Gå til innhold

Ariana Grande - plastic fantastic


BeautyBox

Anbefalte innlegg

Ikke ofte jeg skriver negativt om kjendiser her inne med mindre de er direkte stygge med andre. Men akkurat dette tok oppmerksomheten min en liten stund nå.. Alle snakker om hvor fantastisk pen Ariana Grande er, men jeg har aldri hørt noen si et eneste ord om at hun har operert både det ene og det andre. Er det bare jeg som er født under en stein her, eller er dette veldig underkommunisert her i Norge? Ser jo at det ligger ute masse artikler om det på engelsk når jeg googler det, men som sagt ikke hørt ett pip om det før nå. 

Ei jeg kjenner har til og med skrytt et barn opp i skyene for å være så søt og "ligne sykt på Ariana Grande". Som om det skal være så bra, når hun er så operert. 

Skulle gjerne likt å spole 50 år frem i tid og sett hvordan hun kommer til å se ut da, når man har tatt både øyebrynsløft, neseoperasjon og fillers (og kanskje mer) i så ung alder. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det hun har operert? Er ikke så stor fan, men jeg ser ærlig talt ikke stor forskjell på henne. Da hun var med på et show på nicolodeon til nå, unntatt vekta. Hun er mye tynnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, enirt skrev:

Hva er det hun har operert? Er ikke så stor fan, men jeg ser ærlig talt ikke stor forskjell på henne. Da hun var med på et show på nicolodeon til nå, unntatt vekta. Hun er mye tynnere. 


Det som diskuteres i amerikanske medier er: øyebrynsløft, neseoperasjon og fillers. Bildene taler for seg selv: 

Bilderesultat for ariana grande nose job

Edit: bildet er hentet fra https://www.betrendsetter.com/ariana-grande-plastic-surgery/

Endret av BeautyBox
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i å operere seg om det er det en vil, om en blir påvirket av det er jo ikke dens problem. Folk kan ikke si hvordan andre skal være og hva de ikke bør/skal gjøre, bare fordi de er et forbilde til andre. Jeg syns det er helt opp til hver enkelte om de vil opereres eller ta filler i om de ikke er fornøyd med noe. Hvordan Ariana Grande kommer til å se ut om 50 år er ikke godt å si, men de aller fleste mister glansen sin ved alderen.

Endret av Tockit
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tockit skrev:

Ser ikke noe galt i å operere seg om det er det en vil, om en blir påvirket av det er jo ikke dens problem. Folk kan ikke si hvordan andre skal være og hva de ikke bør/skal gjøre, bare fordi de er et forbilde til andre. Jeg syns det er helt opp til hver enkelte om de vil opereres eller ta filler i om de ikke er fornøyd med noe. Hvordan Ariana Grande kommer til å se ut om 50 år er ikke godt å si, men de aller fleste mister glansen sin ved alderen.

Poenget mitt her er jo ikke å diskutere hvorvidt man skal operere seg eller ikke, men at det ikke snakkes åpent om at en kjent person har tatt mange kosmetiske operasjoner. Jeg sier ikke at man ikke skal operere seg, men synes det er en uting at det ikke snakkes om. Fordi det da gir et uærlig inntrykk av en som er rollemodell og forbilde for andre, og fordi hvis vi ikke snakker om det så vil det naturligvis kunne føre til at unge jenter tror de er mindre pene bare fordi de ikke ser slik ut "fra fødselen". 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Poenget mitt her er jo ikke å diskutere hvorvidt man skal operere seg eller ikke, men at det ikke snakkes åpent om at en kjent person har tatt mange kosmetiske operasjoner. Jeg sier ikke at man ikke skal operere seg, men synes det er en uting at det ikke snakkes om. Fordi det da gir et uærlig inntrykk av en som er rollemodell og forbilde for andre, og fordi hvis vi ikke snakker om det så vil det naturligvis kunne føre til at unge jenter tror de er mindre pene bare fordi de ikke ser slik ut "fra fødselen". 

Jeg vil nok tro at den største grunnen til at det ikke blir snakket så mye om er fordi at de aller fleste kjendiser har tatt enten operasjon eller fillers nå til dags, så det er rett og slett ikke så interessant å snakke om lenger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tockit skrev:

Jeg vil nok tro at den største grunnen til at det ikke blir snakket så mye om er fordi at de aller fleste kjendiser har tatt enten operasjon eller fillers nå til dags, så det er rett og slett ikke så interessant å snakke om lenger.

Det synes jeg høres litt rart ut, fordi jeg til stadighet har hørt folk snakke om blant annet hvor mye Kardashian- og Jenner-folka har operert seg. Og flere andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Det synes jeg høres litt rart ut, fordi jeg til stadighet har hørt folk snakke om blant annet hvor mye Kardashian- og Jenner-folka har operert seg. Og flere andre. 

Noen gjør det mer åpenbart enn andre, da blir det jo mer snakk om. Men generelt sett er det ikke så mye snakk om plastisk kirurgi blant kjendiser fordi det er såpass normalisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tockit skrev:

Noen gjør det mer åpenbart enn andre, da blir det jo mer snakk om. Men generelt sett er det ikke så mye snakk om plastisk kirurgi blant kjendiser fordi det er såpass normalisert.

Jeg er ikke enig. Jeg har som sagt hørt mye snakk om at flere kjendiser har operert seg, enten det er gradvis eller "over natta". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeautyBox skrev:


Det som diskuteres i amerikanske medier er: øyebrynsløft, neseoperasjon og fillers. Bildene taler for seg selv: 

Bilderesultat for ariana grande nose job

Edit: bildet er hentet fra https://www.betrendsetter.com/ariana-grande-plastic-surgery/

Jeg aner ikke hvem denne damen er, men jeg synes hun er mye penere på førbildet enn på det nye.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella skrev:

Jeg aner ikke hvem denne damen er, men jeg synes hun er mye penere på førbildet enn på det nye.

Jeg er enig :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og? Skjønner ikke helt hvorfor det må bli snakket om heller. Jeg hører egentlig ingenting om det, for å være ærlig. Se/leser heller ikke om det i moteblader (selvfølgelig gjør du det om du leser sladderblader som se og hør). Egentlig hører man ikke særlig mye om det med mindre man oppsøker den type informasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tockit skrev:

Og? Skjønner ikke helt hvorfor det må bli snakket om heller. Jeg hører egentlig ingenting om det, for å være ærlig. Se/leser heller ikke om det i moteblader (selvfølgelig gjør du det om du leser sladderblader som se og hør). Egentlig hører man ikke særlig mye om det med mindre man oppsøker den type informasjon.

Hvorfor jeg synes det bør snakkes om har jeg allerede sagt.

Jeg leser aldri sladderblader, men folk rundt meg snakker om det. Så jeg er fortsatt ikke enig med deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BeautyBox skrev:

Hvorfor jeg synes det bør snakkes om har jeg allerede sagt.

Jeg leser aldri sladderblader, men folk rundt meg snakker om det. Så jeg er fortsatt ikke enig med deg. 

Jeg sier ikke at du må være enig med meg. Jeg sier min mening akkurat som du sier din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tockit skrev:

Jeg sier ikke at du må være enig med meg. Jeg sier min mening akkurat som du sier din.

Og jeg har heller ikke sagt at vi må være enige ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er virkelig en trist utvikling når det har blitt vanlig at mennesker med helt normalt utseende opererer seg.

Jeg har ikke problem med å forstå at mennesker med for eksempel brannskader o.l. opererer utseendet sitt, men jeg kommer aldri til å begripe vitsen med at velskapte, normalt pene og friske mennesker gjør det.

Endret av Chaya
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt hun var på før-bildet. Jeg hadde aldri trodd det var samme jenta. Hun hadde ikke trengt å operere noe som helst. Fryktelig trist utvikling at kosmetiske operasjoner og behandlinger normaliseres mer og mer. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, seriøst, hadde aldri kjent hun igjen! Dette visste jeg ikke, trodde hun var helt naturlig jeg. Er hun naturlig så tynn og? Det eneste jeg har "reagert" litt på er at hodet hennes virker så stort i forhold til kroppen. Det ser skikkelig slemt ut når jeg skriver det ser jeg, men det er i allefall ikke ment slemt. Tenker at det må være et helt vanvittig slankepress i den bransjen og syns det er veldig synd, både for de som utsettes for det direkte, og all den unge fansen som indirekte påvirkes. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, I haz noodles skrev:

Oi, seriøst, hadde aldri kjent hun igjen! Dette visste jeg ikke, trodde hun var helt naturlig jeg. Er hun naturlig så tynn og? Det eneste jeg har "reagert" litt på er at hodet hennes virker så stort i forhold til kroppen. Det ser skikkelig slemt ut når jeg skriver det ser jeg, men det er i allefall ikke ment slemt. Tenker at det må være et helt vanvittig slankepress i den bransjen og syns det er veldig synd, både for de som utsettes for det direkte, og all den unge fansen som indirekte påvirkes. 

Det er akkurat det jeg mener. Du også har sikkert hørt om flere kjendiser som har operert seg de siste årene, men ikke henne? 

Ser ut som hun gjorde øyebrynsløft allerede i 2011. Så det er jo ganske lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...