Gå til innhold

Liker ikke hunder..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som ikke liker hunder? Jeg synes de lukter vondt og du vet i utgangspunktet aldri hvor du har de.

Anonymkode: aa933...619

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mhm, men må ikke finne på å si slikt høyt. Helt lov å si at man HATER katter, men ekstrem tabu over å ikke LIKER hunder 😬 (ikke bitter i det hele tatt! 😅😂

Anonymkode: e9c2d...177

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mhm, men må ikke finne på å si slikt høyt. Helt lov å si at man HATER katter, men ekstrem tabu over å ikke LIKER hunder 😬 (ikke bitter i det hele tatt! 😅😂

Det er det som frustrerer meg! At man ikke har lov til å si høyt at man ikke liker hunder!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke de fleste mennesker, det er visst enda verre å si🤷‍♀️

Anonymkode: d3ad7...0c6

• Liker 30
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Er ganske utrygg på de,har møtt så mange hunder som ikke har vært helt bra,i tillegg til at jeg er fryktelig allergisk. Så om jeg skulle treffe en snill og god hund kunne jeg jo ikke kommet nær nok til å bli kjent med den og like den heller...  den lukta av våt hund🤢

Tør aldri si det høyt til noen at jeg ikke liker hunder da...har likt én hund i hele mitt liv...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke de fleste mennesker, det er visst enda verre å si🤷‍♀️

Anonymkode: d3ad7...0c6

Nå handler jo denne tråden her om hunder..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Liker hunder bedre enn de fleste mennesker, men katter er best.

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke hunder. Hater bjeffing. Også pesinga og de svære tungene ut av munnen og alt sikkelet. Ofte lukter de vondt på sommeren også. Tigging etter mat og oppmerksomhet. Nei, ville heller laget en baby enn å ha en hund.

Anonymkode: c9f86...be1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, TeamWP skrev:

Jeg gjør ikke det. Er ganske utrygg på de,har møtt så mange hunder som ikke har vært helt bra,i tillegg til at jeg er fryktelig allergisk. Så om jeg skulle treffe en snill og god hund kunne jeg jo ikke kommet nær nok til å bli kjent med den og like den heller...  den lukta av våt hund🤢

Tør aldri si det høyt til noen at jeg ikke liker hunder da...har likt én hund i hele mitt liv...

For meg har det vært en dealbreaker om en date hadde hund, og spesielt hvis han pleide å ha hunden i sengen sin i tillegg 🤢

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg har det vært en dealbreaker om en date hadde hund, og spesielt hvis han pleide å ha hunden i sengen sin i tillegg 🤢

Åh , hadde ALDRI skjedd. Sa klart ifra tvert det ble alvor med kjæresten at med meg kan han aldri ha kjæledyr😋 

Han får en baby da,fin erstatning😁

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å si; ''Jeg liker ikke barn'' du, da skal du få se på bitter 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: db783...da7

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

En ren og pen hund.. lukter ikke vondt, aldri opplevd og som en bonus så lukter potene som popkorn. No joke. 

Det at du ikke liker hunder er da helt lovlig det. 
Jeg har både hund og katter og elsker hund og katt. Klarer ikke å velge side. Har ingenting imot at noen ikke liker dyr. Så lenge de respekterer dyr, så bryr jeg meg ikke. Har ei venninne som ikke liker katter, null problem. Hun overser dem og de overser henne, enkelt og greit. 

Anonymkode: 6294f...9b8

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ren og pen hund.. lukter ikke vondt, aldri opplevd og som en bonus så lukter potene som popkorn. No joke. 

Jeg har både hund og katter og elsker hund og katt. Klarer ikke å velge side. Har ingenting imot at noen ikke liker dyr. Så lenge de respekterer dyr, så bryr jeg meg ikke. Har ei venninne som ikke liker katter, null problem. Hun overser dem og de overser henne, enkelt og greit. 

Ts her,

respekterer alle dyr, og det er heller ikke slik at jeg ønsker hunder noe vondt selvom det ikke akkurat er mitt favoritt dyr :) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men en ren og pen hund vil jo enda lukte hund? En lukt jeg ikke er helt begeistret for selv. 

Altså stikker jeg nesen ned i pelsen til kattene mine så lukter de jo «katt», og vil tro at det samme gjelder for en hund. Kanskje jeg tar feil altså, har ikke sån kjempe mye erfaring med hund. Men glemmer ikke når jeg satt på med noen, hele bilen lukta skikkelig hund! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men en ren og pen hund vil jo enda lukte hund? En lukt jeg ikke er helt begeistret for selv. 

Altså stikker jeg nesen ned i pelsen til kattene mine så lukter de jo «katt», og vil tro at det samme gjelder for en hund. Kanskje jeg tar feil altså, har ikke sån kjempe mye erfaring med hund. Men glemmer ikke når jeg satt på med noen, hele bilen lukta skikkelig hund! 

Nå har jeg hatt hund i hele mitt liv, fra fødsel av... så kanskje jeg ikke kjenner hunde-lukten? Har kun kjent våt-hund lukten men ikke til vanlig. 

Ts her,

respekterer alle dyr, og det er heller ikke slik at jeg ønsker hunder noe vondt selvom det ikke akkurat er mitt favoritt dyr :) 

Helt innafor det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her,

Second! 

Har aldri i mitt liv ønsket noe vondt på et dyr! Føler til og med, med edderkoppene kattene mine (heldigsvis) tar for meg. Jeg kan ikke si at jeg hater hunder heller. De er flotte fantastiske dyr! Men ikke for meg :) 😸😸

AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor sa alltid at folk som ikke liker barn eller dyr, er ikke snille

Det er det inntrykket jeg sitter med også

Anonymkode: 5f922...62a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker barn og respekterer alle dyr (inkl. hunder) selvom jeg IKKE liker hunder. Det hun sa er bare en myte og er absolutt ikke noe jeg kjenner meg igjen i.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke mennesker.

Anonymkode: c9a86...662

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Folk med slike fordommer er ikke snille.

Anonymkode: c9f86...be1

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...