FruRosa Skrevet 31. juli 2016 #5021 Del Skrevet 31. juli 2016 Men for å snakke om noe annet enn skrivefeil... Det siste innlegget på bloggen med masse bilder av huset: Bildene er utrolig dårlige. De er veldig duset ned, og mange av dem er tatt i sterkt motlys. Det er rett og slett vanskelig å få inntrykk av rommene. I tillegg savner jeg at bruk av vidvinkellinse. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 31. juli 2016 #5022 Del Skrevet 31. juli 2016 19 minutter siden, Sialove skrev: Jeg får bare samme følelse når jeg leser denne tråden, som jeg fikk da stakkeren i klassen måtte opp til tavla ja, det er mye skrivefeil, men hvor ofte må det diskuteres? Yrkesstolthet.. Ser man ikke sine egne skrivefeil, så gjør man ikke det. Les linken som francis la ut. Der skriver C at hun ikke har dysleksi og kommer med forklaringer/unnskyldninger for skrivefeilene sine. Hadde hun lest gjennom innleggene sine før hun postet dem, ville nok mange av skrivefeilene vært borte. Hun kunne også kjørt en stavekontroll. Men begge deler tar selvfølgelig litt ekstra tid. Flere av skrivefeilene skyldes nok også at hun ikke har noen anelse om hvordan ordene faktisk skrives, eller hva de betyr. Så der har du rett i det siste du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 31. juli 2016 #5023 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg syns huset blei innmari fint jeg, selv om det er et stykke unna min stil. Burde ikke det tapetet på rommet til sønnen vært litt annerledes? For meg så ser det ut som om det egentlig skal være bilder av verden, men at de tapet-flikene ikke er satt rett inntil hverandre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 1. august 2016 #5024 Del Skrevet 1. august 2016 "My litle prince's rom".. God i engelsk også 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 1. august 2016 #5025 Del Skrevet 1. august 2016 Camilla skriver at de som følger henne må forstå at alt ikke er så rosen rødt, som det hun skriver??? Vil det si, at hun egentlig mener at det hun skriver ikke er sannt? Hun hadde vel egentlig ikke tenkt å skrive det, vi har skjønnt, at det hun skriver ikke henger sammen med virkeligheten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 1. august 2016 #5026 Del Skrevet 1. august 2016 Og der var instagramen hennes privat igjen😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. august 2016 #5027 Del Skrevet 1. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. august 2016 #5028 Del Skrevet 1. august 2016 En ny, privat instagramkonto opprettes. En av årsakene er at "Kvinneguiden har eksplodert". Man må presentere seg i den første instagramkontoen for å få tilgang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janice73 Skrevet 1. august 2016 #5029 Del Skrevet 1. august 2016 15 minutter siden, Vipser skrev: En ny, privat instagramkonto opprettes. En av årsakene er at "Kvinneguiden har eksplodert". Man må presentere seg i den første instagramkontoen for å få tilgang. Så gjenstår det å se om hun klarer å skille på 3 Instagram-kontoer: en for interiør, en for barn/mammarollen og den siste som skal være helt privat.... Jeg har lært at man skal la tvilen komme folk til gode, men her sliter jeg litt altså...men bra for henne om hun klarer å skille på alt dette fremover! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 1. august 2016 #5030 Del Skrevet 1. august 2016 Herregud, slutt å skyld på Kvinneguiden hele tida!😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. august 2016 #5031 Del Skrevet 1. august 2016 Hadde vært enklere for henne om hun hadde 2 instagramkontoer: En som er åpen KUN for folk hun kjenner personlig, der hun deler private ting. Og en for "fremmede" der hun deler interiør, denne kunne fungert som reklame for bloggen. Det er bloggen hun tjener penger på. Så jeg syns hun styrer litt vel mye med alle disse instagramkontoene, istedenfor å skrive en interessant kvalitets(interiør)blogg. Men dette er selvsagt opp til hene! Jeg håper hun klarer å holde all privat info til den private IGen, og holde lesertallet på bloggen oppe uten å utlevere seg selv og andre... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. august 2016 #5032 Del Skrevet 1. august 2016 I det siste innlegget skriver hun: "Fra hallen kommer vi videre inn til en åpen stue,trappegang og kjøkken løsning. Jeg har valgte å holde fargen på veggene i en grå tone som har litt blåskjær i seg og som passer sammen med de hvite listene, Kul fargede detalj veggene og gulvet. Fargen heter Pastell grå og er kald og ren" Kan noen forklare meg hva som menes? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 1. august 2016 #5033 Del Skrevet 1. august 2016 Kjære vene, en ny privat konto på insta? Ser da ingen andre bloggere holde på sånn 😳 Hva med å holde seg til sannheter, og la vær og skrive om ex'er og annet tull 😉 Ser at kvinneguiden får "skyld" her også. Jaja greit å ha noen å skylde på 😂 Bloggen har jeg ikke vært innpå, orker ikke all drama som går i repeat 😁 Tror nok det er fler som meg , for VP rykker stadig nedover på plassering. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 1. august 2016 #5034 Del Skrevet 1. august 2016 Hovedvekten av ting som diskuteres i denne tråden kommer fra innlegg på bloggen. Hva er det hun skriver på IG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. august 2016 #5035 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) 42 minutter siden, Vipser skrev: I det siste innlegget skriver hun: "Fra hallen kommer vi videre inn til en åpen stue,trappegang og kjøkken løsning. Jeg har valgte å holde fargen på veggene i en grå tone som har litt blåskjær i seg og som passer sammen med de hvite listene, Kul fargede detalj veggene og gulvet. Fargen heter Pastell grå og er kald og ren" Kan noen forklare meg hva som menes? Nope! Det er meningsløst!"midnight bluehåndklær" gir også liten mening. Endret 1. august 2016 av FruRosa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 1. august 2016 #5036 Del Skrevet 1. august 2016 44 minutter siden, Vipser skrev: I det siste innlegget skriver hun: "Fra hallen kommer vi videre inn til en åpen stue,trappegang og kjøkken løsning. Jeg har valgte å holde fargen på veggene i en grå tone som har litt blåskjær i seg og som passer sammen med de hvite listene, Kul fargede detalj veggene og gulvet. Fargen heter Pastell grå og er kald og ren" Kan noen forklare meg hva som menes? Tror den mørke fargen heter Butinox Kul, men hun suger å å forklare...! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. august 2016 #5037 Del Skrevet 1. august 2016 45 minutter siden, Vipser skrev: I det siste innlegget skriver hun: "Fra hallen kommer vi videre inn til en åpen stue,trappegang og kjøkken løsning. Jeg har valgte å holde fargen på veggene i en grå tone som har litt blåskjær i seg og som passer sammen med de hvite listene, Kul fargede detalj veggene og gulvet. Fargen heter Pastell grå og er kald og ren" Kan noen forklare meg hva som menes? Lurer litt på om det kan være rester fra annonsørens/sponsorens/gammel mal hun har misset å redigere vekk i innlegget? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 1. august 2016 #5038 Del Skrevet 1. august 2016 49 minutter siden, Vipser skrev: I det siste innlegget skriver hun: "Fra hallen kommer vi videre inn til en åpen stue,trappegang og kjøkken løsning. Jeg har valgte å holde fargen på veggene i en grå tone som har litt blåskjær i seg og som passer sammen med de hvite listene, Kul fargede detalj veggene og gulvet. Fargen heter Pastell grå og er kald og ren" Kan noen forklare meg hva som menes? Veldig vanskelig å skjønne hva hun mener, selv om en legger godvilja til:-(, bare rør! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 1. august 2016 #5039 Del Skrevet 1. august 2016 Kan hun ikke vokse opp snart? Tenk å lage så mye drama, at hun må lage nye Instagramkontoer, for deretter å skylde på et forum. Huff, så merkelig hun er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. august 2016 #5040 Del Skrevet 1. august 2016 1 time siden, Janice73 skrev: Så gjenstår det å se om hun klarer å skille på 3 Instagram-kontoer: en for interiør, en for barn/mammarollen og den siste som skal være helt privat.... Jeg har lært at man skal la tvilen komme folk til gode, men her sliter jeg litt altså...men bra for henne om hun klarer å skille på alt dette fremover! Tviler sterkt på at hun er strukturert nok til det. Hun har jo ikke klart å skille mellom privat og VP, og det er bare to... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg