Gjest Coral Skrevet 8. mars 2005 #81 Del Skrevet 8. mars 2005 Stå på videre i uken, Imari! Selv om det er skummelt med så mye ansvar, så takler du det kjempefint syns jeg. Og litt etter litt blir du tryggere. Stolt av deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. mars 2005 #82 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et innlegg i kveld om at jeg følte at jeg hadde kontroll og at dette faktisk var ganske morsomt og at fy flate så dyktig jeg egentlig er som får til dette... . Men så fikk jeg den store skjelven for en times tid siden, og nå er jeg usikker på meg selv igjen - om jeg har tatt de rette grepene osv. Så da jubler jeg ikke akkurat helt enda! Men jeg HAR mer kontroll i dag enn i går og det føles som om jeg er litt mere sjef i dag enn igår. Savner sambo så det er helt sårt i hjertet mitt. Det ble mye overtid forrige uke og når han var på fjellet hele helgen i tillegg, så føles det som om jeg ikke har sett han skikkelig på evigheter. :veldigsur: Vi chatter litt på msn, men det er liksom ikke helt det samme. Og så kryper jeg inntil han når jeg kommer hjem om natta, men da er han så langt inni drømmeland at han bare såvidt registrerer at jeg kommer hjem... Nå skal jeg sende noen mailer som jeg har utsatt og utsatt, i morra legger jeg siste hånd på babyjakken! Venninnen min ringte i sta, hun trodde nok at den skulle passe en liten stund til. Blir spennende å se! .. jeg har ikke sett dem på kjempelenge, hun var nok litt snurt i telefonen i sta. Litt sånn "nå er det innmari lenge siden vi har sett deg, synes jeg. Er det bare jobbing som gjelder om dagen, eller?". .. og svigermor mailet i sta og skrev "Ja, men dere kommer vel hjem til helgen?". Pøh. Jeg skal jobbe til helgen igjen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #83 Del Skrevet 9. mars 2005 Håper det går greit med deg og jobben din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. mars 2005 #84 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har hodet over vannet, men det er pokker meg bare så vidt. Har vondt i magen og skjelver på hendene fordi jeg rett og slett ikke føler meg dyktig nok til dette. Sliter med en møkk-sur fotosjef som bare er grinete og frekk mot meg, jeg synes ikke at jeg får til noe og synes ikke ting blir bra. Hvor er det en sandhaug som jeg kan stikke hodet i og gjemme meg? Og hvis ikke jeg kan få en sandhaug - kan jeg i det minste få lov til å gå hjem og krype langt under dyna og inntil kjæresten min hvor jeg føler at ingenting i hele verden kan såre meg? :-? Om det hjelper å tenke på at jeg er en dyktig karrierekvinne som har fått masse tillit? Nope... ... og på mandag skal jeg på intervju til den faste jobben her i huset også. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. mars 2005 #85 Del Skrevet 10. mars 2005 Lykke til på intervju! Sånne ting går bra for tida, så det går nok veldig fint. Jeg vil også ha en sandhaug... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. mars 2005 #86 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå skal jeg IKKE skrive et innlegg om hvor kjipt jeg har det eller hvo rstressa jeg er eller hvor skummelt det er å sitte med sjefsansvar... Må bare skrive at jeg har sovet forferdelig dårlig i natt, hadde dundrende hodepine (som fremdeles sitter i, en halv pakke Paracet seinere) og drømte om sider og saker og prioriteringer og dumme fotosjefer. Våknet til en redaktørlogg med endel skryt, men også kjeft for en feil jeg hadde gjort (feil vignett, no big deal, men nok til at jeg ble lei meg). Er fremdeles helt ute og kjøre, har vondt i hodet og er litt småsvimmel pluss at jeg sliter litt med å fokusere helt klart... Men i dag har det gått veldig mye bedre! Nå har jeg bittelitt mer kontroll, jeg føler at ting ER litt mer ok selv om det ikke ser noe mere ok ut, og så er det deilig å ha en hyggelig fotosjef! Jeg savner skjærsten min så jeg har helt vondt i hjertet, jeg vekket han litt i natt for å snakke bittelitt med han. Får ikke sett han før kanskje søndag, muligens mandag. Han reiser bort rett etter jobb i morra og kommer ikke tilbake før på søndag.... Babyjakken er straks ferdig, det mangler bare en knapp og så hemper til knappene. Blir så fiiiin!! Neste prosjekt er å få ferdig teppet til venninne med bare en måned til termin, men det er godt over halvveis, så det skal nok gå bra. Ikke så mye nytt og spennende å fortelle, her går det mest i jobbing og soving. Men til uka, håhåhå, DA skal jeg kose meg da! ... når man bare jobber så får man jo jammen meg ikke brukt noen penger heller. Så kanskje det blir en liten shoppings på meg til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 11. mars 2005 #87 Del Skrevet 11. mars 2005 Tror det skal bli godt med en friuke på deg snart jeg lmari-vennen Men selv om det virker som du synes det er litt tøft mens det står på nå, så høres det ut som om du fikser det!! This too shall pass osv osv vettu Bare stå på du, fikser det så bra atte! (I går startet jeg på bånsull-jakken også - bare ermer igjen på bomullsjakken og jeg drar ikke med meg strikketøy på strømpepinner (sånn fire korte pinner i runding vettu ) i veska. Ermer strikkes i helgen, men har strikket de første ti omgangene på jakken "din". Så deilig å strikke med merionoull, og så KJAPT det går.... Gleder meg til å se hvordan resultatet blir! Hvis det blir igjen nok garn skal jeg strikke lue og sokker til hadde jeg tenkt.... Ååååå bebisjuuuuk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. mars 2005 #88 Del Skrevet 11. mars 2005 Oppskrifter på bebisjakker og ultrakul bebislue mottas med stor takk Og forøvrig god helg Orker ikke sitte ved dataen lenger, for hodepinen har gjort sitt inntog og jeg er sliiihiiiten! Og syk selvfølgelig *snufs* Men kort hilsen betyr ikke at jeg ikke tenker på deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. mars 2005 #89 Del Skrevet 11. mars 2005 Puh. Det går faktisk ganske bra!! Begynner å bli bittelitt mer rutinert, selv om det fremdeles er skummelt så har jeg det bittelitt mer i fingrene. I kveld er det Idol og dermed blir det fryktelig mye stress på meg mot slutten i dag. Men det skal fillern meg gå det også - jeg klarer det meste, jeg! Hvor det ble av hun derre som var så redd og hadde tårer i øynene og var på jakt etter en sandhaug? Ha'kke sett henne i dag, i hvert fall.... ... men hun kommer nok tilbake, altså! Sov lenge i dag, det hjalp på hodepinen. Dusjet og dro på jobb, fredager blir ofte sånn. I kveld skal jeg hjem, innom på 7-11 og handle meg god frokost til i morra, kanskje et blad og noe snop. Og så skal jeg hjem og kose meg i sofakroken, enkelt og greit! Tenker jeg skal slappe av med en film før jeg legger meg i natt, og så strikke litt. I morra er det samme plan: strikke og se film. Det er deilig å koble helt av! Sambo har reist ut av byen. Han ringte meg i sta og sa "jeg saaaaaavner deg"..... Han kommer nok ikke inn igjen før på søndag kveld, da jobber jeg jo. Men satser på at vi får god tid sammen til uka, jeg har ikke tenkt å legge opp noe maratonløp akkurat. Skal se om jeg kan få sendt deg det, jolie! Friuke kommer til å bli helt herlig, Espera! Jeg skal bare strikke og kose meg i sofaen under pleddet mitt!! Jakken blir så myk og deilig og det går faktisk ganske fort, ja! Jeg mangler fremdeles bare en knapp og hemper, fordi jeg ikke rakk å begynne på det i dag. Men i morgo, i morgo er atter ein dag!! ... fikk mail fra venninne i sta, det bor en liten guttebebis i magen hennes! Ultralyd i dag, termin 15. august. Skal nok strikke litt til henne også, ja! Men først altså: babyteppe! (gud, som jeg lengter etter å bli ferdig med det.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #90 Del Skrevet 12. mars 2005 Du er RÅ, lmari!!! Takler jobbstress, press og ansvar som bare det, jo! Ja, ja - litt nerver må man regne med - men herlighet, du MESTRER jo oppgaven du har fått - og vet du, jeg er sikker på at ingen har tvilt på at du greier det, for er det en ting som er sikkert, så er det at lmari har POTENSIALE og er DYKTIG på det hun gjør!!! Lykke til på intervju til uka! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. mars 2005 #91 Del Skrevet 12. mars 2005 Tuuusen takk, Kverula! Du er ekspert på å skrive innlegg til meg som får meg til å føle meg som verdens dyktigste jobbe-jente!! Vi gikk ut etter jobb i går for å ta en øl, det var koselig. Vanligvis lengter jeg jo bare hjem på fredager, men når sambo ikke var hjemme likevel, kunne jeg jo like gjerne være med ut! Men alle var slitne og trøtte, så det holdt med to øl på hver, så dro vi hjem i hver vår taxi.... ... jeg ble sittende en stund og se på tv, strikke litt og småpusle. Deilig når roen senker seg på fredagsnatten etter en lang og hard uke. Sov lenge i dag, puslet rundt og prøvde å kose meg litt før jeg dro på jobb. Ble endelig helt ferdig med babyjakken!! Har tatt bilde av den også, men jeg får altså ikke til å lage bildet mindre, så jeg får ikke lagt det inn. :veldigsur: Småryddet litt, lagde meg speilegg (plutselig har jeg fått så dilla på det!), så litt på tv og slappet av. Ikke mye spennende som skjer i mitt liv, som dere skjønner! I dag er det stress på jobb, men jeg kjenner at det sitter litt mer i fingrene og jeg har det faktisk litt morsommere nå enn tidligere i uka. Nå koser jeg meg nesten litt med å være sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #92 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg visste du ville få det til! (Hvis du har trøbbel med jakkebildet, kan jeg kanskje hjelpe?) Veldig bra jobba! Og du er bra bare fordi du er deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. mars 2005 #93 Del Skrevet 12. mars 2005 Gjerne hjelpe, Pepita! ... send meg en pm med mailadressen din, så kan jeg sende det til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. mars 2005 #94 Del Skrevet 12. mars 2005 Tårer i øynene etter å ha snakket med sambo på telefonen. Han var tynn i stemmen og sa "saaaavner deg".... Og jeg savner han noe inni granskauen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. mars 2005 #95 Del Skrevet 13. mars 2005 Lykke til med intervjuet i morgen! Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. mars 2005 #96 Del Skrevet 13. mars 2005 Takk Ingeborg, jeg tenker masse på deg også!! .. har null nerver foran intervjuet, jeg har minimalt med forhåpninger om å få den og det siste sjefen min sa før han gikk på fredag, var "ikke noe å bekymre seg for, det blir bare en timinutters samtale og vi kjenner deg jo godt". Tenkte å bare gå gjennom søknaden som jeg rablet ned for noen uker siden, jeg vil tro at det er noen ting de kan komme til å spørre om der, så da er det greit å være forberedt. Og så et par andre spørsmål som jeg nok tror kommer, så har jeg i hvert fall tenkt over det!! Bare noen små timer igjen nå før det er FRIIIII!!! Har strikket på formiddagen i dag, sett "Historien om oss" med Bruce Willis og Michelle Pfeiffer.... Klissefilm, men det var deilig med litt happy ending! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #97 Del Skrevet 13. mars 2005 Lykke til, go`jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. mars 2005 #98 Del Skrevet 14. mars 2005 Takk, Tex!! Ah, jeg er ferdig! Denne uka har vært helt merkelig. Så lavt nede som jeg var på mandag og tirsdag, så skjelven og så REDD. Og så de siste dagene, hvor jeg føler at jeg bare har surfet på en medgangsbølge, har fått til en del ting og følt meg mer bekvem i rollen som sjef. Så nå går jeg av vakt med en voldsom selvtillit og en følelse av "bring it on, jeg kan fikse hva som helst"... Det hadde dere nok ikke trodd på mandag, det! Planene for uka er heller små. Mandag er det intervju klokka to, skal ikke gjøre noe som helst før den tid. De har en ny intervjuavtale klokka 14.20, så det varer nok ikke lenge. I morra kveld skal jeg BARE kose meg hjemme, slappe av og være sammen med sambo. Tirsdag skal det ryddes og vaskes hjemme, pluss vaske klær. Onsdag kommer det en fyr fra utleieselskapet som vi leier av, vi skal skrive ny kontrakt men de vil bare sjekke at alt er som det skal i leiligheten. Greit med rent og ryddig da. Onsdag kveld skal jeg på kafe med venninner. Torsdag er det bare sløving, sambo skal på fotball. Fredag er bare sløving, kanskje kino med vennepar. Lørdag skal vi hjelpe annet vennepar å flytte, søndag i bursdag til kompis. Og søndag kveld på nattevakt. Men det går bra, for da er det bare tre arbeidsdager før det er PÅSKEFERIE i nesten to uker!! Mye strikking og sløving til uka, altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 14. mars 2005 #99 Del Skrevet 14. mars 2005 Lykke til på intervjuet i dag, Imari! (Om ca en halv time, skal tenke på deg ) Nyt friuken, det har du fortjent! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. mars 2005 #100 Del Skrevet 14. mars 2005 Krysser fingrene for deg på intervju! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå