@riel Skrevet 8. april 2005 #201 Del Skrevet 8. april 2005 Ha en super duper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. april 2005 #202 Del Skrevet 9. april 2005 til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 10. april 2005 #203 Del Skrevet 10. april 2005 Heisann Gratulerer med overstått eksamen, blir liksom aldri vant med de.. Jeg skal ikke ha før 10.mai, men gruer meg allerede.. Nytt kjøkken??? så herlig da.. Alltid kjekt å få noe nytt.. Ha en super søndag. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. april 2005 Forfatter #204 Del Skrevet 10. april 2005 Tusen takk for hilsener Toria,@riel, Izaria og Solisol! Da var enda en helg overstått...har jobbet mesteparten av tiden. Kjøkkenet begynner nå å se freshere ut. Mangler bare nytt gulv og litt maling, og så kjøper vi innredning neste helg... Onkelen til Lasse hadde en liten overraskelse til oss i går. Han har ordnet en slik bil bare i rød som vi kan bli kjørt i på bryllupsdagen! Gratis! Morro... Det eneste er at sjåføren får versågod å kjøre veldig sakte...sveisen min må jo ikke blåse i stykker heller.. Ha en fin kveld alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 #205 Del Skrevet 12. april 2005 *tjihi* Stilig bil da, og jeg er sikker på du kan slappe av mtp frisyren! Er det lange biten dere skal kjøre etter vielsen eller? Du får bare "holde på hatten"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. april 2005 #206 Del Skrevet 12. april 2005 stillig bil!! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. april 2005 #207 Del Skrevet 12. april 2005 Onkelen til Lasse hadde en liten overraskelse til oss i går. Han har ordnet en slik bil bare i rød som vi kan bli kjørt i på bryllupsdagen! fiiine bilen!!! Blir sikkert enda stiligere i rød da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. april 2005 Forfatter #208 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for hilsener! Blir nok bra med den bilen ja... Heldigvis ikke langt å kjøre etter kirken..og 50 sone hele veien... I dag har jeg sovet leeenge...trengte det merker jeg. Skal prøve å få gjort litt skolearbeid før jobb. Merker jeg er skikkelig lei skole nå... Skal bli så utrolig deilig med sommerferie! Slippe å ha eksamen i bakhodet hele tiden, bare planlegge bryllup! Ha en fin tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. april 2005 Forfatter #209 Del Skrevet 12. april 2005 Jippi!!!! Nå ringte de fra brudesalongen!!! Kan hente kjolen iløpet av uken!!!!!!!! Nå ble jeg utrolig glad!! Det var jo på tide og da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 12. april 2005 #210 Del Skrevet 12. april 2005 så kjekt at kjolen din er kommet vennen Gleder meg til jeg kommer så langt * drømme* Kjempe stilig bil dere skal kjøre, går nok greit med frisyren, dere får bare kjøre laaaangsomt.. <når er det du skal ha eksamen?? i?? Er helt forferdelig den tiden vi er inni nå.. Har såååå lyst på SOMMERFERIE.. Hadde vært herlig med litt finere vær og.. her er det ikke akkurat mye som minner om midten av april.. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. april 2005 Forfatter #211 Del Skrevet 12. april 2005 Klem til deg solisol... Jeg har neste eksamen den første uka i mai...så en til uka etter...og så den siste 24mai...Deilig å ha fri hele juni, men fy fader så stress det er nå før eksamen! I tillegg skal vi også levere inn essay og port folio med mange forskjellige oppgaver.... At det ikke går an å fordele litt.... Men men..blir en deilig følelse når vi blir ferdig.. Har hatt en flott kveld på jobb i dag. Tok på meg oppgaven i å sjekke priser og legge inn varer..(hadde strøm-kræsj forige uke..) Ikke så veldig spennende jobb egentlig, men deilig å gjøre noe annet enn å lage mat... Og mens jeg sto der og jobbet kom min vindunderlige kjæreste inn med en flott stor blomsterbukett til meg!! Helt uten grunn.... Så alt i alt har dette vært en flott dag.... Skal hente kjolen min i morgen, og gleder meg masse...(bare jeg ikke finner ut at jeg har lagt på meg når jeg skal prøve kjolen igjen.... :oops: ) Vel, sov godt alle snuppelupper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. april 2005 #212 Del Skrevet 13. april 2005 tror dette blir bra jeg! Når eksamene dine er over er det bare ferie-ferie-ferie og bryllup-bryllup-bryllup! Også så koselig med overraskende blomsterbukett. Håper mannen min også blir sånn...altså når han er ferdig med å være fattig student og er rik psykolog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 13. april 2005 #213 Del Skrevet 13. april 2005 Hei på deg Så søt din kjære er da..*misunnelig* Jeg vil også ha blomster Kjekt på jobb da?? Jeg hadde det ikke kjekt på jobb i går.. Var i en avdeling jeg aldri er i, prøvde å gjemme meg bort hele dagen for kunder med vanskelige spørsmål.. Fy fillen så mange sure folk det er rundt omkring. Jeg blir like overraska hver gang de begynner med kjefte smella. *teide kunder som alltid har rett* Hvordan gikk det med kjolen forresten?? var det ikke i dag du skulle hente den??? Jeg er så nyskjerrig :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 Forfatter #214 Del Skrevet 14. april 2005 Hei hei! Takk for hilsen Izaria og Solisol! Hentet kjolen min i går!! Den passer fortsatt!! (så i går unnet jeg meg litt kake... )... Skal la den henge hos mamma sånn i tilfelle Lasse ikke klarer å styre nysgjerrigheten sin... Vel, i morgen drar vi til oslo...Skal sove over hos en venninne..og på lørdag kjøper vi kjøkken på IKEA... Skal nok vandre litt i sentrum også... noen som har tips til steder jeg bør stikke innom? Steder med skjorte og vest til Lasse? Eller steder hvor vi kan finne fine sko? Og undertøy?? Ha en fin torsdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #215 Del Skrevet 14. april 2005 Åh, så herlig å ha kjolen hjemme! Eller, innen rekkevidde da! Gleder meg til jeg også har det!!! Nytt kjøkken blir sikkert også flott. Ikea har jo faktisk mange veldig stilige kjøkken til kjekk pris, så det blir nok bra. Når det kommer til tøy til han, så ville jeg stukket innom Gunnar Øye i Bogstadveien, venninnen din vet nok hvor det er, ikke så langt fra Majorstua-huset. Der har de super service og ordentlige plagg, skikkelig kvalitet! Undertøy er jeg dessverre ikke så kjent med selv, så får følge med her og se om du får noen gode forslag! Sko kan du se etter på Grænsen Skotøimagasin i allefall, det er en av de store! :-) Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 Forfatter #216 Del Skrevet 14. april 2005 Tusen takk for tips Toria! *notere* Bare å følge i Torias fotspor og komme med flere tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 Forfatter #217 Del Skrevet 14. april 2005 Her er kjolen jeg hentet i går Den gamle linken min virket visst ikke lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 #218 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg får ikke opp den linken heller, jeg! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 Forfatter #219 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg får ikke opp den linken heller, jeg! :-( Ikke?? Jeg får den opp jeg.... Vet ikke hva som er galt jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. april 2005 #220 Del Skrevet 14. april 2005 hhehehen havnet feil det svaret mitt ja plasserer den her jeg og jeg... til glede og sorg for alle andre lesere ja..vi er alle gudinner .. men det var gud jeg tenkte å bli da..har hørt at han har ganske mye makt.. eller tar jeg helt feil der kanskje det var han andre som satt med all makta.. heheh du får ha en god kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå