AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #101 Skrevet 4. september 2022 Hunder er fantastiske skapninger https://www.nrk.no/trondelag/hundeforer-sto-fast-pa-land_-_-fa-mann-og-hund-i-baten-og-fa-dem-over-1.16090632 Anonymkode: 42295...c91 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #102 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommer an på. Labradorer er koselige og komfortable, selv om jeg forstår at også de er dyr med instinkter hvor jeg ikke tøyer grensene. Rottweiler er det verste jeg vet. De er skikkelig skumle, stygge og jeg stoler ikke et sekund på dem. Hvis du ikke har kontroll på dem eller oppdrar dem er de muskeldrapsmaskiner Anonymkode: 7388b...9bc Vi hadde to hunder under oppveksten min, var glad i dem og behandlet dem bra, men syns de var slitsomme. De lukter (spesielt når de har vært ute - for øvrig, de som sier at ikke alle raser lukter, alle raser lukter, noen lukter kanskje mindre, men lukt er det uansett), de peser, er pågående og bjeffer, tar stor plass og skal ha mye oppmerksomhet hele tiden. Hadde også en katt, den var nydelig, var stille og rolig, kosete, satt ofte rolig ved siden av meg når jeg satt og så på TV, svarte når jeg snakket til den. Var bestandig så koselig når den la seg ved siden av meg når jeg hadde lagt meg. Savner å ha en katt, har dessverre ikke mulighet til å ha katt pga. studier og en del reising. Slike øyeblikk som dette er dyrebare (syns for øvrig at katter som ikke er så kosete, er også nydelige, å stryke de er nok😄): Anonymkode: 4f2e5...463 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå