Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at alt var i orden på ultralyd. Ingenting som er bedre enn det! :hjertesmil: Kos deg på hytta!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.7.2018 den 19.33, Puffin skrev:

Ååååå se på den fine babyen da! 😄 Herlighet så koselig! et er så godt å få høre at alt er ok!

Jaa takk,sant den er fin😍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Azumarill skrev:

Så godt å høre at alt var i orden på ultralyd. Ingenting som er bedre enn det! :hjertesmil: Kos deg på hytta!

 

Nei det var fantastisk😍takk , deilig å komme seg bort litt😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+2

I dag har jeg vært gravid i 100 dager😃👌

Vi koser oss på hytta. Formen er ikke bedre,senest i går kom hele frokosten i retur😥 men godt likevel å være hos a'mor. Tuppa mi går ikke lenger for lut og kaldt vann i det minste , hahaha!! Vi har vært nede på brygga og grilla,der var det deilig vind, så jeg klarte å sitte ute,selv med litt klær på(vil  ikke sole på meg pigmentflekker) og ungene var ute på sjøen og rodde. Til og med TL min rodde,skjulte talenter! Hun sa hun lærte det på leirskolen❤håper det blir flere turer da,så hun holder kunnskapen ved like! Kjekt å kunne! Da hun kom hjem fra leirskole sa hun at hun ikke var så mye ute i båt ,så hun må ha tatt det fort da😃 i går var de på båttur med storbåten til hyttenaboen. Jeg lå hjemme og sov og orka ikke være med😥 snille stefar min fiksa vifte på hemsen så jeg fikk det litt kjølig,og "grov fram" parasollen fra boden,så kan jeg sitte litt ute på verandaen også😍

Etter UL på mandag offentliggjorde vi nyheten på facebook. Tror jeg må annonsere babynyheter oftere,hahaha,aldri fått så mange likes og kommentarer🤣likes are life! Neiida😂det var bare tull,men det var hvertfall moro med så mange hyggelige kommentarer og alle som var såå glade på våres vegne. Ingen hadde vel sett dette komme,jeg som ALDRI skulle ha fler,men etter 13år skjer det jaggu likevel!🤣 har lært nå,aldri si aldri😆

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med pigmentflekker har jeg ikke tenkt på :sjokkbla:  Har vært for varmt til at jeg egentlig har orket å sole meg men har jo vært ute. Jaja, bruker i det minste faktor 30 i fjeset!

Gøy med offentliggjøring på FB da!  Hadde dere noen fancy måte å si det på? Babyer er likes-generatorer :ler: Innrømmer det glatt jeg, er like opptatt av likes som kidsa innimellom :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt bilde av skoene våre,fikk daddytobe til å sende bilde fra jobb med sine sko og årstallet han ble født,gjorde det samma med meg og tuppa sine sko,og til sist ett par minisko med lapp 2019 på,som jeg redigerte til ett bilde. Så skrev jeg at vi sku bli foreldre,og tuppa storesøster. Og for å unngå spekulasjoner i kommentarfelt..haha.... siden vi ikke bor sammen , at " vi vet ikke hvor vi skal gjøre av alle skoene enda,men det finner vi ut etterhvert!😃"

14 timer siden, Azumarill skrev:

Det med pigmentflekker har jeg ikke tenkt på :sjokkbla:  Har vært for varmt til at jeg egentlig har orket å sole meg men har jo vært ute. Jaja, bruker i det minste faktor 30 i fjeset!

Gøy med offentliggjøring på FB da!  Hadde dere noen fancy måte å si det på? Babyer er likes-generatorer :ler: Innrømmer det glatt jeg, er like opptatt av likes som kidsa innimellom :tongue:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, nå er det lenge siden du har gitt lyd fra deg! Håper du ikke har smeltet bort i varmen! :svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2018 den 21.27, Puffin skrev:

Hvordan går det? :)

 

På 27.7.2018 den 10.50, Azumarill skrev:

Ja, nå er det lenge siden du har gitt lyd fra deg! Håper du ikke har smeltet bort i varmen! :svett:

Hellu! 

Takk som spør,

Ikke smelta helt men nesten 😉

16+6

og lenge siden forrige gang jeg skrev her ja...var på hytta,følte meg ubrukelig. Kom hjem og sendte jenta mi avgårde på ferie til faren. Nå har hun vært borte i snart to uker. Savnet er stort. Jeg var ei uke hos kjæresten,og nesten ei uke på hytta igjen. Han ble også med da han hadde ferie.

I løpet av den siste uka på hytta forsvant kvalmen sakte men sikkert. Hurra for dét!

Men energien og den følelsen av at 2.trimester skal være lettere,lar vente på seg. Utslitt hele tiden,utslått av varmen. Duger ikke til stort annet enn å ligge i senga mi med vifte på full guffe. Deprimert og lei. 

Lovet mormor å komme ett par dager,da hun sitter mye alene. Kjæresten har begynt på jobb igjen,og datra er fremdeles med faren sin. Gruer meg bare til buss og båt,ellers blir det fint hos mormor altså.

Vet ikke helt om det er hormoner på bærtur,eller en snikende virkelig depresjon,håper det første... 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg! Ikke så godt at du er trist og lei :troest: Har du noen å snakke med? Hormoner kan gjøre mye rart, men hvis det er noe mer enn det er det greit å ikke bære på det alene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt å høre at kvalmen har sluppet taket, det er virkelig ille. Håper jeg følger etter deg der. ;)

Syns ikke det er noe kjekt å lese at du er nedstemt. Hormoner er jo veldig mektige ting, men lurt å ta tak i dette tidlig hvis det er noe mer enn det. Hvis formen fysisk får en oppsving gjør kanskje humøret også det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Azumarill og @Puffin

Takk dere to😘😘

Hjemme etter herlige dager hos mormor. Fått prata masse,og hetebølgen er over😊

Myye lettere til sinns nå! Imorgen skal jeg på konsert. Det blir min aller første gang på konsert uten ett par pils på forhånd,haha,spennende😁 gruer meg liitt...(sosial angst og redd folkemengder)

Men vant billetter og eeelsker artisten! Så blir for dumt å blåse idet fordi om jeg er gravid og ikke kan drikke , liksom! Så prøver å glede meg mest😆 hormonella blir vel å griine av musikken😂👌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+3

TO uker igjen til OUL! Nå er det skikkelig gledings og nedtelling! Så spent på om vi får se hvem som ligger i magen min! "Alle" tror (og håper?) det er en guttebaby... utenom storesøsteren og jeg. Hun vet ikke hva hun tror eller håper,mens jeg er bare så sikker på at det er en jente. Går ikke aaan noe annet😂 

Idag kjøpte jeg min første skikkelig mammabukse. Salg på HM! Så ble en hvit(!) dongeribukse haha,spent å se hvor lenge den holder seg hvit😍

Kjøpte masse stæsj til storpia til skolestart,blir en haug gaver til henne når ferien med pappaen er over!😁 10 dager igjen nå så kommer hun hjem til meg❤

Kjøpte en fiinfin ramme også... måtte bare! Midterste bildet er mitt,resten får settes inn i rammen etterhvert😀

Nå er jeg blakk og sliten etter shopping😂Fikk kynnere som bare juling på bussen hjem😲 nå mat og hvile på planen før kveldens konsert🤗

15333108935876180063294530376700.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det gøy på konsert? :) Hvem var det du så? Savna en øll sist jeg var på konsert selv, så skjønner deg godt, men er det en artist man digger er man gjerne litt rusa på livet og :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten var bra,Lars Winnerbäck 😍 begynte å grine ved første strofe😂

 jeg holdt ut lenger enn jeg trodde,men det var hardt. Mange uker sengeliggende pga formen har tatt på muskler og alt , mer enn jeg trodde,så det var hardt å stå på grus og brostein i timevis.  Merka jeg var skeptisk til de som drakk,redd for magen... begynner å gå mer og mer opp for meg at det er en liten baby som skal komme til oss🤗 Så tror ikke jeg kommer til å dra på flere slike store arrangementer før svangerskapet er over. Selv om musikken er steinbra , blir alt rundt for mye.

18+3 

og én uke igjen til OUL . Har begynt å bli litt redd igjen...mange uker siden TUL og vi så alt var bra .. mye kan skje på den tiden,og har enda ikke kjent liv fra magen..på denne tida med første hadde jeg kjent det i 3 uker..🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger morkaken? Jeg kjente ikke liv før over uke 20 forrige gang, da blokket den alt. :) Det går nok bra! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Puffin skrev:

Hvordan ligger morkaken? Jeg kjente ikke liv før over uke 20 forrige gang, da blokket den alt. :) Det går nok bra! :)

Ja det var dét da,jeg aner ikke🤔glemte å spørre om det.. vet ikke fra hvilken vinkel bildene er tatt... men ligger baby i tverrleie som de gjerne gjør så tidlig ser det ut til at den er helt oppi toppen i livmora,ikke foran.. men nå har jeg jo også "litt" mer flesk foran på magen enn da jeg gikk gravid første gang.. uke 20 ja..da har jeg jo enda 2 uker igjen til like langt som du kjente. Prøve å ikke tenke for mye på det,så får vi se neste fredag😊takk for beroligende svar @Puffin 😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+5

og i stoorform😀det kommer godt med idag som storpia mi kommer hjem etter 4 uker hos pappaen sin!

Liitt mye som trengs å gjøres her... jeg har  selv så å si ikke vært hjemme siden hun dro,bare en natt her og der for å vaske klær. Så veeldig støvete det har blitt på den tiden😲

Blir fint til slutt,og da blir det å pakke inn gavee😍må jo få velkomstgave når hun har vært borte så leenge❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+1

å få hjem jenta var bare helt fantastisk godt! Vi hoppa likesågodt på bussen mandag morgen til hytta , tuppa hadde nok savnet både mormora og kusina like mye som hun savnet meg etter en mnd borte!❤ ble noen koselige dager både med dem og min mormor som også var på besøk på hytta. Idag måtte vi hjem igjen,og tuppa dro til pappaen allerede. Tilbake til vanlig samværsavtale. Blir likevel ikke heelt vanlig,da han har begynt på jobb,mens hun enda har sommerferie. Hun kommer ned og vekker meg når hun våkner imorgen😍 da går morgendagen fort,til det på fredag eendeliiig er 

TID FOR ORDINÆR ULTRALYD!😍👏

Åh,som vi gleder oss til å hilse på babyen igjen!!! Eller...jeg da. Pappaen til lille i magen hadde glemt det,og skal spørre jobben imorgen om fri til å være med.... Litt furt for at han har klart å glemme den dagen jeg har hatt nedtelling til siden slutten av uke 12 da brevet med timeavtalen kom i postkassa. 

Såå spent på om vi får vite hvem som er i magen. Skal den rosa eller blå ballongen blåses opp før jeg ringer hun som skal bli storesøster så hun får komme ned til meg og se?? 😀

Ellers lite å melde sånn svangerskapsmessig. Fin form,men diger og trenger nye klær🤣 fremdeles ikke kjent noe spark,men ofte kynnere. Magen knyter seg til en så hard liten ball at jeg får åndenød😋snedig fenomen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...