Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, så absolutt ikke. Flere av de er direkte farlige 

Anonymkode: f1b68...f20

Det er ikke vits i å diskutere. Det blir bare sirkelargumentasjon av det siden noen bare ikke gir seg og kverner videre på det samme hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pissflaps skrev (1 time siden):

Yep. Husker også den saken ved Små enheter ute i Asker hvor en ung jente under barnevernet drepte hun ene nattevakten. Det ble møtt av stormende jubel og " godt at vi ble kvitt svinet "  inne på den gruppa. 

Den stakkars drepte vernepleieren. Skrev de virkelig dette ja. Lest mye fælt inne på disse gruppene , men dette tok virkelig kaka. Ble faktisk litt sjokkert nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nysgjerrig etter å ha sett tråden her, måtte jeg inn og kikke på diverse åpne fb grupper. Sitter her sjokkert!😠

Anonymkode: bcc8f...4e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et fåtall som har gjort direkte narr av dem. Som at de har gått "Livets harde skole", ledd av skrivefeil osv. De fleste som skriver innlegg her, er saklige syns jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i fosterhjem, og ble senere adoptert.(av samme familie) En sånn skikkelig "gladhistorie". Ble slettet som medlem tre minutter etter innlegget ble publisert😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Jeg kom i fosterhjem, og ble senere adoptert.(av samme familie) En sånn skikkelig "gladhistorie". Ble slettet som medlem tre minutter etter innlegget ble publisert😂

Ja, kan tenke meg at positive ting om barnevernet ikke får bli stående særlig lenge. 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Jeg kom i fosterhjem, og ble senere adoptert.(av samme familie) En sånn skikkelig "gladhistorie". Ble slettet som medlem tre minutter etter innlegget ble publisert😂

Ikke overraskende 

det er flere som har positive erfaringer, som får høre det om de sier noe om det

Anonymkode: f1b68...f20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke overraskende 

det er flere som har positive erfaringer, som får høre det om de sier noe om det

Anonymkode: f1b68...f20

Det passer ikke inn i forestillingene deres. Fosterforeldre er kun fosterforeldre utelukkende pga penger. At jeg faktisk ble adoptert passet tydeligvis ikke inn i bildet deres.  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (59 minutter siden):

Den stakkars drepte vernepleieren. Skrev de virkelig dette ja. Lest mye fælt inne på disse gruppene , men dette tok virkelig kaka. Ble faktisk litt sjokkert nå. 

De skrev og har skrevet ting som var langt grovere enn det jeg har nevnt, dessverre. Og jeg ser de fortsatt holder på i samme spor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig la en ut en status om bv.utdannelsen og at hvem som helst kan bli det og blabla. Så svarte en med et relativt fornuftig innlegg om at foreldre med erfaring med barnevern burde sette seg på skolebenken og utdanne seg til barnevernpedagoger, for så å bruke erfaringene sine til å endre barnevernet innenfra. Ikke en fornuftig lyd fra hylekoret. Skriver du heller «Alle i barnevernet er pedo, la de brenne» vil det strømme på med både forslag til hvordan og støttekommentarer. Håpløst.

Anonymkode: d4888...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nylig la en ut en status om bv.utdannelsen og at hvem som helst kan bli det og blabla. Så svarte en med et relativt fornuftig innlegg om at foreldre med erfaring med barnevern burde sette seg på skolebenken og utdanne seg til barnevernpedagoger, for så å bruke erfaringene sine til å endre barnevernet innenfra. Ikke en fornuftig lyd fra hylekoret. Skriver du heller «Alle i barnevernet er pedo, la de brenne» vil det strømme på med både forslag til hvordan og støttekommentarer. Håpløst.

Anonymkode: d4888...cfd

Yup, og dette er den røde tråden som går gjennom hele gruppa. Prøver du å komme med noe fornuftig så blir det tyst, men om du skriver " UHU Erna Solberg og Ropstad er kjøpt og betalt av STATAN for å drive med menneskehandel gjennom barnevern og fosterhjem ! " så fosser det inn flere hundre med kommentarer .

Anonymkode: d5cfa...d3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Det passer ikke inn i forestillingene deres. Fosterforeldre er kun fosterforeldre utelukkende pga penger. At jeg faktisk ble adoptert passet tydeligvis ikke inn i bildet deres.  :)

Nei det gjør det nok dessverre ikke, at man blir fosterforeldre betyr jo kun at man er ute etter penger ja, kan jo ikke være en annen grunn 

Anonymkode: f1b68...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er foresten den DYPE staten?

Anonymkode: e3613...258

Tipper noe som the dark web, en underverden. Bare at the dark web eksisterer. Den dype staten er konspirasjon.

Anonymkode: d4888...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for identifiserende innlegg, nedsettende innlegg, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har visstnok barnevernet i følge av politi akuttplassert et barn på 11 mnd pga denne har gått 30 gram ned i vekt. 

Anonymkode: d4888...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå har visstnok barnevernet i følge av politi akuttplassert et barn på 11 mnd pga denne har gått 30 gram ned i vekt. 

Anonymkode: d4888...cfd

Jeg fatter ikke at de tror på det selv engang. Det blir litt i samme gaten som " De tok ungene mine fordi jeg skar for tykke brødskiver! " 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 22.02):

Nå har visstnok barnevernet i følge av politi akuttplassert et barn på 11 mnd pga denne har gått 30 gram ned i vekt. 

Anonymkode: d4888...cfd

Det er jo bare der inne de tror på det

Anonymkode: f1b68...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har gruppen virkelig fått blod på tann, noe å skrike om, om saken med et barn i forsterhjem som dessverre døde. Man vet ikke hva som skjedde her.

Da må alle fosterforeldre dø... Det er eneste løsningen sier gruppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...