Gå til innhold

Tarot 20.05.18 - Hus og hjem (les første innlegg før spørsmål)


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Jeg fikk en følelse av at du var den alvorlige damen og at et dyr var kompanjongen.

Mvh. SpåKonemateriale

Takk for svar. Jeg er ikke en alvorlig dame og eier ikke dyr, har ikke dyr i nærheten heller, ingen venner eller noen i familien har dyr heller. 

Men. Hvis jeg ikke har brukt opp spørsmål nummer to så vil jeg spørre det samme som en annen bruker over her spurte: Hvor bor jeg om 2 år? (og hvem bor jeg da sammen med?)

Jeg syns du er utrolig dyktig. Jeg får veldig følelsen at du er en rolig og empatisk kvinne med mye omsorg. En som passer som barnehagelærer. :) 

Anonymkode: 3b79d...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, SpåKonemateriale skrev:

Det er en mann som tar stor plass her - han har et stort temperament og mye lidenskap, og glemmer ofte å ta hensyn til de rundt seg da han har så mange ideer i hodet. Damen står ved hans side, noe misfornøyd. Hun serverer ham og tar vare på hans behov i mens hun drømmer om singellivet.

Mvh. SpåKonemateriale

Der traff du veldig godt, og hadde dette vært for 2 uker siden så ville det vært spot on. Nå ser ting veldig mørkt ut for fremtiden, og jeg føler meg veldig ferdig med å "servere", men så er spørsmålet om jeg klarer å gi slipp.

Maria 

Anonymkode: 04013...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Carrot skrev:

:) jeg spiller, spørsmålet er om jeg vil klare spille så bra som jeg ønsker ;) og vi 6 instrumenter som er våre pluss to som er ene svigersønnens når han er her (som han er i dag) så du var nær.. 

Rådene mine er fremdeles relevante. Egen lærer er best da de kan tilrettelegge progresjonen din og forutse neste steg. Men mange blir veldig dyktige på egenhånd også gjennom youtube eller samspill med andre. Lykke til på din musikalske vei.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Det kommer opp noen desperate kort, tolker det litt som at det er et hus som er gammelt nok til at det trenger/trengte en del restaurering. Dere vil bo der til dere er for gamle til trappene.

Mvh. SpåKonemateriale

 

Det stemmer at huset var gammelt og trengte en del oppussing :) Planen er å bo her i 3-5 år, men hvem vet? Takk for svar!

Mette

Anonymkode: 7ca69...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kommer jeg til å lykkes med jobben jeg har hjemmefra? (Altså hjemmekontor, network marketing)

hvor lenge kommer vi til å bo i leiligheten vi bor i nå?

Anonymkode: 88a27...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

når kommer jeg til å lykkes med jobben jeg har hjemmefra? (Altså hjemmekontor, network marketing)

hvor lenge kommer vi til å bo i leiligheten vi bor i nå?

Anonymkode: 88a27...390

Obs gikk fort...

navnet er Tonje

Anonymkode: 88a27...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg er ikke en alvorlig dame og eier ikke dyr, har ikke dyr i nærheten heller, ingen venner eller noen i familien har dyr heller. 

Men. Hvis jeg ikke har brukt opp spørsmål nummer to så vil jeg spørre det samme som en annen bruker over her spurte: Hvor bor jeg om 2 år? (og hvem bor jeg da sammen med?)

Jeg syns du er utrolig dyktig. Jeg får veldig følelsen at du er en rolig og empatisk kvinne med mye omsorg. En som passer som barnehagelærer. :) 

Anonymkode: 3b79d...409

Så vakre ord. Takk for at du sprer kjærlighet i verden - det trengs. Jeg er utdannet musikklærer og er god med barn, men at jeg er tolerant og forståelsesfull, men også ærlig med voksne er også en av mine bedre sider. Det ble en rotete setning, men jeg lar den stå, jeg vil ikke være perfeksjonist. Jeg skal gi deg en litt åpen lesning om din bosituasjon i fremtiden:

Du kommer til å møte på (eller kanskje er det han du snakker med nå) som ikke er rett for deg - han er  umoden og egoistisk og ikke en fullkommen partner. Han kommer til å forandre deg, du vil være mer på vakt i møte med nye beilere. Du vil bo sammen med andre i kollektiv/studenthjem, og du vil synes det er litt kjipt. Mange folk som ikke har lært seg husarbeid og matlaging på sånne steder. xD

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvordan interiør/innredning har jeg på veggen bak sofaen?

2. Ønsker å vite om kjærlighet, jobb og livet generelt. :)

Pia 

Anonymkode: 9acc1...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Obs gikk fort...

navnet er Tonje

Anonymkode: 88a27...390

Du vil oppleve en stor oppgang om 9 måneder. Du vil da tjene nok til at du kan gi noe tilbake til samfunnet - en veldedig donasjon du kommer til å føle deg veldig stolt og god over. Inntektene vil være stabile etter det.

Kortene råder deg til å ta en prat med samboeren din om deres fremtid og sjekke om deres planer og ønsker matcher hverandre - det er noe mannen ikke har luftet for deg enda. De ville ikke si noe mer.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Hvordan interiør/innredning har jeg på veggen bak sofaen?

2. Ønsker å vite om kjærlighet, jobb og livet generelt. :)

Pia 

Anonymkode: 9acc1...7be

1. Rundinger, gjenbruk og luftig er stikkord jeg får.

2. Er du mye sliten og oppgitt? Føler at du ikke kommer opp og frem med det du ønsker? Det vises mye slit og ork her, og ensomhet. Kortene råder deg til å være mer rundt venner og ta opp gamle vennskap. 

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg velger alternativ 2 dersom du fortsatt spår? 

Evy

Anonymkode: 8685c...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvorfor trives jeg ikke der jeg bor nå? 

2. Hvorfor er den mannen jeg er interessert i så av og på?

Anne 

Anonymkode: e3550...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Du vil oppleve en stor oppgang om 9 måneder. Du vil da tjene nok til at du kan gi noe tilbake til samfunnet - en veldedig donasjon du kommer til å føle deg veldig stolt og god over. Inntektene vil være stabile etter det.

Kortene råder deg til å ta en prat med samboeren din om deres fremtid og sjekke om deres planer og ønsker matcher hverandre - det er noe mannen ikke har luftet for deg enda. De ville ikke si noe mer.

Mvh. SpåKonemateriale

Så gøy, takk for svar🙂

kortene kan ikke fortelle et lite hint om hva dette kan være en gang? Som feks barn, kjøp av hus/ leilighet, eller at han ikke trives her vi bor?

Tonje

Anonymkode: 88a27...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, miss summers skrev:

Feil. Bor bare 1 i mitt hjem. 

Her hoppes det glatt over alle bomskuddene, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jabx skrev:

Her hoppes det glatt over alle bomskuddene, gitt.

Lol. Hun tok feil sist og. Selv om hun besøkte profilen min minutter før hun svarte ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Her hoppes det glatt over alle bomskuddene, gitt.

Jeg kan ikke kommentere alle svarene, da blir tråden rotete for de som vil lese gjennom. Jeg setter pris på alle som svarer på om jeg tok feil og tar det med meg videre. Det hjelper om det utfylles mer i tilbakemeldingene hva det egentlige svaret her, dog det kanskje ikke var så mye mer å utfylle på akkurat den du siterte. Ønsker deg en fin dag videre, jabx.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, miss summers skrev:

Lol. Hun tok feil sist og. Selv om hun besøkte profilen min minutter før hun svarte ;-) 

Hehe, det husker jeg. Jeg skulle se om du var min vennine som bruker et lignende navn på Reddit. Men du var ikke henne. Jeg har ikke snokt etter ledetråder om spørsmålet ditt, det lover jeg.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg velger alternativ 2 dersom du fortsatt spår? 

Evy

Anonymkode: 8685c...624

Jeg spår fortsatt. Du må stille et spørsmål som oppfyller kravene i første innlegg.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Hvorfor trives jeg ikke der jeg bor nå? 

2. Hvorfor er den mannen jeg er interessert i så av og på?

Anne 

Anonymkode: e3550...0d6

Hei, Anne.

1. Bor du hos dine foreldre eller er nabo med en familie? Her vises det en autoritær, alvorlig mann. Det er noen barn her, de er egentlig veldig snille, får mye oppmerksomhet og er forgudet av sine foreldre. Til sist vises en oppvakt dame som liker å følge med på ting. Hvis dette stemmer så er det vel fordi du har lyst til å bo for deg selv eller i roligere omgivelser hvor du ikke føler at du har denne nabofamilien oppå deg. 

2. Dette er ikke et spørsmål om deg. Du har fortsatt et spørsmål til gode.

Mvh. SpåKonemateriale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SpåKonemateriale skrev:

Jeg spår fortsatt. Du må stille et spørsmål som oppfyller kravene i første innlegg.

Mvh. SpåKonemateriale

Jeg trodde spørsmål kun skulle stilles til alternativ 1?

1. Hvordan blir det å bo her?

2. Hva kan jeg forbedre ved boligen?

Evy

Anonymkode: 8685c...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...