her :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Hva er det med VP og de selvmotsigende innleggene? Vet hun ikke at alt hun skriver kan faktisk dokumenteres? Ærlig talt, ja det trengs to til å danse tango, men hvorfor sier VP at den lille er ;"MIN"! Hva positivt skal komme ut av det i fremtiden? Det er en grunn til at det ikke funket, og per idag har vi fått bare en versjon av saken. Men fint det at forsmådde mødre har noen de kan hylle og identifisere seg med. Og som tidligere nevnt har jeg vært i samme situasjon, men har aldri hengt ut barnefar, fordi han er pappan til barnet mitt. Og jeg er ikke så umoden at jeg føler meg bedre hvis jeg kan få sympati for noe som egentlig er veldig trist og personlig.

Endret av Varma
Glemte å skrive at jeg var 18 år når det skjedde, og ikke 27!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Apropos injurerende utsagn i bloggen; det er ingen tvil om at det er grunnlag for søksmål om det som tidligere er skrevet blir tatt med i betraktning.

Det aller groveste som ble skrevet har hun slettet i etterkant, men det meste av dette har det blitt tatt skjermdumper av slik at det kan dokumenteres, om det skulle bli nødvendig.

 

Endret av TallulahBGood
t
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Fansen hyller C fordi hun er så åpen og ærlig om at hun ikke ønsket å finne liv på UL. Greit nok å være åpen og ærlig, men tingen er at dette er en blogg hele Norge kan lese. Dette er noe jeg kanskje kunne fortalt til min nærmeste venninne, ikke hele Norge. Dette er jo ingenting vi trenger å vite... Kjenner jeg får helt vondt inni meg av tanken på å legge ut noe sånt om mitt ufødte barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...