Marriet Skrevet 24. mai 2019 #39061 Del Skrevet 24. mai 2019 5 minutter siden, duplexx skrev: Nei hahahaha! Jeg tulla 😂😂 😂😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. mai 2019 #39062 Del Skrevet 24. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 24. mai 2019 #39063 Del Skrevet 24. mai 2019 3 timer siden, MissAlba skrev: Som tatt ut av en brosjyre. Jeg er ikke i tvil om at dette er et sponset opphold. I dag er de til og med på en slags båttur. Tror ikke hun der gir bort PR gratis. Merkelig måte å holde jakka på, er det for å vise frem slank figur? Også står hun alltid sånn med beina... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 24. mai 2019 #39064 Del Skrevet 24. mai 2019 Føler det er så "dejavue" fra den høsten de ble sammen. Barselboblen, turene "la familia" har med den minste, billigste og minst krevende passasjeren...de andre som kun kan sitte hjemme å betrakte mammas fantastiske opplevelser gjennom SOME...joggebukser og kos. Om att og om att. Når også denne begynner i barnehage og de for siste gang har en unnskyldning til å "gjøre ingenring"..hva da? Nye håpløse prosjekter? Spennende avtaler og hemmelige møter? Stay tuned... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 25. mai 2019 #39065 Del Skrevet 25. mai 2019 Skjønner ikke at hun gidder styret med å vaske flasker og styre med det på hotell når hun ha så vanvittige mengder med melk og amming er såååå kos. Men det er jo ikke så mye som henger på greip der i gården. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. mai 2019 #39066 Del Skrevet 25. mai 2019 (endret) 1 time siden, Nussepus skrev: Skjønner ikke at hun gidder styret med å vaske flasker og styre med det på hotell når hun ha så vanvittige mengder med melk og amming er såååå kos. Men det er jo ikke så mye som henger på greip der i gården. Er det vist flasker på bilder fra hotellet? Edit: Så gjennom snappene igjen, og ser at det står tåteflasker på hotellrommet. Bare så det er sagt: Det er ikke noe galt i å bruke flaske! Men finner det, som @Nussepus også kommenterer, rart at hun som selv sier hun produserer ekstreme mengder melk gidder å styre med flasker når de bor på hotell. https://villapaprikablogg.no/perfekt-for-ditt-barn/ Edit 2: Det kan være veldig greit å pumpe seg så far (eller andre) kan mate babyen når mor er borte eller trenger litt "fri" osv... Men å drive med dette på et hotellrom der de begge er tilstede, med alt styret sterilisering av flasker og pumpe innebærer, ser jeg null poeng med. Det er, igjen, dette med kart og terreng... Endret 25. mai 2019 av FruRosa Lagt til tekst og link. Lagt til enda mer tekst. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 25. mai 2019 #39067 Del Skrevet 25. mai 2019 Skal de virkelig kjøre til Ålesund nå??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. mai 2019 #39068 Del Skrevet 25. mai 2019 Kjenner jeg blir litt i overkant flau av de Snappene i bilen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 25. mai 2019 #39069 Del Skrevet 25. mai 2019 14 minutter siden, BethD skrev: Kjenner jeg blir litt i overkant flau av de Snappene i bilen nå... Me 2 🙈 Dette er liksom voksne mennesker. 🙄 Skal de til Ålesund? hvem er det som betaler for alt dette? kjenner jeg blir provosert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 25. mai 2019 #39070 Del Skrevet 25. mai 2019 10 minutter siden, Sen ve ben skrev: Me 2 🙈 Dette er liksom voksne mennesker. 🙄 Skal de til Ålesund? hvem er det som betaler for alt dette? kjenner jeg blir provosert. Antar det er «gratis» pga elbil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. mai 2019 #39071 Del Skrevet 25. mai 2019 42 minutter siden, BethD skrev: Kjenner jeg blir litt i overkant flau av de Snappene i bilen nå... Det hadde i tillegg vært fint om Gekko kunne konsentrert seg om bilkjøringen! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 25. mai 2019 #39072 Del Skrevet 25. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 25. mai 2019 #39073 Del Skrevet 25. mai 2019 Hmm.. Reise til Ålesund - og spise på Egon 🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 25. mai 2019 #39074 Del Skrevet 25. mai 2019 54 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Hmm.. Reise til Ålesund - og spise på Egon 🤔 Hvorfor blir det kritisert at de spiser på Egon? Spiser ofte på Egon selv, uansrtt hvilken by jeg er i. God mat, og veldig kjekt sted når man har med unger. Det er inne alle som er matfanatikere og behøver spise på de beste og fineste restaurantene. Selv går jeg helst på mcdonals eller enkle puber med matservering når jeg er utenlands. Hvorfor bry seg med hvor noen spiser? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 25. mai 2019 #39075 Del Skrevet 25. mai 2019 33 minutter siden, Bustefisk skrev: Hvorfor blir det kritisert at de spiser på Egon? Spiser ofte på Egon selv, uansrtt hvilken by jeg er i. God mat, og veldig kjekt sted når man har med unger. Det er inne alle som er matfanatikere og behøver spise på de beste og fineste restaurantene. Selv går jeg helst på mcdonals eller enkle puber med matservering når jeg er utenlands. Hvorfor bry seg med hvor noen spiser? Jeg digger Egon og bryr meg ikke om hvor folk spiser. Men disse to her har utførlig snappet hvor dårlig maten på Egon er...og da er det jo snodig at de er der en gang i uka minst. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. mai 2019 #39076 Del Skrevet 25. mai 2019 9 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg digger Egon og bryr meg ikke om hvor folk spiser. Men disse to her har utførlig snappet hvor dårlig maten på Egon er...og da er det jo snodig at de er der en gang i uka minst. Atter en gang stemmer ikke kart og terreng. Og igjen må ølglasset vises fram... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2019 #39077 Del Skrevet 25. mai 2019 3 minutter siden, FruRosa skrev: Atter en gang stemmer ikke kart og terreng. Og igjen må ølglasset vises fram... Nå var ikke fokuset på glasset med øl da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 25. mai 2019 #39078 Del Skrevet 25. mai 2019 Det hele er så merkelig. Jeg har en mann som er over gjennomsnittet glad i alkohol. Men til og med han hadde aldri drukket ute med en nyfødt eller barna generelt. På kvelden etter at de har lagt seg eller hjemme til en god middag, ja helt greit men aldri sånn i offentligheten med baby. Til og med han mener at det rett og slett ikke tar seg ut! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 25. mai 2019 #39079 Del Skrevet 25. mai 2019 17 minutter siden, lillemy02 skrev: Det hele er så merkelig. Jeg har en mann som er over gjennomsnittet glad i alkohol. Men til og med han hadde aldri drukket ute med en nyfødt eller barna generelt. På kvelden etter at de har lagt seg eller hjemme til en god middag, ja helt greit men aldri sånn i offentligheten med baby. Til og med han mener at det rett og slett ikke tar seg ut! Men hva du og mannen din mener tar seg ut er vel ikke fasiten til andre? Om man ikke skal kjøre mer gjør det vel ingen skade med et glass øl selv om man har barn med. Kanskje det tilogmed er Clausthaler🤪 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 25. mai 2019 #39080 Del Skrevet 25. mai 2019 22 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men hva du og mannen din mener tar seg ut er vel ikke fasiten til andre? Om man ikke skal kjøre mer gjør det vel ingen skade med et glass øl selv om man har barn med. Kanskje det tilogmed er Clausthaler🤪 Dette er jo absolutt ikke det eneste eksempelet!! I tillegg har babyen ligget i sengen (dokumentert) og vi har sett både øl glass og snus! Det er i alle fall absolutt ikke bra med tanke på krybbedød. Det er vel ikke ett eneste menneske jeg kjenner i alle fall som synes det tar seg så godt ut at en voksen man skall drikke uansett situasjon med en bitte liten baby tilstede. Som sagt jeg er glad i alkohol selv vi er absolutt ikke avholds, men det finnes visse grenser ett sted. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg