Gå til innhold

Tarot 20.05.18 - Hus og hjem (les første innlegg før spørsmål)


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem eller hva er den svarte skyggen som beveger seg opp og ned trappen av og til? Jeg tror jeg vet det, spennende å se om du er enig.

Hvor mange mennesker og dyr bor i huset, og kommer antallet til å endre seg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde spørsmål kun skulle stilles til alternativ 1?

1. Hvordan blir det å bo her?

2. Hva kan jeg forbedre ved boligen?

Evy

Anonymkode: 8685c...624

Gode spørsmål.

1. Det er bare gode tegn her - faste rutiner, grei økonomi, latter. Det vises en figur som vil prøve å bestemme litt hvordan du skal ha det der, så her må du passe på å ta dine egne valg  og velge det som er rett for deg.

2. Kortene råder deg til å gjøre det slik at det er rom for de du er glad i. Ikke bruke noe som roterom eller lager, men heller kvitte deg med det overflødige slik at du kan ha gjesterom. Det vises også en figur her som har lyst å henge ting opp på veggen, rådfør deg med de som har peiling før du gjør det.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei, Anne.

1. Bor du hos dine foreldre eller er nabo med en familie? Her vises det en autoritær, alvorlig mann. Det er noen barn her, de er egentlig veldig snille, får mye oppmerksomhet og er forgudet av sine foreldre. Til sist vises en oppvakt dame som liker å følge med på ting. Hvis dette stemmer så er det vel fordi du har lyst til å bo for deg selv eller i roligere omgivelser hvor du ikke føler at du har denne nabofamilien oppå deg. 

2. Dette er ikke et spørsmål om deg. Du har fortsatt et spørsmål til gode.

Mvh. SpåKonemateriale

Jeg leier hos ett familiemedlem, mannen er muligens den jeg leier med. Han kan nok være litt autoritær og alvorlig, men han er egentlig veldig grei. Den damen klarer jeg ikke å plassere. Barna i nabolaget forstyrrer meg ikke, har selv ett barn så litt bråk/lek gjør meg ingenting. Grunnen for at jeg ikke trives her er fordi det er trangt, men vi skal snart flytte uansett :) 

Prøver på ett nytt jeg da siden spørsmål 2 ble feil. 

Hvorfor er jeg så redd for å finne kjærligheten? 

Anne 

Anonymkode: e3550...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cleangal skrev:

Hvem eller hva er den svarte skyggen som beveger seg opp og ned trappen av og til? Jeg tror jeg vet det, spennende å se om du er enig.

Hvor mange mennesker og dyr bor i huset, og kommer antallet til å endre seg?

 

Du tror det er mannen med skjegget som sjelden hadde øyekontakt. Det er derimot naturlige årsaker som lager skyggen, men du kjenner savn og forvirring og forbinder det med han.

3 + 3

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leier hos ett familiemedlem, mannen er muligens den jeg leier med. Han kan nok være litt autoritær og alvorlig, men han er egentlig veldig grei. Den damen klarer jeg ikke å plassere. Barna i nabolaget forstyrrer meg ikke, har selv ett barn så litt bråk/lek gjør meg ingenting. Grunnen for at jeg ikke trives her er fordi det er trangt, men vi skal snart flytte uansett :) 

Prøver på ett nytt jeg da siden spørsmål 2 ble feil. 

Hvorfor er jeg så redd for å finne kjærligheten? 

Anne 

Anonymkode: e3550...0d6

Her vises det vegring over å ta valg - redd for at det er noe bedre der ute enn den du er med - finner alltid noe feil, alltid noe som skurrer. Forhåndsdømming, selvbeskyttelse.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Du tror det er mannen med skjegget som sjelden hadde øyekontakt. Det er derimot naturlige årsaker som lager skyggen, men du kjenner savn og forvirring og forbinder det med han.

3 + 3

Mvh. SpåKonemateriale

Kjenner ingen mann med skjegg, tror det er svigermor (jeg vet at hun sto rett bak meg på kjøkkenet en gang).

Det stemmer at 3 personer har adresse her. Og en hund. Mulig vi har mus i kjelleren, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Gode spørsmål.

1. Det er bare gode tegn her - faste rutiner, grei økonomi, latter. Det vises en figur som vil prøve å bestemme litt hvordan du skal ha det der, så her må du passe på å ta dine egne valg  og velge det som er rett for deg.

2. Kortene råder deg til å gjøre det slik at det er rom for de du er glad i. Ikke bruke noe som roterom eller lager, men heller kvitte deg med det overflødige slik at du kan ha gjesterom. Det vises også en figur her som har lyst å henge ting opp på veggen, rådfør deg med de som har peiling før du gjør det.

Mvh. SpåKonemateriale

Den figuren må være en nabo. Kan det stemme?

Tusen takk!

Anonymkode: 8685c...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

Her vises det vegring over å ta valg - redd for at det er noe bedre der ute enn den du er med - finner alltid noe feil, alltid noe som skurrer. Forhåndsdømming, selvbeskyttelse.

Mvh. SpåKonemateriale

Dette passer nok veldig bra. Kanskje ikke helt det med forhåndsdømming, jeg dømmer mer etter å ha blitt kjent med en person og begynner å finne "feil". 

Anne 

Anonymkode: e3550...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spm 1: hvordan ser bosituasjonen min ut for det neste halvåret ut?

 

(jeg følger gjerne opp med et spm nr to😊

mvh Linn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Så vakre ord. Takk for at du sprer kjærlighet i verden - det trengs. Jeg er utdannet musikklærer og er god med barn, men at jeg er tolerant og forståelsesfull, men også ærlig med voksne er også en av mine bedre sider. Det ble en rotete setning, men jeg lar den stå, jeg vil ikke være perfeksjonist. Jeg skal gi deg en litt åpen lesning om din bosituasjon i fremtiden:

Du kommer til å møte på (eller kanskje er det han du snakker med nå) som ikke er rett for deg - han er  umoden og egoistisk og ikke en fullkommen partner. Han kommer til å forandre deg, du vil være mer på vakt i møte med nye beilere. Du vil bo sammen med andre i kollektiv/studenthjem, og du vil synes det er litt kjipt. Mange folk som ikke har lært seg husarbeid og matlaging på sånne steder. xD

Mvh. SpåKonemateriale

Jeg har flere venninner, men jeg ønsker meg en sånn venninne som jeg har fått inntrykk av at du er. 

Jeg tror nok jeg både møter på eller kommer til å fortsette å møte på menn som ikke er rett for meg, jeg er en magnet for sånne menn for tiden, så jeg må få brutt det mønsteret snart. Skulle gjerne visst hvordan, men det er en historie og spørsmål for en annen gang... hehe

Jeg håååååper virkelig du tar totalt feil ift bosituasjon. Jeg har ikke noen planer om å sette meg på skolebenken igjen eller bli student, nei, det er jeg for gammel til. :) 

Mvh Wenche 

Anonymkode: 3b79d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Jeg spår fortsatt.

...og feiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere venninner, men jeg ønsker meg en sånn venninne som jeg har fått inntrykk av at du er. 

En som later som hun kan spå, men som det viser seg bare gjetter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!😊

1. Hvor lenge vil vi bo der vi bor nå?

2. Hvor mye vil vi eventuelt tjene på å selge på sikt?

Anonymkode: 7d5cc...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

1. Rundinger, gjenbruk og luftig er stikkord jeg får.

2. Er du mye sliten og oppgitt? Føler at du ikke kommer opp og frem med det du ønsker? Det vises mye slit og ork her, og ensomhet. Kortene råder deg til å være mer rundt venner og ta opp gamle vennskap. 

Mvh. SpåKonemateriale

1. Det passer veldig bra. Jeg har et tapestry med store sirkler og mønstre. Resten av leiligheten min har mye antikk møbler.

2. Stemmer også bra. 

Har du noen tips til meg? Utenom å ta opp gamle vennskap, det er en grunn til at vi ikke er venner mer. 

Anonymkode: 9acc1...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Kala skrev:

Spm 1: hvordan ser bosituasjonen min ut for det neste halvåret ut?

 

(jeg følger gjerne opp med et spm nr to😊

mvh Linn 

Hei Linn,

kortene sier ikke noe nevneverdig altså, her ser jeg mye latter og glede, god mat og drikke, og en dame som elsker å sitte i kroken sin for å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xanthine skrev:

Hva må byttes ut/repareres hjemme hos meg? 

Noe bredt og flatt - tenker det er gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bor jeg sammen med? 

Blir vi flere? 

S

Anonymkode: caa89...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...