Gå til innhold

Ariana Grande - plastic fantastic


BeautyBox

Anbefalte innlegg

Hun er veldig glad i disse "bjørneører" filtrene på Snap da  😂

Datteren min på 13 og venninne hennes synes det er kjempegøy. Blir bare tragikomisk at "voksne" kvinner bruker det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke uvanlig at de fleste kjendiser har fikset på noe. Søker man opp "celebirty mose jobs" så har veldig mange operert nesen.

Grunnen til mange diskuterer Kardashian og Jenner er fordi de er store A kjendiser, Kim er operert topp til tå og samme med Kylie som er bare 20 år og begynte med fillers som 17 åring. Ble mer og mer lik kim. Samme med Khloe

Blir liksom ikke sjokkert mer, siden det er blitt så vanlig

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ReinaSiete skrev:

Folk reagerer på de plastiske operasjonene til Ariana Grande på grunn av utrykket og stilen hun prøver å formidle. Øyebrynsløftet hun har tatt, i kombinasjon med å «korte» inn brynsfasongen, gir henne et veldig barnslig og uskyldig blikk. Nesen er blitt mye mindre, haken er moderert og hun har halvert kroppveksten sin siden hun var (16)!! I tillegg til disse små prinsessekjolene og knestrømpene hun alltid går med, ser hun ut som en 12-åring. Dama blir 24 i år(?) men ser stadig mer ut som en ung tenåringsjente. 

Poenget mitt er at agendaen med Ariana Grande’s image er å seksualisere småjenter. Derfor er det riktig å reagere. Man kan kritisere Kim K for alle operasjonene sine, men hun ser iallefall ut som en voksen dame. 

Ariana Grande markedsføres som en uskyldig og sexy Lolita. 

Forstyrrende, spør du meg.

 

The kardashians ser ut som de har to oppblåsbare ballonger som rumper. Vil ikke akkurat si at en voksen dame ser slik ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina Agilera og Britney Spears har også fylt på her og der. C.A hadde vanlige og tynne lepper før. Nå er de blåst opp.

 

Er ikke Scooter Arianas manager? Den samme som til Bieber. Det er trist å være liten jente ja når de er 24 år. Men se til vår egen Linni Meister på 33 år snart. Hun er også meget barnslig og spiller på litenjente looken. Babystemme og tripper rundt. Aka blogger cbe. Må være smittsomt eller så selger dette mer og da er det bare trist og skremmende.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BeautyBox skrev:


Det som diskuteres i amerikanske medier er: øyebrynsløft, neseoperasjon og fillers. Bildene taler for seg selv: 

Bilderesultat for ariana grande nose job

Edit: bildet er hentet fra https://www.betrendsetter.com/ariana-grande-plastic-surgery/

Det er så unödvendig når folk mener det er tatt neseoperasjoner og sammenligner med pubertale neser. Det er noe med å vokse seg inn i nesa si og...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Mnjah skrev:

Det er så unödvendig når folk mener det er tatt neseoperasjoner og sammenligner med pubertale neser. Det er noe med å vokse seg inn i nesa si og...

Eh...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mnjah skrev:

Det er så unödvendig når folk mener det er tatt neseoperasjoner og sammenligner med pubertale neser. Det er noe med å vokse seg inn i nesa si og...

Er du dum eller? Nese og ører blir bare større og større 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
19 timer siden, BeautyBox skrev:

Poenget mitt her er jo ikke å diskutere hvorvidt man skal operere seg eller ikke, men at det ikke snakkes åpent om at en kjent person har tatt mange kosmetiske operasjoner. Jeg sier ikke at man ikke skal operere seg, men synes det er en uting at det ikke snakkes om. Fordi det da gir et uærlig inntrykk av en som er rollemodell og forbilde for andre, og fordi hvis vi ikke snakker om det så vil det naturligvis kunne føre til at unge jenter tror de er mindre pene bare fordi de ikke ser slik ut "fra fødselen". 

Jeg er veldig enig med deg, og syns det bør snakkes om og komme frem hvis "forbilder" operer seg. Årsaken er åpenbar: Slike kjendiser er forbilder for mange unge jenter. De ønsker å være som dem, se ut som dem, og leve livet deres. Noen vil forsøke å etterligne dem, enten det er stilmessig elle utseendemessig. Hvis kjendisen har et utseende som faktisk ikke er naturlig eller lyver om egen størrelse/vekt osv, vil dette kunne skape usikkerhet og misnøye hos jentene som jobber for å bli som forbildene sine - men logisk nok aldri klarer det fordi kjendisen ikke er naturlig/lyver. 

I Norge har vi Sophie Elise som lenge hevdet at rumpa hennes kom av trening. Selv om hun hatet å trene. Så stod hun frem og sa at nei, den var operert - slik mange hadde mistanke om. Du kan altså ikke trene deg til en rumpe som Sophie Elise, du må operere deg til en slik rumpe. For noen jenter vil nok det være en liten lettelse - det var ikke de som gjorde noe feil alle de timene på treningsstudio, det er ikke dem det er noe feil med - for rumpa hennes kan du rett og slett ikke trene deg til. 

Jeg huske selv lettelsen for mange år tilbake da jeg forstod at damene i magasiner og på reklameplakatene er retusjert: Jeg trodde at hvis jeg bare spiste lite nok, og trente nok ville jeg kunne bli som de damene. De var jo slik, så da burde det være oppnåelig for meg også. Jeg husker jeg ble lettet da jeg forstod at de ikke var ekte. Jeg kunne senke skuldrene og slutte å jage etter å bli som dem - for de er ikke ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mnjah skrev:

Det er så unödvendig når folk mener det er tatt neseoperasjoner og sammenligner med pubertale neser. Det er noe med å vokse seg inn i nesa si og...

Haha, morsom du. Nesen forandrer ikke form så drastisk fra pubertet til voksen alder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, My <3 skrev:

Hun er veldig glad i disse "bjørneører" filtrene på Snap da  😂

Datteren min på 13 og venninne hennes synes det er kjempegøy. Blir bare tragikomisk at "voksne" kvinner bruker det.

Enda mere tragisk at du lar små barn følge voksne mennesker på Snap. Det er ikke kjendisene som er problemet her.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
10 timer siden, ReinaSiete skrev:

Folk reagerer på de plastiske operasjonene til Ariana Grande på grunn av utrykket og stilen hun prøver å formidle. Øyebrynsløftet hun har tatt, i kombinasjon med å «korte» inn brynsfasongen, gir henne et veldig barnslig og uskyldig blikk. Nesen er blitt mye mindre, haken er moderert og hun har halvert kroppveksten sin siden hun var (16)!! I tillegg til disse små prinsessekjolene og knestrømpene hun alltid går med, ser hun ut som en 12-åring. Dama blir 24 i år(?) men ser stadig mer ut som en ung tenåringsjente. 

Poenget mitt er at agendaen med Ariana Grande’s image er å seksualisere småjenter. Derfor er det riktig å reagere. Man kan kritisere Kim K for alle operasjonene sine, men hun ser iallefall ut som en voksen dame. 

Ariana Grande markedsføres som en uskyldig og sexy Lolita. 

Forstyrrende, spør du meg.

 

Og det vil vel også påvirke aldersgruppen på jentene som har henne som forbilde... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
42 minutter siden, Mnjah skrev:

Det er så unödvendig når folk mener det er tatt neseoperasjoner og sammenligner med pubertale neser. Det er noe med å vokse seg inn i nesa si og...

Vokse seg inn i nesa si?? 

Tror det er ganske opplagt at hun har endra på nesa. Se på dette bildet feks. Her ser du at nesa både er gjort smalere og noe av tuppen er fjernet. Nesa blir ikke mindre med årene.

Du kan se på enkelte gamle folk at de har store neser på grunn av bruskdannelse. Kroppsvekt kan gjøre noe med hvor fremtreden en nese er - hvis man er rund i ansiktet vil nesa logisk nok bli mer skjult, enn om man er veldig tynn feks, men selve formen vil ikke endre seg. Det er heller ikke særlig med fett som legger seg på nesa... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana grande er for meg et mysterie. Ser jo bare av noen svar her at AG er fritatt for all kritikk. Min eldste datter syns Ariana er helt super. Selv syns jeg AG er svært mimikkløs og også veldig stiv i kroppen. Ikke lager hun spesielt fengende musikk heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fabrikert. Som Britney var. Men når de bikker 20 så er de ikke søte småjenter mer. Når de spiller på ungpike looken til de nærmer seg 35 så blir det helt feil. Men i sexverden så selger jo denne looken stort. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, My <3 skrev:

Eh...

 

15 timer siden, BeautyBox skrev:

Haha, morsom du. Nesen forandrer ikke form så drastisk fra pubertet til voksen alder. 

 

15 timer siden, Korsihalsen skrev:

Er du dum eller? Nese og ører blir bare større og større 😂

Men i all verden... ja, nese og ører vokser - men veksten er størst i pubertetsårene, før etter hvert at ansiktet vokser seg til. Nese og ører på pubertale gutter vokser dobbelt så fort som resten av ansiktet. På jenter noe mindre, men allikevel hyppigere vekst i en viss periode. 

Usaklig stemning i denne tråden...

https://www.healthlinkbc.ca/health-topics/te7260 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Newroz skrev:

Vokse seg inn i nesa si?? 

Tror det er ganske opplagt at hun har endra på nesa. Se på dette bildet feks. Her ser du at nesa både er gjort smalere og noe av tuppen er fjernet. Nesa blir ikke mindre med årene.

Du kan se på enkelte gamle folk at de har store neser på grunn av bruskdannelse. Kroppsvekt kan gjøre noe med hvor fremtreden en nese er - hvis man er rund i ansiktet vil nesa logisk nok bli mer skjult, enn om man er veldig tynn feks, men selve formen vil ikke endre seg. Det er heller ikke særlig med fett som legger seg på nesa... 

 

Les det jeg skrev over, samt linken. Pubertetsvekst er et helt vanlig fenomen.

Nå sier jeg ikke at hun 100 % sikkert ikke har fikset på den. Jeg sier bare at pubertale bilder er ei et godt sammenligningsgrunnlag. Så jo, man kan «vokse seg inn i nesa si» - det er helt vanlig. 

Bildet du har lagt ved viser derimot tydeligere en endring, da hun er eldre.

Endret av Mnjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/23/2018 at 9:42 AM, ReinaSiete said:

Folk reagerer på de plastiske operasjonene til Ariana Grande på grunn av utrykket og stilen hun prøver å formidle. Øyebrynsløftet hun har tatt, i kombinasjon med å «korte» inn brynsfasongen, gir henne et veldig barnslig og uskyldig blikk. Nesen er blitt mye mindre, haken er moderert og hun har halvert kroppvekten sin siden hun var (16)!! I tillegg til disse bittesmå prinsessekjolene og knestrømpene hun alltid går med, ser hun ut som en 12-åring. Dama blir 24 i år(?) men ser stadig mer ut som en ung tenåringsjente. 

Poenget mitt er at agendaen med Ariana Grande’s image er å seksualisere småjenter. Derfor er det riktig å reagere. Man kan kritisere Kim K for alle operasjonene sine, men hun ser iallefall ut som en voksen dame. 

Ariana Grande markedsføres som en uskyldig og sexy Lolita. 

Forstyrrende, spør du meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
På 23.6.2018 den 10.42, ReinaSiete skrev:

Folk reagerer på de plastiske operasjonene til Ariana Grande på grunn av utrykket og stilen hun prøver å formidle. Øyebrynsløftet hun har tatt, i kombinasjon med å «korte» inn brynsfasongen, gir henne et veldig barnslig og uskyldig blikk. Nesen er blitt mye mindre, haken er moderert og hun har halvert kroppveksten sin siden hun var (16)!! I tillegg til disse små prinsessekjolene og knestrømpene hun alltid går med, ser hun ut som en 12-åring. Dama blir 24 i år(?) men ser stadig mer ut som en ung tenåringsjente. 

Poenget mitt er at agendaen med Ariana Grande’s image er å seksualisere småjenter. Derfor er det riktig å reagere. Man kan kritisere Kim K for alle operasjonene sine, men hun ser iallefall ut som en voksen dame. 

Ariana Grande markedsføres som en uskyldig og sexy Lolita. 

Forstyrrende, spør du meg.

 

Veldig tankevekkende det du skriver. 

Det sitter helt sikkert folk med makt bak som sitter med kunnskap om hvordan de best kan fremme henne som artist. Hva som er årsaken til at de tviholder på å gjøre henne så ung som mulig, er i grunnen spørsmålet. Er det behovet for målgruppens identifikasjon som er avgjørende? Ønsker de denne målgruppen fordi de er lettpåvirkelige? Er det for utfordrende å skifte til en voksen profil, og dermed en helt annen målgruppe? 

Det er jo opptil flere av disse jentene, som har vokst opp i Disney sin klamme favn. Og det har jo ikke akkurat vært mange av dem som har klart overgangen til voksent image særlig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel bare blitt så vant til at kjendiser(og vanlige kvinner) fikser på alt mellom himmel og jord at det bare er de mest ekstreme som diskuteres. Hvis Ariana Grande hadde skaffet seg butt implants ala Sofie Elises hadde hun nok ikke sluppet unna, men hun har vært noe mer diskret selv om hun helt klart har fikset på ting. "Alle" fikser på ting. Det er en trist utvikling, men jeg kan forstå at kjendisene som tross alt lever av utseendet sitt gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...