Gjest lillelou Skrevet 6. april 2005 #81 Del Skrevet 6. april 2005 Hvilken dato høres best ut: 27. 05. 2006 eller 03. 06. 2006 ? Kanskje best å høre om kirka er ledig først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #82 Del Skrevet 7. april 2005 Hvilken dato høres best ut: 27. 05. 2006 eller 03. 06. 2006 ? Kanskje best å høre om kirka er ledig først? Syns datoane hørtes like flotte ut eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. april 2005 #83 Del Skrevet 7. april 2005 27.05 er dagen etter 30årsdagen min....lurer på om det kanskje er lurest å flytte det en uke fram, så får jeg feiret bursdagen min litt også? Eller...vi kan ha grillfest den dagen? Tenketenke- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #84 Del Skrevet 7. april 2005 Da kan du jo ha en bli kjent fest for gjestene dine på 30 års dagen din, hvis du velger 27. mai. Men kanskje lurt å høre med kirken og eventuelt selksapslokale først, om det er ledig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. april 2005 #85 Del Skrevet 8. april 2005 Så h...sikes vondt i magen.Godt jeg har boksecola og en snill varm hund. Boksecola regnes nesten som medisin når man har vondt i magen, sier samboeren min,så det så :-) . Ellers; Surfer rundt og kikker etter KJOLEN. Stressa nå, fant den ihvertfall ikke på bridesave. Er sikkert like før jeg begynner å få kjolemareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2005 #86 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg velger meg april! I den det gamle faller, i den det ny får feste; det volder litt rabalder, - dog fred er ei det beste, men at man noe vil. Jeg velger meg april, fordi den stormer, feier, fordi den smiler, smelter, fordi den evner eier, fordi den krefter velter, - i den blir somren til! Bjørnstjerne Bjørnson Stjal den fra dagboken til The Bride. Skal brukes i forbindelse med min ene forlovers bursdag på torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #87 Del Skrevet 12. april 2005 Åh, Bjørnson......... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. april 2005 #88 Del Skrevet 14. april 2005 Nanananaa...Skjer ikke så mye, egentlig- blir litt deppa av å tenke på alt som kommer til å koste penger, og det faktum at vi ikke har all verdens av det...kanskje vi må utsette hele greia? Mine foreldre er ihvertfall ikke i stand til å bidra, med tanke på hvordan det går med avviklinga av gården, og svigermor er vel ikke helt gira på at gutten hennes skal gifte seg overhode....Argh..ikke flere bryllupstanker i dag, det er feil dag. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #89 Del Skrevet 14. april 2005 Fy, vonde tankar vil vi ikkje ha noko av!!!!!! Det fins haugevis med sparetips til bryllup! Her finn du foreksempel nokon! der årnær seg, dette skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2005 #90 Del Skrevet 16. april 2005 Godt å høre at du har gode tankar att!!! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. april 2005 #91 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg vil ha en kjole. Så det så :-) http://www.rembo-styling.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #92 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg vil ha en kjole. Så det så :-) http://www.rembo-styling.com/ Dte holder eg med deg i!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. april 2005 #93 Del Skrevet 21. april 2005 Sant? Det er de superfineste kjolene. Min geniale plan for dagen er å få sendt ut noen forespørsler til restauranter og cateringfirmaer, sjekke litt på priser, lokaler etc. For det "måvifåpåplass" før vi kan planlegge noe som helst videre, i følge min sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. april 2005 #94 Del Skrevet 21. april 2005 Rembo var fiiiin! Håper internettet ditt blir friskt igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. april 2005 #95 Del Skrevet 22. april 2005 Sånn.Nå er hersens internett friskt igjen. Føler for å skrive med farger idag; Heller ekstremt sterkt mot rembo-aktig kjole,ja.Det blir enten det, eller noe klosteraktig 70tallslignende med calla-ermer og laaangt slør. Får se hva hjernen min kommer fram til. Sendt mail til Sponhuset, Credo og Sans og Samling i dag. Blir spennende å se hva de kommer opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #96 Del Skrevet 22. april 2005 Rembo-kjolene er utrolig stilige og litt røffe, men samtidig lekre! :-) Takk for koselig i hilsen i dagboken min forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #97 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vil ha en kjole. Så det så :-) http://www.rembo-styling.com/ Stilige kjoler Og nydelig sang på hjemmesiden... Lala... Likte godt Manon & Maite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #98 Del Skrevet 22. april 2005 våren 2006 er forresten bryllupsdagboka mi den andre er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #99 Del Skrevet 22. april 2005 Har du fått gjort litt? Funnet kirke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #100 Del Skrevet 22. april 2005 Ha en riktig god helg! PS: Kommer til på trondheimtreffet den 28.april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg