Shoppingqueen Skrevet 4. februar 2016 #1761 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) 48 minutter siden, Emilim skrev: Endret 5. februar 2016 av Shoppingqueen Gullfisksyndromet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 5. februar 2016 #1762 Del Skrevet 5. februar 2016 Husker henne fra unge mødre da hun var gravid med eldste. Var veldig dårlig da også, så jeg tror på henne. Det som irriterer meg er den endeløse hintinga før hun gikk ut med det. Altså, alle skjønte det jo. Så skal hun spille stakkarslig på at folk snakker om henne og lager til "rykter". Sånne folk..! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 5. februar 2016 #1763 Del Skrevet 5. februar 2016 Den 3. februar 2016 at 20.41, Smugleseren skrev: Tanta til Hans var daglig leder i Villa Paprika, og det arbeidsforholdet hadde ingen lykkelig slutt. Fra å være som mor og datter, er det bare kaldre skuldre nå. Er vel søstra til "svigermor" dette da. Kan by på utfordringer..... Tror Nina er søsteren til faren til Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 5. februar 2016 #1764 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Bare for å oppsummere det som sto i den reservetråden som ble slettet: I innlegget "Hvordan blir det lille venn" skriver hun i kommentarfeltet at ingen av dem var utro, at de hele tiden har vært enige om å beholde, og at Hans var med på flyttelasset; altså at Hans flyttet ut av huset og inn i den leide leiligheten sammen med henne. Helt siden i fjor sommer har hun skrevet om det tunge bruddet, om livet som singel og lignende. Om dette må dokumenteres kan jeg legge ved en link til bloggen hennes, for i nesten hvert innlegg har hun omtalt dette på et vis. (villapaprika.blogg.no) Det betyr enten at alt det hun har skrevet om bruddet med Hans og om tilværelsen alene var usant, eller så pynter hun kraftig på sannheten nå som hun sier at de har vært sammen hele tiden. De to versjonene er ikke forenlige, så dette er absolutt ikke spekulasjon. Om jeg må lage en lang liste over innleggene der hun i klartekst skriver at det ble slutt mellom henne og Hans så gjør jeg det, men med den overveldende mengden av bevis så antar jeg at det ikke er nødvendig. Endret 5. februar 2016 av TallulahBGood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 5. februar 2016 #1765 Del Skrevet 5. februar 2016 Alle som har lest bloggen i det siste har lest hvor mye hun har skrevet om at hun flyttet inn alene, brukte hundre (!) timer da hun vasket ut huset uten hjelp fra ham, etc.. At han flyttet inn sammen med henne tror jeg de fleste stusser over at hun skriver siden hun skrev at hun var singel, ikke datet etc.. Men hun var liksom samboer med Hans hele tida? Ser hun ikke hvor utrolig selvmotsigende dette er? Det er vel ikke lesernes feil at de blir forvirret?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 5. februar 2016 #1766 Del Skrevet 5. februar 2016 25 minutter siden, TallulahBGood skrev: Bare for å oppsummere det som sto i den reservetråden som ble slettet: I innlegget "Hvordan blir det lille venn" skriver hun i kommentarfeltet at ingen av dem var utro, at de hele tiden har vært enige om å beholde, og at Hans var med på flyttelasset; altså at Hans flyttet ut av huset og inn i den leide leiligheten sammen med henne. Helt siden i fjor sommer har hun skrevet om det tunge bruddet, om livet som singel og lignende. Om dette må dokumenteres kan jeg legge ved en link til bloggen hennes, for i nesten hvert innlegg har hun omtalt dette på et vis. (villapaprika.blogg.no) Det betyr enten at alt det hun har skrevet om bruddet med Hans og om tilværelsen alene var usant, eller så pynter hun kraftig på sannheten nå som hun sier at de har vært sammen hele tiden. De to versjonene er ikke forenlige, så dette er absolutt ikke spekulasjon. Om jeg må lage en lang liste over innleggene der hun i klartekst skriver at det ble slutt mellom henne og Hans så gjør jeg det, men med den overveldende mengden av bevis så antar jeg at det ikke er nødvendig. Akkurat! Og hva med det tåredryppende innlegget i desember om at hun hadde valgt å avslutte forholdet med påfølgende masse mindre fine ting om Hans... Hun burde kanskje lese det selv,så hun husker hvordan hun hadde det da... Om det var sant da 😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 5. februar 2016 #1767 Del Skrevet 5. februar 2016 Hvis hun fortsatt er sammen med Hans, hva skal hun da med en bil nr. 2? Kjøpte ikke de en BMW 5-serie sammen? Det er jo flott familiebil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragna-råkk Skrevet 5. februar 2016 #1768 Del Skrevet 5. februar 2016 Når ble det (i våre øyne da, siden det visstnok ikke har vært det) slutt mellom dem egentlig? Og når begynte hun å dekke til 4 osv. igjen? Så det ofte var dekt til 4 på desember hvertfall... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 5. februar 2016 #1769 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Nå er det stort sett bare spy og kvalme på bloggen, så spørs om jeg kommer til å henge med særlig videre. Har vel sagt det før og, men... 10/11-15 annonserte hun i alle fall at bloggen skulle bli ny, og at stylebynorway skulle ha 4 innlegg i uka. Mulig det utgår pga oppkast. 6/11-15 Veien opp fra avgrunnen skriver hun at hun står alene og må klare seg selv. 25/10-15 Jeg tapte. Innlegget der hun forteller at hun tapte i kjærligheten. Innlegg ryddet for avsporinger Nordvesta, mod. Endret 5. februar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 5. februar 2016 #1770 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg har surfet gjennom bloggen hennes, og hun har er en helt enorm redigeringsjobb i vente - om alt skal tilpasses virkeligheten slik den tilsynelatende er i dag. Innlegg ryddet for sitat fra ryddet innlegg Nordvesta, mod. Endret 6. februar 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 5. februar 2016 #1771 Del Skrevet 5. februar 2016 19 minutter siden, canacas skrev: Jeg har surfet gjennom bloggen hennes, og hun har er en helt enorm redigeringsjobb i vente - om alt skal tilpasses virkeligheten slik den tilsynelatende er i dag. Samme gjorde jeg, men rotet meg helt tilbake og fant kommentarer der Håkon skriver til en jente/dame i kommentarfeltet at hun har feite fleskefingre og hinter til at hun hører hjemme i helvete. Hyggelig kar da. Hans også, som kaller en person for hjernedød og at han vet at sånne mennesker som hu vil råtne og brenne i helvete.. http://villapaprika.blogg.no/1410953205__vre_tro.html 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 5. februar 2016 #1772 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Den Friday, February 05, 2016 at 9.50, canacas skrev: Jeg har surfet gjennom bloggen hennes, og hun har er en helt enorm redigeringsjobb i vente - om alt skal tilpasses virkeligheten slik den tilsynelatende er i dag. Ja, omtrent hvert eneste innlegg siden konkursen burde slettes om denne historien skal virke sann. Det verste er at jeg omtrent leste gjennom hele bloggen hennes for bare noen uker siden etter et lang pause fra den, og derfor husker jeg det meste godt. Likevel motsier hun seg selv så mye og ofte at jeg nesten blir usikker om jeg hun faktisk har skrevet om noe eller ei. Det er som en episode av Twilight Zone der alt blir snudd opp ned. Husker hun ikke hva hun har skrevet selv? Endret 6. februar 2016 av Pizzaface la til "så mye og ofte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bob12 Skrevet 5. februar 2016 #1773 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Litt utenom alt, men hvorfor svarer hun på mange spørsmål med et "?" bak?.... F.eks: Hei Camilla Hva heter fargen på veggen? den var fin! og så svarer hun: den heter sand?? Dette har jeg sett mange plasser både på IG og bloggen. Det er jo ganske nedlatende måte å svare på. Arrogant. Endret 11. februar 2016 av Bond Innlegget er endret for spekulasjoner. Bond, forumansvarlig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 5. februar 2016 #1774 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) 3 timer siden, canacas skrev: Nå er det stort sett bare spy og kvalme på bloggen, så spørs om jeg kommer til å henge med særlig videre. Har vel sagt det før og, men... 10/11-15 annonserte hun i alle fall at bloggen skulle bli ny, og at stylebynorway skulle ha 4 innlegg i uka. Mulig det utgår pga oppkast. 6/11-15 Veien opp fra avgrunnen skriver hun at hun står alene og må klare seg selv. 25/10-15 Jeg tapte. Innlegget der hun forteller at hun tapte i kjærligheten. Bra skrevet Forøvrig så har hun vel skrevet "Veien opp fra avgrunnen" x-antall ganger. Det finnes ikke i hold i noe av det hun skriver, og jeg forstår fortsatt ikke hvorfor de solgte huset. Var det fordi de måtte gjøre det?? Hvis det var faren som eide huset og han gikk konk, forstår jeg det. Men, hun skylder jo på samlivsbrudd.... Innlegg ryddet for avsporinger i sitat Nordvesta, mod. LURER PÅ HVA DET VAR JEG SKREV SOM BLE FEIL HER DA?????? Endret 5. februar 2016 av Joppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 5. februar 2016 #1775 Del Skrevet 5. februar 2016 29 minutter siden, stikkontakt skrev: Samme gjorde jeg, men rotet meg helt tilbake og fant kommentarer der Håkon skriver til en jente/dame i kommentarfeltet at hun har feite fleskefingre og hinter til at hun hører hjemme i helvete. Hyggelig kar da. Hans også, som kaller en person for hjernedød og at han vet at sånne mennesker som hu vil råtne og brenne i helvete.. http://villapaprika.blogg.no/1410953205__vre_tro.html Herregud, visste ikke at det hadde vært så mye drama så lenge. Har bare fulgt med siden konkursen. Er bare enda mer vannvittig at hun er gravid. Huffameg :-( 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 5. februar 2016 #1776 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Den 5.2.2016 at 16.25, Bob12 skrev: Litt utenom alt, men hvorfor svarer hun på mange spørsmål med et "?" bak?.... F.eks: Hei Camilla Hva heter fargen på veggen? den var fin! og så svarer hun: den heter sand?? Dette har jeg sett mange plasser både på IG og bloggen. Det er jo ganske nedlatende måte å svare på. Arrogant. Ofte legger det seg på en emoji som ikke kan sees på alle plattformer tror jeg.. Endret 11. februar 2016 av Bond sitat endret, Bond, forumansvarlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 5. februar 2016 #1777 Del Skrevet 5. februar 2016 29 minutter siden, stikkontakt skrev: Samme gjorde jeg, men rotet meg helt tilbake og fant kommentarer der Håkon skriver til en jente/dame i kommentarfeltet at hun har feite fleskefingre og hinter til at hun hører hjemme i helvete. Hyggelig kar da. Hans også, som kaller en person for hjernedød og at han vet at sånne mennesker som hu vil råtne og brenne i helvete.. http://villapaprika.blogg.no/1410953205__vre_tro.html Herregud, visste ikke at det hadde vært så mye drama så lenge. Har bare fulgt med siden konkursen. Er bare enda mer vannvittig at hun er gravid. Huffameg :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 5. februar 2016 #1778 Del Skrevet 5. februar 2016 34 minutter siden, stikkontakt skrev: Samme gjorde jeg, men rotet meg helt tilbake og fant kommentarer der Håkon skriver til en jente/dame i kommentarfeltet at hun har feite fleskefingre og hinter til at hun hører hjemme i helvete. Hyggelig kar da. Hans også, som kaller en person for hjernedød og at han vet at sånne mennesker som hu vil råtne og brenne i helvete.. http://villapaprika.blogg.no/1410953205__vre_tro.html Hvem hadde trodd at "Monica" kunne se inn i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 5. februar 2016 #1779 Del Skrevet 5. februar 2016 47 minutter siden, stikkontakt skrev: Samme gjorde jeg, men rotet meg helt tilbake og fant kommentarer der Håkon skriver til en jente/dame i kommentarfeltet at hun har feite fleskefingre og hinter til at hun hører hjemme i helvete. Hyggelig kar da. Hans også, som kaller en person for hjernedød og at han vet at sånne mennesker som hu vil råtne og brenne i helvete.. http://villapaprika.blogg.no/1410953205__vre_tro.html Jeg syns nå ikke hun Monica virket noe hyggeligere, men. Skjønner godt at de ville forsvare seg, og være frekk tilbake, men alt med måte såklart 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 5. februar 2016 #1780 Del Skrevet 5. februar 2016 4 minutter siden, Fotballflue skrev: Jeg syns nå ikke hun Monica virket noe hyggeligere, men. Skjønner godt at de ville forsvare seg, og være frekk tilbake, men alt med måte såklart Enig. Var ikke spesielt konstruktivt av noen parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg