Calla Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 18. mars 2005 vel, i dag er det nok en rengjøringsdag..... en liten stund til på KG så får jeg sette i gang vel... Skal lage en deilig middag ikveld, så blir det kos foran tvn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. mars 2005 #162 Del Skrevet 18. mars 2005 Kjempekoselig å ha opphavet så nære... Selv har jeg jo foreldrene mine 32 mil unna, slik vi bor nå - og det er klart at det kan bli litt sårt, særlig når vi vel får unger etterhvert! Men vi har blitt enige om at vi skal flytte slik at vi kan bo nær dem også, i alle fall for et par år. Heldigvis skal mamma og pappa kjøpe seg ferieleilighet her i byen da, så får vi se dem litt oftere uansett - er en trygghet det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #163 Del Skrevet 18. mars 2005 Kjempekoselig å ha opphavet så nære... Selv har jeg jo foreldrene mine 32 mil unna, slik vi bor nå - og det er klart at det kan bli litt sårt, særlig når vi vel får unger etterhvert! Men vi har blitt enige om at vi skal flytte slik at vi kan bo nær dem også, i alle fall for et par år. Heldigvis skal mamma og pappa kjøpe seg ferieleilighet her i byen da, så får vi se dem litt oftere uansett - er en trygghet det! :-) 32mil er ganske langt unna ja... skjønner godt at dere har lyst til å flytte nærmere...man vat jo trossalt aldri hvor lenge man har foreldrene sine. Mamma holdt på å dø fra meg for et par år siden. Det var en tankevekker! Tror nok mange foreldre er redd for å være "i veien" for barna sine, så jeg syns det er viktig å vise at man trenger dem og setter pris på dem... Ja, nå ble jeg plutselig en liten drama-queen.... Tror jeg fortsetter med husarbeidet jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 18. mars 2005 Gode nyheter bare strømmer på for tiden! : Mamma har allerede begynt å pakke..(gleder seg til å flytte ja...) Og gjett hva hun fant innerst i boden..?!! En pappeske full av cd'r som jeg trodde forsvant forige gang vi flyttet!! Jippi! Har vært skikkelig irritert over at de var borte...nå trenger vi mer plass til cd'r..hmm..enda en grunn til å ta en tur på IKEA.. Tilbake til bryllup: Jeg og sambo skal sette oss ned i helgen og lage et par forskjellige innbydelser. Har også skrevet ferdig det som skal stå inni innbydelsene, trenger bare plassere det riktig og skrive det ut.. Så nå ser det ihvertfall ut som vi endelig kommer skikkelig i gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 18. mars 2005 #165 Del Skrevet 18. mars 2005 God helg til deg også!!! Så gøy å les om husplanene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 18. mars 2005 #166 Del Skrevet 18. mars 2005 Tenkte meg det var noe sånt ja... virker som du har litt peiling på sånt? Hei Har litt peiling ja, for jobber i et designbyrå der vi driver med web og trykksaker, så da innebærer det også billedbehandling, og derfor har jeg endel kunnskaper innenfor tema. Men særlig tekniske ferdigheter med et kamera har jeg ikke Forstår lite av hvordan lukker og blender innstillingene skal være i forhold til motiv o.l. Jeg håper du får en riktig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #167 Del Skrevet 21. mars 2005 Merker jeg ikke har vært her på en stund gett..fant dagboken langt nede på side 2.... :o Vel, jeg og sambo har laget ferdig teksten som skal limes inn i innbydelsene. Tror det blir bra. Har også hatt en liten sammenkomst med mine venninner som er hjemme på påskeferie. Vi ble enige om at flere av de skal sove over natt til bryllupsdagen.. det kan bli koselig! De skal sørge for at jeg kommer meg i seng tidlig nok, og så tar vi en koselig frokost før vielsen. En av venninnene er også frisøren min, så da vet jeg at vi får ordnet håret i tide.. Søren, nå må jeg løpe på jobb.... :-( Ha en flott dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. mars 2005 #168 Del Skrevet 21. mars 2005 Nå tar jeg den store påskehilserunden Vil derfor ønske deg en fantastisk fin påske!!! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 25. mars 2005 God påske alle sammen!!! Sto ikke opp før tolv i dag jeg... :oops: Har jobbet en del nattevakter denne uken, tar knekken på energien min... Jeg som nesten hadde klart å bli a-menneske.... :-x Jaja, det blir jo penger av det... Har mye å tenke på for tiden. Må snart hjelpe mamma å flytte, masse skolearbeid, må bli ferdig med innbydelser snart...men akkurat nå gleder jeg meg sykt til påsken er over: da får vi nytt kjøkken!!! Lasse var nemlig i samtale med banken forige uke. De sa at jeg definitivt burde bruke studielånet mitt (som står på fond) til verdiskapning av huset vårt. Jeg har ikke turt å røre de før, for jeg vil ha minst mulig gjeld når jeg er ferdig. Men nå er det slik at hvis vi øker verdien i huset så vil vi få et billigere huslån, og da vil banken kjøpe opp studielånet mitt og slå det sammen med huslånet. Med andre ord slipper jeg de skyhøye rentene til lånekassen... Et tips hvis det er andre huseiere som spikrer og sparer for harde livet! Vel, skal ihvertfall bli deilig å bli kvitt det rosa kjøkkenet fra 1950.... si fra hvis noen vil komme på middag i nytt kjøkken! Forresten, noen som vet om noen butikker som har godt utvalg i pensko til gutter? Lasse kan jo ikke ha vanlige svarte pensko til den lyse dressen..... Har tenkt oss en tur til oslo, kanskje det er noen ålreite butikker der? til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #170 Del Skrevet 25. mars 2005 Bare setter inn noen linker for min egen del...greit å ha alt på et sted....(leter etter fine ringer..på tide å kjøpe snart..) http://www.gullsmedbutikken.no/storefront....&c1=313&c2=&c3= http://www.gullsmedbutikken.no/storefront....&c1=313&c2=&c3= http://www.meisterschmuck.com/frame.php3?m...esentation.php3 http://www.niessing.com/mb/1/showComp?nav=...vOooOhEqxXlTCew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mars 2005 #171 Del Skrevet 25. mars 2005 .... si fra hvis noen vil komme på middag i nytt kjøkken! Ja, takk! Jeg vil gjerne kommer på middag! Så deilig med nytt kjøkken! Her i gården har vi også stått opp sent, og brukt store deler av dagen på og vasking av hus! Reiser imorgen til varmere strøk....deilig!! God påske vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. mars 2005 #172 Del Skrevet 25. mars 2005 Bare setter inn noen linker for min egen del...greit å ha alt på et sted....(leter etter fine ringer..på tide å kjøpe snart..) http://www.gullsmedbutikken.no/storefront....&c1=313&c2=&c3= http://www.gullsmedbutikken.no/storefront....&c1=313&c2=&c3= http://www.meisterschmuck.com/frame.php3?m...esentation.php3 http://www.niessing.com/mb/1/showComp?nav=...vOooOhEqxXlTCew Fiiiiine ringer!!! Stjeler disse linkene til dagboka mi jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mars 2005 #173 Del Skrevet 25. mars 2005 hei cons - lenge siden! Takk for hilsen i boken min! Fine ringer forresten...må nesten slutte med å se jeg. Har allerede ringen her jeg, og man blir jo så keen på flere....jeg har sagt til sambo at når vi gifter oss må han skrive under på en kontrakt som sier at han skal gi meg masse smykker!! He he, mon tro om han gikk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mars 2005 #174 Del Skrevet 25. mars 2005 God påske til deg også! Jeg har ikke vært så flink til å ta "runden" her som flere andre - men det betyr uansett ikke at jeg har glemt hverken den ene eller den andre, bare så det er sagt... Ha en kjempefin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #175 Del Skrevet 25. mars 2005 Takk for hilsener Toria, Izaria og Tomias! Var redd alle hadde glemt meg siden jeg ikke har vært på KG så mye i det siste... God påske til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mars 2005 #176 Del Skrevet 25. mars 2005 glemt deg, nei?!?!?! Overhodet ikke! Savnet deg har vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 25. mars 2005 glemt deg' date=' nei?!?!?! Overhodet ikke! Savnet deg har vi! :blomst_opp: du er god du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #178 Del Skrevet 25. mars 2005 Har så lyste på dette smykket !!!!! Vet ikke helt med øredobbene...men smykket hadde ihvertfall passet kjempebra!! Kanskje spare litt av neste lønning da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #179 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei alle sammen! Så var påsken over gett...føler jeg ikke har fått gjort så mye som jeg skulle men...jobben har tatt opp meste parten av tiden. Men, hvis jeg gjør ferdig oppgaven min innen i morgen, så SKAL jeg bruke resten av uken på innbydelsene... Er vel snart på tide å få sendt de ut... Hva syns dere om å ha svarfrist 1.juni? Høres det greit ut? Får nok sendt ut innbydelsene i løpet av april, så da har jo gjestene over en mnd på å svare...(de fleste vet jo datoen allerede...) Håper alle har hatt en fin påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 28. mars 2005 #180 Del Skrevet 28. mars 2005 heisann Jeg lurte litt på det stempelet ditt jeg... hvor har du kjøpt det og hva kostet det?? Vil ha et slikt jeg og.. Ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå