Gå til innhold

Ariana Grande - plastic fantastic

BeautyBox

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, BeautyBox said:

Det er akkurat det jeg mener. Du også har sikkert hørt om flere kjendiser som har operert seg de siste årene, men ikke henne? 

Ser ut som hun gjorde øyebrynsløft allerede i 2011. Så det er jo ganske lenge siden. 

Ja, det er sant, kan ikke huske å ha sett noe som helst om det. Andre kjendisers operasjoner skrives det jo om titt og ofte. Kan jo selvfølgelig bare ha gått under radaren min da selvfølgelig. Men ble uansett ganske overrasket over før og etter bildet, hun ser jo helt annerledes ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor slenge drit om ariana grande når en rekke andre kjendiser har gått under kniven og endret på utseendet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, I haz noodles skrev:

Ja, det er sant, kan ikke huske å ha sett noe som helst om det. Andre kjendisers operasjoner skrives det jo om titt og ofte. Kan jo selvfølgelig bare ha gått under radaren min da selvfølgelig. Men ble uansett ganske overrasket over før og etter bildet, hun ser jo helt annerledes ut. 

Ja, som regel vil man jo tenke over det når man hører om at såpass kjente personer er operert til det ugjenkjennelige.

Helt enig i at det er veldig trist med et så stort press om å se ut på en bestemt måte for å være bra nok. Og jeg synes det er veldig bra at NRK-serien Blank har tatt opp nettopp dette. Det må det bli mer av, og mindre bagatellisering av det å endre på utseendet sitt. Jeg er så sinnsykt glad for at jeg lærte å like meg selv i stedet for å operere kroppen min da jeg var yngre fordi jeg trodde jeg måtte ha D-cup for å være attraktiv! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katelana skrev:

Hvorfor slenge drit om ariana grande når en rekke andre kjendiser har gått under kniven og endret på utseendet?

Gjør deg selv en tjeneste og les igjennom det som skrives før du skriver i en tråd :) heretter svarer jeg ikke folk som åpenbart ikke har lest det som skrives før de poster noe.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Gjør deg selv en tjeneste og les igjennom det som skrives før du skriver i en tråd :) heretter svarer jeg ikke folk som åpenbart ikke har lest det som skrives før de poster noe.

Har lest tråden kjære deg. Svarer fortsatt ikke på spørsmålet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katelana skrev:

Har lest tråden kjære deg. Svarer fortsatt ikke på spørsmålet.

1. Jeg slenger ikke drit om Ariana Grande, men diskuterer problemet ved at vi ikke snakker om at kjendiser er operert

2. Hvis du vet om flere kjendiser som er operert uten at det snakkes om, så er du hjertelig velkommen til å komme med innspill om det i tråden.

Endret av BeautyBox
Skriveleif
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, BeautyBox skrev:

Ja, som regel vil man jo tenke over det når man hører om at såpass kjente personer er operert til det ugjenkjennelige.

Helt enig i at det er veldig trist med et så stort press om å se ut på en bestemt måte for å være bra nok. Og jeg synes det er veldig bra at NRK-serien Blank har tatt opp nettopp dette. Det må det bli mer av, og mindre bagatellisering av det å endre på utseendet sitt. Jeg er så sinnsykt glad for at jeg lærte å like meg selv i stedet for å operere kroppen min da jeg var yngre fordi jeg trodde jeg måtte ha D-cup for å være attraktiv! 

Med dette sagt: jeg sier fortsatt IKKE at man ikke skal operere seg, men er interessert i å snakke om fenomenet, og synes det er en uting at vi ikke snakker om det. Alle må få gjøre det en selv ønsker med sin egen kropp, men det i seg selv er ikke et argument for å ikke snakke om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanke Lively, Ellie Goulding og Megan Fox blir ikke snakket særlig mye om heller og de har gjort ting med ansiktet også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katelana skrev:

Blanke Lively, Ellie Goulding og Megan Fox blir ikke snakket særlig mye om heller og de har gjort ting med ansiktet også.

Takk for innspill! Legg gjerne ved "før og etter"-bilder med opphavskilde. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Katelana skrev:

.

*Klippet bort bilder uten kildehenvisninger*

Takk! Og ja, det har nok blitt snakket for lite om de også. Nesa til Blake har jeg imidlertid hørt snakk om, og ikke i aviser eller sladderblader. 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Takk! Og ja, det har nok blitt snakket for lite om de også. Nesa til Blake har jeg imidlertid hørt snakk om, og ikke i aviser eller sladderblader. 

Hun smiler skikkelig på det ene bildet og er bortimot nøytral på den andre. Hva er det dere driver med? Forstår ikke greia?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Katelana fint om du legger inn kilder til bildene i innlegget ditt, ellers blir innlegget fjernet av admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Macro skrev:

Hun smiler skikkelig på det ene bildet og er bortimot nøytral på den andre. Hva er det dere driver med? Forstår ikke greia?

Blake Lively har operert nesa si slik at den er mindre og smalere. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BeautyBox skrev:

ahh. Det var boost..

det ser ikke ut som samme dame..

Endret av Macro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BeautyBox skrev:

Aha. Meget vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk reagerer på de plastiske operasjonene til Ariana Grande på grunn av utrykket og stilen hun prøver å formidle. Øyebrynsløftet hun har tatt, i kombinasjon med å «korte» inn brynsfasongen, gir henne et veldig barnslig og uskyldig blikk. Nesen er blitt mye mindre, haken er moderert og hun har halvert kroppvekten sin siden hun var (16)!! I tillegg til disse stmå prinsessekjolene og knestrømpene hun alltid går med, ser hun ut som en 12-åring. Dama blir 24 i år(?) men ser stadig mer ut som en ung tenåringsjente. 

Poenget mitt er at agendaen med Ariana Grande’s image er å seksualisere småjenter. Derfor er det riktig å reagere. Man kan kritisere Kim K for alle operasjonene sine, men hun ser iallefall ut som en voksen dame. 

Ariana Grande markedsføres som en uskyldig og sexy Lolita. 

Forstyrrende, spør du meg.

Endret av ReinaSiete
Skrivefeil
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Er det ikke litt rart at man hyller det som egentlig ikke finnes? Det er jo bare resultatet av en eller flere flinke kirurger (som burde bruke kompetansen sin til å hjelpe syke, ikke skjære i friske mennesker), så kanskje det er kirurgene som burde hylles. Mulig jeg er bakstreversk nå, men at noen som i utgangspunktet er helt normale, blir opererte for å ligne disneyfigurer, altså noe som ikke finnes, er sykt og - for meg - litt frastøtende.

NB Jeg har full forståelse for at man vil legge utstående ører inntil hodet, rette opp en skjev nese, eller lignende. De bildeeksempler som er lagt ut her i tråden er et resultat av detaljfokusering og ikke at de vil rette opp noe som er «skjemmendel. Problemet er dog hvem som skal avgjøre hva som er skjemmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...