FotbaIlflua Skrevet 19. mai 2019 #38941 Del Skrevet 19. mai 2019 På 16.5.2019 den 22.10, Klementine skrev: Er ikke imponert etter å ha lest at de fleste Teslaer på norske veier er 100% lånefinansierte. Mye gjeld på fire hjul. Det er fordi lånerenten er så lav at det lønner seg å fullfinansiere. Få har uansett mulighet til å kjøpe bil kontant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 20. mai 2019 #38942 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) 13 timer siden, Trua skrev: Med forbruket de dokumenterer nå ruller pengene unna i rasende fart. Utespising dokumentert hver dag, blir kanskje sånn når man ikke har kjøkken. De burde fått besøk av Silje Sandmæl! Eller vært med i programmet I lomma på Silje. Da hadde det kommet fram hvor utrolig mye penger det flyr ut hver uke på å spise ute, blomster, leiebiler, klær, på golfbanen, hår, negler og annet dill dall. Syns jeg hører henne: hvor mye setter dere på sparing? Endret 20. mai 2019 av Viking-girl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 20. mai 2019 #38943 Del Skrevet 20. mai 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, spekulasjon og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 20. mai 2019 #38944 Del Skrevet 20. mai 2019 Domeneshop melder fremdeles ikke om driftsproblemer så da burde vel bloggen være oppe? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. mai 2019 #38945 Del Skrevet 20. mai 2019 10 timer siden, FotbaIlflua skrev: Det er fordi lånerenten er så lav at det lønner seg å fullfinansiere. Få har uansett mulighet til å kjøpe bil kontant. Ja, men å kjøpe elbil med et billån med løpetid på 10 år,som veldig mange gjør. Er i mine øyne helt hinsides. Teknologien som presenteres idag er jo "gammel" om 6 mnd. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. mai 2019 #38946 Del Skrevet 20. mai 2019 Om ikke denne bloggen og hennes liv var uinteressant nok fra før, så må den ha nådd et bunnivå etter siste fødsel. Det gjenspeiles til de grader i hva man gidder å kommentere her også. Mistenker at det er denne Rampelys-tråden som er hovedgrunn til at bloggen fortsatt lever. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 20. mai 2019 #38947 Del Skrevet 20. mai 2019 4 timer siden, Viking-girl skrev: De burde fått besøk av Silje Sandmæl! Eller vært med i programmet I lomma på Silje. Da hadde det kommet fram hvor utrolig mye penger det flyr ut hver uke på å spise ute, blomster, leiebiler, klær, på golfbanen, hår, negler og annet dill dall. Syns jeg hører henne: hvor mye setter dere på sparing? Det hadde definitivt vært et interessant program ☺️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20. mai 2019 #38948 Del Skrevet 20. mai 2019 Rart at hun er den eneste bloggeren som har «bugs» Stadig vekk 🤔 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 20. mai 2019 #38949 Del Skrevet 20. mai 2019 Når man søker på lordgekko.no (Gekkos nettbutikk) kommer denne siden opp: https://www.mystore.no/finner-ikke-nettbutikken-du-ser-etter/ I Brønnøysundregisterne står dette om Lord Gekko AS: https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=918278974 Her skriver VP at det er bug på bloggen: https://www.instagram.com/p/BxpvxH1IcWj/?igshid=1iavbeypyya93 Bloggens domene eies av Lord Gekko AS... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20. mai 2019 #38950 Del Skrevet 20. mai 2019 Hvor i alle dager får de penger fra? Han tilsynelatende arbeidsledig ( trygd ) og hun en utdatert blogg? Korthuset må vel rase snart? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 20. mai 2019 #38951 Del Skrevet 20. mai 2019 (endret) Det er en overflod av den generasjonen, og yngre som er representert i luksusfellen. Det er utrolig hvor mye gjeld unge mennesker opparbeider seg på kort tid pga et helt utrolig slappt forhold til penger. Disse to hadde glidd rett inn i det programmet. Endret 20. mai 2019 av DianaV 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 20. mai 2019 #38952 Del Skrevet 20. mai 2019 Korthuset har vel allerede rast. Er vel en grunn til at de måtte flytte inn til foreldrene hennes. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 20. mai 2019 #38953 Del Skrevet 20. mai 2019 2 timer siden, FruRosa skrev: Når man søker på lordgekko.no (Gekkos nettbutikk) kommer denne siden opp: https://www.mystore.no/finner-ikke-nettbutikken-du-ser-etter/ I Brønnøysundregisterne står dette om Lord Gekko AS: https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=918278974 Her skriver VP at det er bug på bloggen: https://www.instagram.com/p/BxpvxH1IcWj/?igshid=1iavbeypyya93 Bloggens domene eies av Lord Gekko AS... Synes det er rart at ikke tvangsoppløsning er et faktum, fristen som står i den nyeste kunngjøringen er overskredet for lengst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 20. mai 2019 #38954 Del Skrevet 20. mai 2019 37 minutter siden, Poly skrev: Korthuset har vel allerede rast. Er vel en grunn til at de måtte flytte inn til foreldrene hennes. Jeg er enig, uansett økonomi eller livsførsel er det ingen ære eller misunnelse verdig når voksne (arbeidsføre) småbarnsforeldre med 5 unger flytter hjem til besteforeldrene. Uansett hvor nære familierelasjoner eller hvor glad man er i hverandre. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 20. mai 2019 #38955 Del Skrevet 20. mai 2019 Tenk å ha så god råd at det er bare å reise opp til Nille MOI å kjøpe alt hva mamma har ønsket seg 🤪 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 20. mai 2019 #38956 Del Skrevet 20. mai 2019 5 timer siden, Klementine skrev: Ja, men å kjøpe elbil med et billån med løpetid på 10 år,som veldig mange gjør. Er i mine øyne helt hinsides. Teknologien som presenteres idag er jo "gammel" om 6 mnd. Det er forskjell på elbiler. Tesla er lysår foran konkurrentene når det gjelder teknologi, og oppdaterer eksisterende biler fortløpende via software. Tesla X er en mye bedre investering for dem en BMW'en de hadde, og er langt billigere i drift. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 20. mai 2019 #38957 Del Skrevet 20. mai 2019 1 time siden, kahaki skrev: Jeg er enig, uansett økonomi eller livsførsel er det ingen ære eller misunnelse verdig når voksne (arbeidsføre) småbarnsforeldre med 5 unger flytter hjem til besteforeldrene. Uansett hvor nære familierelasjoner eller hvor glad man er i hverandre. Enig. Det finnes sikkert mange som har den muligheten at de kan bo gratis hos foreldre men det er jo ingen som gjør dette frivillig med mindre de har virkelig gode grunner for det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 20. mai 2019 #38958 Del Skrevet 20. mai 2019 5 timer siden, parmanoia skrev: Om ikke denne bloggen og hennes liv var uinteressant nok fra før, så må den ha nådd et bunnivå etter siste fødsel. Det gjenspeiles til de grader i hva man gidder å kommentere her også. Mistenker at det er denne Rampelys-tråden som er hovedgrunn til at bloggen fortsatt lever. Ja det tenker jeg og. Nå har hun ikke et eget hjem en gang. Hun har ingenting å by på. Jeg leser heller ikke bloggen, holder med å lese her. Hun kan vel bare la den "buggen" fortære bloggen en gang for alle. Den er helt meningsløs. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 20. mai 2019 #38959 Del Skrevet 20. mai 2019 5 minutter siden, Clara80 skrev: Ja det tenker jeg og. Nå har hun ikke et eget hjem en gang. Hun har ingenting å by på. Jeg leser heller ikke bloggen, holder med å lese her. Hun kan vel bare la den "buggen" fortære bloggen en gang for alle. Den er helt meningsløs. Begynt å ommøblere foreldrene sitt hjem nå. Gud jeg hadde følt det ubehagelig om min voksne datter flyttet hjem til meg og begynte å endre på hjemmet mitt. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 20. mai 2019 #38960 Del Skrevet 20. mai 2019 2 timer siden, Maskopi skrev: Synes det er rart at ikke tvangsoppløsning er et faktum, fristen som står i den nyeste kunngjøringen er overskredet for lengst. Det går ofte mange mange uker (til og med måneder) fra det kommer varsel om tvangsoppløsning på ett firma- til det faktisk blir gjennomført..... Så det er helt normalt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg