Knøttet Skrevet 10. mars 2006 #188 Skrevet 10. mars 2006 godt humør? Kul sang, men fikk faktisk assosiasjoner til en sånn "reklame" på Animal Planet ... "GOTCHA!"
hecuba Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #189 Skrevet 10. mars 2006 godt humør? Kul sang, men fikk faktisk assosiasjoner til en sånn "reklame" på Animal Planet ... "GOTCHA!" ← Tihi! Du har kjepesøt avartar! Får lyst til å kose med den.
Knøttet Skrevet 10. mars 2006 #190 Skrevet 10. mars 2006 Tihi! Du har kjepesøt avartar! Får lyst til å kose med den. ← Hehe, takk takk Simpelthen elsker katter .. herlige dyr! Du har veldig søt/kul avatar du også, morsom
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #192 Skrevet 12. mars 2006 Ler av det du skriver her. Disse sangtekstene du setter nedover i et og et innlegg. Ha en god natt Hecuba
hecuba Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #193 Skrevet 13. mars 2006 Finke meg jobber mer med kjemioppgave enn jeg er på kg!
Knøttet Skrevet 13. mars 2006 #195 Skrevet 13. mars 2006 Finke meg jobber mer med kjemioppgave enn jeg er på kg! ← *meget imponert*
hecuba Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #196 Skrevet 13. mars 2006 *meget imponert* ← Hihi.. Som du ser var det ingen sang i dag.
hecuba Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #197 Skrevet 13. mars 2006 Nå sitter jeg og venter på kjæresten. Har er her hvert øyeblikk! Han har bestemt seg for å være skikkelig snill i kveld. Han skal fikse på gitaren og pcen min! Jeg får masse tøft stæsj og sånn! Yeah baby! Ellers gleder jeg meg til å gi han en mosekos! Han lukter så got at jeg klarer ikke la være!
Knøttet Skrevet 13. mars 2006 #198 Skrevet 13. mars 2006 Nå sitter jeg og venter på kjæresten. Har er her hvert øyeblikk! Han har bestemt seg for å være skikkelig snill i kveld. Han skal fikse på gitaren og pcen min! Jeg får masse tøft stæsj og sånn! Yeah baby! Ellers gleder jeg meg til å gi han en mosekos! Han lukter så got at jeg klarer ikke la være! ← Høres ut som en koselig kveld Bra du har en snill kjæreste! Gutter som lukter godt er heerrrlig Kos deg med kjæresten ikveld da!
hecuba Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #199 Skrevet 14. mars 2006 Høres ut som en koselig kveld Bra du har en snill kjæreste! Gutter som lukter godt er heerrrlig Kos deg med kjæresten ikveld da! ← Jeg lukta masse på han!
hecuba Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #200 Skrevet 14. mars 2006 Sitter og skriver sammendrag av kjemipensum jeg skal testes i neste uke. *flink* Skal prøve å holde meg litt unna kg. Er litt småfrekk i dag. Synes liksom jeg har truffet på flere dumme gjester som jeg føler for å irettesette. Ikke bra. Et lite stikk av stormannsgalskap her, kanskje? Til torsdag skal jeg på intervju hos noen fra den sf-avdelingen. Gruer meg litt, jeg. Vet liksom ikke om jeg vil dit, likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå