Leo Skrevet 11. mai 2016 #3401 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) 5 timer siden, Yogiyoga skrev: Jeg har aldri handlet fra henne:) henter kun inspirasjon ! Men er jo mye henne har av interiør jeg kunne ha tenkt meg :-) Da kan du kikke på Nille, Europris og Hansen og Dysvik for eksempel. Du finner mye av det samme der og til en mye lavere pris. Hun er ikke akkurat forut for sin tid på interiørfronten... Endret 11. mai 2016 av Leo 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 11. mai 2016 #3402 Del Skrevet 11. mai 2016 Dette siste innlegget var virkelig dråpen... For det første kan hun jo ikke skrive. Det er fryktelig mange ord uten mye innhold der. Blir jo helt sliten av å lese det. Og nettbutikken...hva skal man si. Er hun ansatt? I styret? Er det i det hele tatt en nettbutikk, eller skal de selge sine fantastiske interiørstylingkunnskaper i form av interiørveiledning?? Mulig stilen hennes var fin og in for fem år siden, men gud bedre meg så kjedelig da. Et pute -og pleddhelvete av en annen dimensjon. Ja, ja smaken er vel som baken den, men hun er da virkelig ikke et unikum på interiørfronten hun her? Når hun begynner å tigge om at folk skal handle der blir det bare for dumt, så fullstendig på tryne uprofft at jeg måtte lese innlegget flere ganger for å forstå hva jeg faktisk leste. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. mai 2016 #3403 Del Skrevet 11. mai 2016 10 timer siden, Lapper skrev: Dette kunne du spart deg med å legge ut. Her står det fødseldato på folk som ikke er med i denne bloggen hva om du hadde firma som gikk dårlig og det blir brettet ut inkasso varsler.... Ikke artig for de som driver dette Fødselsdato er ikke det samme som personnummer. Jeg kan forsåvidt sladde datoene, men nå som du har sitert innlegget slik at det er delt igjen så blir da ansvaret liggende på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 11. mai 2016 #3404 Del Skrevet 11. mai 2016 7 timer siden, Yogiyoga skrev: Noen som så det fine 17 mai bordet hun dekket ? Noen som fikk litt inspirasjon og 17 mai følelse ? Det gjorde hvertfall jeg :-) Jeg følger ikke bloggen, leser kun sporadisk. Camilla sin smak er ellers veldig forskjellig fra min, så nei - jeg blir ikke inspirert av henne. Akkurat det er imidlertid helt irrelevant for hvorfor jeg oppholder meg i denne tråden, primært fordi jeg provoseres av hvor uprofesjonelt det er mulig å drifte en forretning. Camilla sin offentlige framtreden fram til nå har vært et studium i ansvarsfraskrivele. Når det er sagt, syns jeg det siste innlegget hennes om å være ærlig var modig skrevet. Det må ha vært veldig tøft for henne å si det hun sa der. Hun får flengende kritikk for det også ser jeg, fordi hun ikke har så mye troverdighet igjen, og fordi det er "urpoft" å tigge kundene om å unngå konkurs. Men Camilla har jo vært ekstremt personlig hele veien, nå er hun i det minste ærlig om krisen SbN befinner seg i, i stedet for å prøve å dukke unna, og det har jeg stor respekt for. Jeg håper virkelig at hun unngår konkurs, for det må virkelig ha vært et helvete for henne siden Villa Paprika gikk under. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. mai 2016 #3405 Del Skrevet 11. mai 2016 1 minutt siden, WalkerTexas skrev: Jeg følger ikke bloggen, leser kun sporadisk. Camilla sin smak er ellers veldig forskjellig fra min, så nei - jeg blir ikke inspirert av henne. Akkurat det er imidlertid helt irrelevant for hvorfor jeg oppholder meg i denne tråden, primært fordi jeg provoseres av hvor uprofesjonelt det er mulig å drifte en forretning. Camilla sin offentlige framtreden fram til nå har vært et studium i ansvarsfraskrivele. Når det er sagt, syns jeg det siste innlegget hennes om å være ærlig var modig skrevet. Det må ha vært veldig tøft for henne å si det hun sa der. Hun får flengende kritikk for det også ser jeg, fordi hun ikke har så mye troverdighet igjen, og fordi det er "urpoft" å tigge kundene om å unngå konkurs. Men Camilla har jo vært ekstremt personlig hele veien, nå er hun i det minste ærlig om krisen SbN befinner seg i, i stedet for å prøve å dukke unna, og det har jeg stor respekt for. Jeg håper virkelig at hun unngår konkurs, for det må virkelig ha vært et helvete for henne siden Villa Paprika gikk under. Vanligvis er jeg relativt enig med innleggene dine. Og selv om det kanskje er modig å blottlegge seg slik, og innrømme at man sliter i bedriften, så klarer jeg ikke å se bort fra det kyniske her. Jeg ser det ikke som en ærlig sak lenger. Inkassokravene er gamle, de er for varer som med all sannsynlighet er bestilt, betalt og levert sluttkunde. Så når sluttkunden betalte for varen - hvorfor betalte de da ikke leverandørens faktura? Faktura for frakt, frakten er jo utført? Sluttkunden har vel betalt sine fraktomkostninger? Jeg har generelt stor respekt for folk som tør å innrømme feil, og som ønsker å rydde opp. Men rent regnskapsmessig henger ikke dette på greip med tanke på transaksjonsflyten i selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 11. mai 2016 #3406 Del Skrevet 11. mai 2016 Så kleint å se at fansen hennes legger inn bestillinger på overprisa varer i ren sympati... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogiyoga Skrevet 11. mai 2016 #3407 Del Skrevet 11. mai 2016 Bra vi har forskjellig smak! Inspirasjon er så mangt! Man kan like hele stilen eller bare noen detaljer av det. Synes dere bare sitter å snakker ned om henne hele tiden. Tenk hvis noen hadde skrevet sånn om feilene dere hadde gjort, dere hadde ikke følt dere bra!! Synes hun har møtt nok motgang. Det er lett å være på topp , men det er ikke langt til bunn. Det burde mange av dere huske. ser at dere går ut med navn også på folk som ikke er/ er involvert i hennes business , det er heller ikke greit, hadde vært morsomt å lagt ut deres navn her, så kunne alle vist hvem dere hadde vært. Det hadde dere nok ikke likt. Da hadde ikke mange vært like tøffe med utalelsene sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 11. mai 2016 #3408 Del Skrevet 11. mai 2016 1 minutt siden, Yogiyoga skrev: Bra vi har forskjellig smak! Inspirasjon er så mangt! Man kan like hele stilen eller bare noen detaljer av det. Synes dere bare sitter å snakker ned om henne hele tiden. Tenk hvis noen hadde skrevet sånn om feilene dere hadde gjort, dere hadde ikke følt dere bra!! Synes hun har møtt nok motgang. Det er lett å være på topp , men det er ikke langt til bunn. Det burde mange av dere huske. ser at dere går ut med navn også på folk som ikke er/ er involvert i hennes business , det er heller ikke greit, hadde vært morsomt å lagt ut deres navn her, så kunne alle vist hvem dere hadde vært. Det hadde dere nok ikke likt. Da hadde ikke mange vært like tøffe med utalelsene sine Det er hun som bretter ut alt i livet sitt og tjener penger på det. Hadde ingen brydd seg, så hadde hun vel heller ikke tjent penger på å konstant drite seg ut 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 11. mai 2016 #3409 Del Skrevet 11. mai 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Vanligvis er jeg relativt enig med innleggene dine. Og selv om det kanskje er modig å blottlegge seg slik, og innrømme at man sliter i bedriften, så klarer jeg ikke å se bort fra det kyniske her. Jeg ser det ikke som en ærlig sak lenger. Inkassokravene er gamle, de er for varer som med all sannsynlighet er bestilt, betalt og levert sluttkunde. Så når sluttkunden betalte for varen - hvorfor betalte de da ikke leverandørens faktura? Faktura for frakt, frakten er jo utført? Sluttkunden har vel betalt sine fraktomkostninger? Jeg har generelt stor respekt for folk som tør å innrømme feil, og som ønsker å rydde opp. Men rent regnskapsmessig henger ikke dette på greip med tanke på transaksjonsflyten i selskapet. Nei, det er mange hull i historien fortsatt. Som det med at de ønsker å gå i null for å trygge arbeidsplassene. Hvem snakker vi om da? Henne selv, som etter eget utsagn har sluttet? Martine, som hun sier har fått ny jobb allerede? Mannfolkene i styret? Selvfølgelig er dette tvunget fram av et desperat ønske om å unngå konkurs, og ja - de burde tatt grep lenge før, for å unngå at andre ble skadelidende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. mai 2016 #3410 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg stusser på flere ting i det siste innlegget hennes! Først og viktigst: "Valget" om å være ærlig kom ETTER at det ble lagt ut dokumentasjon på alle betalingsanmerkningene her inne. For det andre: Hun skriver at det som gikk bra med VillaPaprika, nemlig nettbutikken (det var den fysiske butikken som gikk dårlig), skulle videreføres i SbN... Men nå som SbN står på kanten av stupet er det plutselig ikke nettbutikken som går bra lenger, men interiørveiledning. Nettbutikken skal tømmes, så de kan satse på interiørveiledning... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 11. mai 2016 #3411 Del Skrevet 11. mai 2016 1 time siden, canacas skrev: Fødselsdato er ikke det samme som personnummer. Jeg kan forsåvidt sladde datoene, men nå som du har sitert innlegget slik at det er delt igjen så blir da ansvaret liggende på deg. Helt utrolig å irrritere seg over innlegget og så "dele" det en gang til kunne få lyst til å falle ned på hylekoret til Camilla sitt nivå og si noe om intelligens 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 11. mai 2016 #3412 Del Skrevet 11. mai 2016 56 minutter siden, nyher skrev: Så kleint å se at fansen hennes legger inn bestillinger på overprisa varer i ren sympati... Det er ikke sikkert at "fansen" kjøper så mye varer......., hun sier jo alltid at ting går så bra, og at de pakker og pakker og sender ut en masse med varer??? SbN er konkurs, før mnd. er over, det er ingen hurtig løsning på deres inkasso problemer. Det krever at de har varer å selge, og det er grenser for mye putetrekk og dekkebrikker en kan klare å selge til høye priser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 11. mai 2016 #3413 Del Skrevet 11. mai 2016 40 minutter siden, FruRosa skrev: Jeg stusser på flere ting i det siste innlegget hennes! Først og viktigst: "Valget" om å være ærlig kom ETTER at det ble lagt ut dokumentasjon på alle betalingsanmerkningene her inne. For det andre: Hun skriver at det som gikk bra med VillaPaprika, nemlig nettbutikken (det var den fysiske butikken som gikk dårlig), skulle videreføres i SbN... Men nå som SbN står på kanten av stupet er det plutselig ikke nettbutikken som går bra lenger, men interiørveiledning. Nettbutikken skal tømmes, så de kan satse på interiørveiledning... Interiørveiledning i hennes private firma da såfall, for er jo det hun skrev, at den tjenesten er i hennes private. Skjønner ikke hvilken betydning det får for SbN? Kanskje ikke så lett å være ærlig, kan fort gå litt surr. Om det er så viktig å gjøre SBN til en trygg arbeidsplass, der ingen er ansatt, så burde hun jo ikke dratt ut den tjenesten de tjener penger på da, men beholdt det i SBN så de kan gjøre opp for seg. Nei, her skurrer det, som vanlig.. hun sier de ikke har tatt ut lønn i SbN, da skjønner jeg ikke at det ikke har vært penger til å betale leverandørene. Fra det store varelageret hun startet med, som de kjøpte av VP for langt under det det var verdier for (var jo helt nyankomne varer og ikke rusk og rask) og det de sitter igjen med nå (se utvalget i nettbutikken) så står ikke det i stil. Alle de store dyre tingene, møbler og lamper, de har jo gått til DGH dama og leiligheten til Camilla... Nei, hun må ikke tro at alle er like "dumme" og tar alt hun sier for god fisk.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. mai 2016 #3414 Del Skrevet 11. mai 2016 54 minutter siden, Yogiyoga skrev: Bra vi har forskjellig smak! Inspirasjon er så mangt! Man kan like hele stilen eller bare noen detaljer av det. Synes dere bare sitter å snakker ned om henne hele tiden. Tenk hvis noen hadde skrevet sånn om feilene dere hadde gjort, dere hadde ikke følt dere bra!! Synes hun har møtt nok motgang. Det er lett å være på topp , men det er ikke langt til bunn. Det burde mange av dere huske. ser at dere går ut med navn også på folk som ikke er/ er involvert i hennes business , det er heller ikke greit, hadde vært morsomt å lagt ut deres navn her, så kunne alle vist hvem dere hadde vært. Det hadde dere nok ikke likt. Da hadde ikke mange vært like tøffe med utalelsene sine Det er Camilla selv som har valgt å brette ut livet sitt på internett. Hadde hun ikke gjort det ville ingen ha visst hvem hun var og følgelig ville heller ingen ha hatt noen interesse av å diskutere det hun driver med f.eks. her på KG. Hva mener du med at det er lagt ut navn på folk som ikke er involvert i hennes business? Er man aksjonær og/eller styremedlem i et selskap så er man jo i aller høyeste grad involvert i businessen. I går kveld tok de faktisk kaka. Ca. en time etter at jeg hadde sendt en mail for å kansellere en ordre hiver de seg rundt og setter i gang med å sende ut varer. Greit nok, men svaret på min avbestilling er at de har gjort varene mine klare for utsendelse og belastet min Klarnakonto. Enten er de dumme eller så er de sylfrekke! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. mai 2016 #3415 Del Skrevet 11. mai 2016 57 minutter siden, Yogiyoga skrev: Bra vi har forskjellig smak! Inspirasjon er så mangt! Man kan like hele stilen eller bare noen detaljer av det. Synes dere bare sitter å snakker ned om henne hele tiden. Tenk hvis noen hadde skrevet sånn om feilene dere hadde gjort, dere hadde ikke følt dere bra!! Synes hun har møtt nok motgang. Det er lett å være på topp , men det er ikke langt til bunn. Det burde mange av dere huske. ser at dere går ut med navn også på folk som ikke er/ er involvert i hennes business , det er heller ikke greit, hadde vært morsomt å lagt ut deres navn her, så kunne alle vist hvem dere hadde vært. Det hadde dere nok ikke likt. Da hadde ikke mange vært like tøffe med utalelsene sine Jeg liker interiøret hennes, derfor har jeg fulgt henne. Jeg liker ikke måten hun driver butikk på, derfor kommenterer jeg. Jeg liker ikke måten glasshuset hennes er enveiskjørt, derfor kommenterer jeg. Når det gjelder andre personer så er dette snakk om ett styre i ett AS. Offentlig informasjon. Ble du like oppgitt når korrupsjonssaken i Telenor eksploderte i media? Ikke så vanskelig å vite hvem som er styremedlemmer i Telenor, det er offentlig informasjon. Er man kunde blir man opprørt. Det er ingen lov mot det. Neste gang du vil kritisere; vær litt mer spesifikk eller konkret. Og ikke dra alle over en kam, blir lus av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 11. mai 2016 #3416 Del Skrevet 11. mai 2016 1 minutt siden, Leo skrev: Det er Camilla selv som har valgt å brette ut livet sitt på internett. Hadde hun ikke gjort det ville ingen ha visst hvem hun var og følgelig ville heller ingen ha hatt noen interesse av å diskutere det hun driver med f.eks. her på KG. Hva mener du med at det er lagt ut navn på folk som ikke er involvert i hennes business? Er man aksjonær og/eller styremedlem i et selskap så er man jo i aller høyeste grad involvert i businessen. I går kveld tok de faktisk kaka. Ca. en time etter at jeg hadde sendt en mail for å kansellere en ordre hiver de seg rundt og setter i gang med å sende ut varer. Greit nok, men svaret på min avbestilling er at de har gjort varene mine klare for utsendelse og belastet min Klarnakonto. Enten er de dumme eller så er de sylfrekke! Eller begge dela! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 11. mai 2016 #3417 Del Skrevet 11. mai 2016 2 minutter siden, Leo skrev: Det er Camilla selv som har valgt å brette ut livet sitt på internett. Hadde hun ikke gjort det ville ingen ha visst hvem hun var og følgelig ville heller ingen ha hatt noen interesse av å diskutere det hun driver med f.eks. her på KG. Hva mener du med at det er lagt ut navn på folk som ikke er involvert i hennes business? Er man aksjonær og/eller styremedlem i et selskap så er man jo i aller høyeste grad involvert i businessen. I går kveld tok de faktisk kaka. Ca. en time etter at jeg hadde sendt en mail for å kansellere en ordre hiver de seg rundt og setter i gang med å sende ut varer. Greit nok, men svaret på min avbestilling er at de har gjort varene mine klare for utsendelse og belastet min Klarnakonto. Enten er de dumme eller så er de sylfrekke! De stiller vel i klassen for både "dumme" og "sylfrekke" +++++ div. annet. Det varierer fra dag til dag, time til time, ikke lett å vite hva Camilla mener, og hvor hun vil??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. mai 2016 #3418 Del Skrevet 11. mai 2016 Og grunnen til at det har tatt så lang tid å få sendt ut varer er at det var så mange fridager i forrige uke. Mange fridager? For de fleste av oss var det en.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopper Skrevet 11. mai 2016 #3419 Del Skrevet 11. mai 2016 Innlegget om økonomien til SbN oppfatter jeg bare som en vegg med tekst. Stort sett bare masse bortforklaringer og unødvendig drama. (Var frista til å kommentere på posten med TLDR ) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. mai 2016 #3420 Del Skrevet 11. mai 2016 1 time siden, Yogiyoga skrev: Bra vi har forskjellig smak! Inspirasjon er så mangt! Man kan like hele stilen eller bare noen detaljer av det. Synes dere bare sitter å snakker ned om henne hele tiden. Tenk hvis noen hadde skrevet sånn om feilene dere hadde gjort, dere hadde ikke følt dere bra!! Synes hun har møtt nok motgang. Det er lett å være på topp , men det er ikke langt til bunn. Det burde mange av dere huske. ser at dere går ut med navn også på folk som ikke er/ er involvert i hennes business , det er heller ikke greit, hadde vært morsomt å lagt ut deres navn her, så kunne alle vist hvem dere hadde vært. Det hadde dere nok ikke likt. Da hadde ikke mange vært like tøffe med utalelsene sine Kan jeg spørre om hvilke personer det er som er nevnt her men ikke er en del av forretningsvirksomheten? Du trenger ikke nevne dem på nytt altså men eventuelt linke. De jeg har sett nevnt er alle medeiere i bedriften med 25% hver og er dermed medansvarlige. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg